Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Ja sieltä suomi viidesti putkeen finaaliin! Jee hyvä Erika 💖
Vierailija kirjoitti:
Top 5 veikkaukseni:
1. Itävalta
2. Suomi
3. Ruotsi
4. Ranska
5. Italia
Sveitsi myös potentiaalinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalla on upea laulu ja esittäjä!
Esityksessä näytti välillä kuin se hiekkasuihku lentäisi hänen ahteristaan. 😅
Joo tää on kyllä huomattu muuallakin. 😅
Toivon että oikeesti hyvä biisi lauantaina voittaa, ettei taas tuomaripelillä joku huono voita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas mun arviot, joita voitte alapeukuttaa :D. Toka semi oli huomattavasti ekaa parempi, sieltä löytyi hädin tuskin 3 biisiä joita voi edes jotenkin kannustaa, mutta nyt tokassa nostettiin vähän kierroksia!
- Australia: ah mä niin halusin pitää tästä, biisi on hyvä ja tarttuva, ja mies on kuin karamelli. Mutta alun quick changen jälkeen siinä oli oudon hidas kohta jossa energia lässähti - vasta ihan lopussa saatiin taas vauhtia. Annoin yhden äänen tälle mutta tajuan miksei päässyt jatkoon.
- Montenegro: en muista tästä mitään, eli varmaan hyvä että putosi.
- Ireland: aivan kauhea :D, lavalla ei tapahtunut mitään mutta silti päätä alkoi särkeä.
- Latvia: no ne asut oli kamalat ja samalla hienot, biisi ei merkkaa mulle mitään mutta on todella hieno, veikkasin jatkoon kun liven näin.
- Armenia: erinomainen esimerkki pinnallisesti komeasta miehestä mutta kun karisma puuttuu... jopa yllätyin
Irlanti ainoa näistä, josta pidin.
Vierailija kirjoitti:
Erika on kisan selkeästi huonoimpia laulajia, katsoin molemmat semit. Ja biisissä ei ole kehumista. Hävettää, että Suomea edustaa noin surkea esitys, siinä ei ole mitään muuta kuin sitä typerää Ich komme - hokemista
Eikö sun häpeää helpota edes se tieto, että esitys on yksi ennakkosuosikeista ja Erika rakastettu viisuikoni ympäri Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on kisan selkeästi huonoimpia laulajia, katsoin molemmat semit. Ja biisissä ei ole kehumista. Hävettää, että Suomea edustaa noin surkea esitys, siinä ei ole mitään muuta kuin sitä typerää Ich komme - hokemista
Erika lauloi kyllä hyvin eilen. Ääni kulki ja kuului, ei moitittavaa.
Hieman se näkyi, että jännitti vs. harjoitukset.
Tykkään Italian ja Ukrainan laulusta.
Oon pettynyt Itävallan esitykseen. Ei ollut hieno. Liikaa romua ja tuli levoton olo katsoessa. Ei tiennyt mihin katsoa ja liikaa tapahtu koko ajan, se vie pois huomion musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Oon pettynyt Itävallan esitykseen. Ei ollut hieno. Liikaa romua ja tuli levoton olo katsoessa. Ei tiennyt mihin katsoa ja liikaa tapahtu koko ajan, se vie pois huomion musiikista.
Vähän samaa vikaa oli myös kyproksen esityksessä.
jos Itävalta voittaa niin veikkaan, että sen takia että saa jurylta muihin nähden ylivoimaiset pisteet.
Toivottavasti Erikan pyrot eivät 'tule' liian aikaisin finaalissa kuten eilisessä semissä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas upea! Sopii mainiosti tuon tyyliseen musiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko uhka Kajlle ja siksi haukut?
Vierailija kirjoitti:
Toivon että oikeesti hyvä biisi lauantaina voittaa, ettei taas tuomaripelillä joku huono voita.
Huono? Ei Nemo kyllä viime vuonna ollut huono. Lavaesityskin hänellä osui niin nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun häpeää helpota edes se tieto, että esitys on yksi ennakkosuosikeista ja Erika rakastettu viisuikoni ympäri Eurooppaa.
Joka vuosi joku häpeää... Aina on sama laulu, aivan sama kuka siellä on edustamassa. Joskus on kyllä saanutkin hävetä, mutta ei nyt muutamaan vuoteen onneksi.
Harmittaa, ettei Australia päässyt jatkoon :(
Huomasiko kukaan, että Erikan esityksessä siinä kohdassa ennen loppuhuipennusta kun kuvataan yleisöä, oli jonkun falsetissa kiekuvan taustalaulajan ääni kuulumassa päällimmäisenä taustanauhan sijaan? Argh. Tuli mieleen Saara Aallon pikkuroravakuoro.
Mikä siinä oikeasti on, ettei Suomi voi vain alusta alkaen tehdä sääntöjen mukaiset taustanauhat ja jättää taustalaulajat kotiin, niin ei tulisi yllätyksiä? Tuntuu että tämän kanssa on AINA joku ongelma.
Kreikallakin YouTubessa paljon enemmän katselukertoja ja tykkäyksiä kuin Erikan semifinaaliesityksellä, vaikka videot olleet siellä about saman aikaa nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko uhka Kajlle ja siksi haukut?
Erika fanithan täällä on Itävaltaa haukkuneet.
Tuo on kyllä totta. Toisaalta, huutaessaankin pysyi nuotissa.