Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ottaa maksun autokyydeistä

Vierailija
25.12.2023 |

Satutin jalkani pari viikkoa sitten enkä pystynyt ajamaan pyörällä töihin kuten yleensä. Autollakaan ajo ei olisi onnistunut (en tosin omista autoa). Mies oli vapaalla viime viikon ja ehdotti, että heittää minut kolmena aamuna 10km matkan töihin ja hakee iltapäivällä. Ajattelin, että hän halusi auttaa hyvää hyvyyttään, mutta nyt hän pyysi 30e maksun kyydeistä. Mies yleensäkin kyllä pyytää 50senttiä/km, mutta yleensä silloin olen itse pyytänyt kyytiä. 

Äitiäni järkytti mieheni laskutus kyydeistä, mikä sai minut pohtimaan, onko mieheni käytös tosiaan niin pöyristyttävää. Mitä mieltä olette?

Kommentit (281)

Vierailija
1/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on pöyristyttävää. Arvosta nainen itseäsi.

Vierailija
2/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on pöyristyttävää. Arvosta nainen itseäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit edes.

Vierailija
4/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
5/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinä laskuttamaan siivouksesta , pyykinpesusta ja ruuanlaitosta sun muusta . 

Vierailija
6/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin provo. Valitettavasti tämä on täysin totta. Se, että ihmiset luulee tätä provoksi kertoo minulle jo kaiken tarvittavan. Pitää keskustella tästä miehen kanssa. Mies on perustellut maksut sillä, että auto on hänen ja bensa maksaa. Muuta Mies ei olekaan tähän huusholliin ostanut kuin sen vm 2011 Saabin.

Ap

Vierailija
7/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siksi, ettei monikin mies tai sinun miehesi eritoteen, voisi hyvinkin olla kuvaamallasi tavalla täysi kusipää, mutta jokin tuossa pikku kertomuksessa haiskahti provolta? Eikö teistäkin?

Vierailija
8/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan työkaveri, jonka mies teki tuota samaa. Kerran kun oli bussilakko, niin tämä kaveri joutui kävelemään töihin, kun ei saanut taksia. Äijä ei voinut tuoda. Ero heille tuli, mutta tämä pihiys ei ollut sen syy. Itse en olisi sietänyt tuollaista. 

Vierailija
9/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ihmeellisiä rahanpyytäjiä pienestäkin palveluksesta.  Minultakin pyysi, naapurissani asuva homotuttavani jonka kanssa olen useasti ollut junassa, kymmentä euroa kun toi lähikaupasta muutaman maitolitran. Itsellä oli jalka kipsissä.

Vierailija
10/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on maailman idiootein mies. Eroa heti paikalla. Se ei rakasta sinua eikä välitä sinusta.

T: kiltti mies

Vierailija
11/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette edes menneet naimisiin, jos omaisuus ja talous on henkilökohtaista? 

Vierailija
12/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä täytyy olla jotain taustalla. ootteko molemmat omaishoitajan holhouksen alla ja se tarvii karkkirahaa ?

Vierailija
13/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette edes menneet naimisiin, jos omaisuus ja talous on henkilökohtaista? 

miten se mihinkään liittyy? tottakai molemmilla on jotain omaa.

Vierailija
14/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on maailman idiootein mies. Eroa heti paikalla. Se ei rakasta sinua eikä välitä sinusta.

T: kiltti mies

Kokonaisuus huomioiden miehessäni on paljon hyvää. Hän ei juopottele, kantaa vastuunsa lapsista, on luotettava ja rehellinen, tuskin on ikinä pettänyt, käy töissä ja on järkevä rahankäytön kanssa. 

Ap

Vierailija
15/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä karkuun tollaselta mieheltä! Opi arvostamaan itseäsi, sinä olet tärkeä.

Vierailija
16/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vaatimalla vaatinut ettämiehen pitää tehdä 50+-1% kotitöistä niin tuota saat sitten takaisin.

Vierailija
17/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin provo. Valitettavasti tämä on täysin totta. Se, että ihmiset luulee tätä provoksi kertoo minulle jo kaiken tarvittavan. Pitää keskustella tästä miehen kanssa. Mies on perustellut maksut sillä, että auto on hänen ja bensa maksaa. Muuta Mies ei olekaan tähän huusholliin ostanut kuin sen vm 2011 Saabin.

Ap

Oma on valintasi. JSS

Vierailija
18/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies maksaa kokonaan auton kulut, ymmärrän hyvin tuon menettelyn.  Verottaja huomioi myös työmatkakulut.  

Vierailija
19/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini (nainen) antaa miehensä muuten käyttää autoaan, mutta laskuttaa niistä kilometreistä kun miehen lapsi on kyydissä myös.

Vierailija
20/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto perustuu molemminpuoliseen taloudelliseen vastuuseen puolisosta myös. Teillä on siis yhteinen talous. Kuinka hän ilkeää pyytää sinulta rahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi