Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puoliso vaatia uskollisuutta jos ei itse tarvitse yhtään seksiä?

Vierailija
09.02.2025 |

Mielestäni ei.

t. Vaimo

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on vaikka vuoden kestävä masennus tai uupumus? Jos miehellä ei silloin kikuli pelaa? Saako vaimo sitten käydä vaikka maksullisella tai naapurin Peralla? Jos miehelle alkaa tulla iän takia vaikeuta erektiohäiriöitä, niin saako ottaa nuoren rakastajan?

Tai jos mies on työmatkalla kuukauden? Meitsi ei kyllä voi odottaa. Pakko saada panna. Ja oikeus siihen!

Vierailija
22/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on vaikka vuoden kestävä masennus tai uupumus? Jos miehellä ei silloin kikuli pelaa? Saako vaimo sitten käydä vaikka maksullisella tai naapurin Peralla? Jos miehelle alkaa tulla iän takia vaikeuta erektiohäiriöitä, niin saako ottaa nuoren rakastajan?

Jos vaikka lapsi kuolee? Kuinka kauan saa olla haluton parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kikulin lisäksi ei kädet ja kielikään pelaa tai niitä ei haluta käyttää vaimon iloksi niin kyllä se selkeä viesti on siitä että vaimon on huolehdittava omasta nautinnostaan parhaaksi katsomallaan tavalla vaikka sitten naapurissa kun kotona ei ketään kiinnosta.

Vierailija
24/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean libidon omaavana en pystyisi parisuhteeseen haluttoman kanssa. 

Vierailija
25/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kikulin lisäksi ei kädet ja kielikään pelaa tai niitä ei haluta käyttää vaimon iloksi niin kyllä se selkeä viesti on siitä että vaimon on huolehdittava omasta nautinnostaan parhaaksi katsomallaan tavalla vaikka sitten naapurissa kun kotona ei ketään kiinnosta.

No en viitsisi syvästi masentunutta miestä pakottaa seksiin. Ainoa ratkaisu on siis jättää se mies. Ja myös jos mies tulee liian vanhaksi. Minulle molemminpuolinen nautinto on kuitenkin tärkeää.

Vierailija
26/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni lopetti seksin harrastamisen kanssani. Olimme nuoria kaksikymppisiä. Vuosia olin uskollinen ja yritin vain kestää tilanteen, kai koska olin idealistinen ja naiivi. Enää en tuollaiseen suostuisi todellakaan, sillä olen sittemmin maistanut myös normaalia ja terveellistä seksielämää. No joka tapauksessa, olin vuosia uskollinen, kärsien seksin puutteesta, kunnes suhde päättyi siihen, että avovaimoni petti minua toisen miehen kanssa. Tällainen palkkio uskollisuudestani. Nyt minulla on nollatoleranssi seksin eväämisen suhteen ellei kyseessä ole vakava sairaus tms. Jätän naisen nopeasti, jos tämä lopettaa seksin harrastamisen. En toki haluaisi nytkään pettää.

Vierailija
27/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimoni lopetti seksin harrastamisen kanssani. Olimme nuoria kaksikymppisiä. Vuosia olin uskollinen ja yritin vain kestää tilanteen, kai koska olin idealistinen ja naiivi. Enää en tuollaiseen suostuisi todellakaan, sillä olen sittemmin maistanut myös normaalia ja terveellistä seksielämää. No joka tapauksessa, olin vuosia uskollinen, kärsien seksin puutteesta, kunnes suhde päättyi siihen, että avovaimoni petti minua toisen miehen kanssa. Tällainen palkkio uskollisuudestani. Nyt minulla on nollatoleranssi seksin eväämisen suhteen ellei kyseessä ole vakava sairaus tms. Jätän naisen nopeasti, jos tämä lopettaa seksin harrastamisen. En toki haluaisi nytkään pettää.

Vaimosi siis halusi seksiä, mutta ei sinun kanssasi.

Vierailija
28/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin evääminen? Ikäänkuin sulla olisi joku kiintiö seksiä, jonka nainen on sulle velkaa ja sitten se evää sulta sen. Voi pojat. Kasvakaa aikuisiksi. 

Vierailija
29/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä kyse ei enää ole puolisosta, vaan kämppäkaverista.

Tällä määritelmällä parisuhde on vain fyysinen seksisuhde. Seksi toki kuuluu, ainakin useimmilla, parisuhteeseen. 

Itse määrittelisin parisuhteen kuitenkin rakkauden kautta. Ilman rakkautta oleva seksisuhde ei ole ainakaan itselleni parisuhde.

Jos parisuhde on kaikki muu kuin fyysinen seksisuhde, silloinhan ei ole väliä kenen muun kanssa harjoittaa omaa seksuaalista puoltaan?

Vierailija
30/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se haluttomuudesta kärsivän eli seksiä haluavan pitää päättää parisuhde, siksi että toinen jättää seksin pois yksipuolisesti.

Huoh. Kuka vaan voi päättää suhteen, jos on siihen tyytymätön tai onneton. Ei kukaan voi velvoittaa kumppania hoitamaan asiaa puolestaan. Jos seksiä haluava kärsii tilanteesta, niin ongelma on silloin enemmän hänen. Tässä on sekin pointti, että todennäköisemmin hän saa seksiä sinkkuna. Sitä voi kaikkivoipaisuusharhoissa kuvitella, että suhteen avaaminen tarkoittaa, että seksiä tulee ovista ja ikkunoista, mutta voi hyvinkin olla, että tilanne ei muuttuisi lainkaan - sitten kärsisi seksin puutteesta vain avoimessa suhteessa. Mikäli se seksiä haluava on mies, voi hänen olla todella vaikea löytää naisia, joita kiinnostaa sellainen järjestely, jonka varsinainen pointti on mahdollistaa varatulle miehelle seksin saanti. Sinkkuna voi helpommin löytää vaikkapa vakituisen seksipartnerin - toisaalta hyvällä tuurin jopa uuden parisuhteen, jossa on seksiäkin.

Niin se menee muidenkin ongelmien kohdalla, että toinen osapuoli ihan yksipuolisesti muuttaa jotain käytöksessään tai suhteessa, ja sitten suhteen päättämisen "vaiva" jää sille, joka muutoksesta kärsii. Ei seksittömyys tässä mitenkään eroa suhteen muista ongelmista. 

Vierailija
31/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minustakin.

Vierailija
32/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aivan erilaiset seksuaaliset halut ja tarpeet, mitä järkeä edes olla yhdessä. Ei toimi kovin pitkään. 

Vierailija
33/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vaatia jos haluaa. Parisuhde on kahden ihmisen välinen suhde ja siinä ollaan yhdessä sovituilla säännöillä. Jos on sovittu että ei harrasteta seksiä muiden kanssa niin sitten ei harrasteta. Sillä ei ole merkitystä harrastetaanko seksiä yhdessä ja kuinka paljon. Siinä vaiheessa jos toinen ei halua enää noudattaa yhteisiä sääntöjä sovitaan uudet säännöt tai lopetetaan parisuhde. 

Ettei harrasteta seksiä MUIDEN kanssa viittaa kyllä ihan suoraan siihen, että sitä harrastetaan oman puolison kanssa. Joten jos hän kieltäytyy, säännöt on jo rikottu tämän puolison toimesta ja toinen voi vapaasti määrittää säännöt uusiksi omalta kohdaltaan. Eihän tuo selibaattikaan ollut yhteinen päätös. 

Jos toiveet suhteen rajojen osalta eivät kohtaa, on paras ratkaisu erota. Miksi se seksiä hal

Voi olla muuten tyytyväinen, mutta kaipaa kosketusta ja seksiä. Ehkä ajattelee, että kun saa sitä muualta, niin ei tarvitse rikkoa turvallista elämää. Jos haluton ei yritä tai pysty ratkaisemaan asiaa mitenkään eikä ota eroa. 

Vierailija
34/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajien mielestä pitäisi elää selibaatissa loppuelämä. Julmaa.

Ei, vaan ottaa se ero ja sitten etsiä parempi kumppani. 

Vierailija
35/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty seksiin puolison kanssa omasta haluttomuudesta, on jo rikkonut parisuhteessa jotain peruuttamatonta. 

On oikeus hakea seksiä ja läheisyyttä muualta.

Heti kun on lopettanut aikaisemman suhteen.

Vierailija
36/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vaatia jos haluaa. Parisuhde on kahden ihmisen välinen suhde ja siinä ollaan yhdessä sovituilla säännöillä. Jos on sovittu että ei harrasteta seksiä muiden kanssa niin sitten ei harrasteta. Sillä ei ole merkitystä harrastetaanko seksiä yhdessä ja kuinka paljon. Siinä vaiheessa jos toinen ei halua enää noudattaa yhteisiä sääntöjä sovitaan uudet säännöt tai lopetetaan parisuhde. 

Ettei harrasteta seksiä MUIDEN kanssa viittaa kyllä ihan suoraan siihen, että sitä harrastetaan oman puolison kanssa. Joten jos hän kieltäytyy, säännöt on jo rikottu tämän puolison toimesta ja toinen voi vapaasti määrittää säännöt uusiksi omalta kohdaltaan. Eihän tuo selibaattikaan ollut yhteinen päätös. 

Jos toiveet suhteen rajojen osalta eivät k

Mua ei kiinnosta saada kumppaniltani mitään seksitauteja tai satiaisia. Siinä mielessä odotan kyllä että hän miettii myös muiden kuin omaa ns. turvallisuuttaan.

Vierailija
37/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi siis halusi seksiä, mutta ei sinun kanssasi.

Bingo. Seksin haluamattomuus oli selvästikin oire isommasta ongelmasta suhteessa, mutta ongelmalta vain suljettiin silmät molempien osapuolien tahoilta.

Vierailija
38/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin naurattaa tämä ehdottomuus, odotas kun vaihdevuodet on päällä niin evvk seksi

Vierailija
39/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toiveet suhteen rajojen osalta eivät k

Voi olla muuten tyytyväinen, mutta kaipaa kosketusta ja seksiä. Ehkä ajattelee, että kun saa sitä muualta, niin ei tarvitse rikkoa turvallista elämää. Jos haluton ei yritä tai pysty ratkaisemaan asiaa mitenkään eikä ota eroa. 

Voi olla, mutta jos yhdessä on alunperin sovittu seksuaalisesti monogamisesta suhteesta, niin pitää ensin purkaa se sopimus. Tällöin voi ehdottaa toiselle osapuolelle avointa suhdetta, ja se on sitten hänen päätettävissään käykö sellainen 

Vierailija
40/197 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin sovitaan. Ja kyllä naiselle voi antaa orgasmin sormin tai kielellä tai leluilla. 

Mikäli seksi on tärkeää ja toista ei asia kiinnosta, niin joko sovitaan muista vaihtoehdoista yhdessä tai erotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi