Kehuin miestä, mies vastasi törkeästi. Mitä sinä tekisit?
Kehuin miehen kroppaa kun oltiin lähdössä sukulaisten luo juhliin ihan hyvissä tunnelmissa (ei siis ollut riitaa tmv) ja oltiin juuri menossa ulos. Mies selvästi ilahtui ja hymyillen kysyi "miksei sulla ole hyvää takapuolta" ja tarjosi päällystakkia. En alkanut siinä keskustella kun sukulaisiin oltiin menossa, en itse asiassa puhunut mitään ja mies ihmetteli, miksi olen niin "huonolla tuulella kun en puhu mitään".
Onko tuossa edes mitään puhumista? Mitä sinä tekisit; kysyisit mitä tarkoitti, sanoisit että se oli törkeää ja yrittäisit unohtaa vai olisiko suhde siinä koska kommentti välissä aina?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on pienet silmät ja vino nenä, mutta eipä tulisi mieleenkään nostaa esiin tällaista negatiivista, yksittäistä ulkonäköseikkaa vain loukatakseni häntä. Kokonaiskuvassa joku yksittäinen asia kuin perse ei paljoa paina.
Nehän ovatkin geneettisiä asioita, joita voi muuttaa vain leikkauksilla. Peppua voi treenata
Entä jos nainen on itse tyytyväinen peppuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin varmaan ettei nyt ollut oikea hetki kritisoida mun ulkonäköä. Oli ilmiselvää, että yritin luoda hyvää tunnelmaa enkä etsiä parannuskohteita. Asiat voi myös esittää monella tavalla. Juttelen säännöllisesti treenisuunnitelmistani, silloin olisi oikea hetki esittää toiveita. Ja mies onkin esittänyt, sanoi tutkineensa eri pehvatreenejä koska toivoisi että mulla olis isompi takamus.
Monella suomalaisnaisella on lähinnä roikkuvaa nahkaa takana, ei se ole terveellistäkään. Eli todennäköisesti havainto oli oikea.
Mun miehellä on hörökorvat ja hampaat ei ole ihan suorat. Voinko siis kertoa sen hänelle ja etsiä hörökorva- ja oikomisoperaatioiden tekijöitä hänelle, koska havainto on oikea? Ja olettaa, ettei se loukkaa miestä?
Aloittajan mies voi etsiä mieleisensä nai
Hörökorvat on kyllä ihan just samanlainen asia kuin perseen muoto. Ei persettäkään voi kokonaan toisenlaiseksi muuttaa vaikka kuinka treenaisi. Olen itse käynyt vuosia salilla, personal trainer, saliohjelma ja 3-4 kertaa viikossa treeniä. Vartalo- ja lihastyypistäni johtuen minusta ei tule isoa ja lihaksikasta, lähinnä timmi. Joku toinen nainen tyaas samalla treenillä on jo selkeästi "iso", koska vartalomalli ja lihastyyppi. Takapuolen ulkonäköön vaikuttaa myös lonkkien rakenne. Siinä missä jaana saa ison tarakan suht vähällä vaivalla, tiina ei saa samanlaista vaikka treenaisi kuinka.
Tässä kiinnittää huomiota tuo sukulaisten juhliin menossa olo. Juuri tuollaisessa tilanteessa ihminen nielee jotain paskaa vaikka pitäisi peruuttaa koko keikka ja erota saman tien. Sen varaan tuollaiset ilkeilijät kuitenkin laskee, että tilanteessa toinen joutuu vaan sopeutumaan. Täysi dealbraker.
Miehille neuvo, tilanteen voi pelastaa pyytämällä anteeksi ja lopettamalla vastaava töksäyttely jatkossa. Nätit kukat tai jokin pieni lahja auttaa myös asiaa. Jos nainen on tärkeä. Jos ei, niin tuohan oli 'hyvä' keino päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on pienet silmät ja vino nenä, mutta eipä tulisi mieleenkään nostaa esiin tällaista negatiivista, yksittäistä ulkonäköseikkaa vain loukatakseni häntä. Kokonaiskuvassa joku yksittäinen asia kuin perse ei paljoa paina.
Nehän ovatkin geneettisiä asioita, joita voi muuttaa vain leikkauksilla. Peppua voi treenata
Nainen etsii miehen, joka on myös tyytyväinen hänen peppuunsa tai miehen, jolle parisuhteessaon tärkeämpiäkin asioita ja arvoja kuin puolison perseen ulkonäkö. Ei se sen vaikeampaa ole.
Sellaisen suhteen saa mihin tyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kiva? Kyse oli nyt siitä että treenin lisääminen ja kauneusleikkaukset eivät kyllä ole samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kiinnittää huomiota tuo sukulaisten juhliin menossa olo. Juuri tuollaisessa tilanteessa ihminen nielee jotain paskaa vaikka pitäisi peruuttaa koko keikka ja erota saman tien. Sen varaan tuollaiset ilkeilijät kuitenkin laskee, että tilanteessa toinen joutuu vaan sopeutumaan. Täysi dealbraker.
Tuskin toinen on tuossa tilanteessa mitään ajatellut, kunhan päästi suustaan sammakon. Kuka ehtii noin monimutkaisesti ajatella tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin varmaan ettei nyt ollut oikea hetki kritisoida mun ulkonäköä. Oli ilmiselvää, että yritin luoda hyvää tunnelmaa enkä etsiä parannuskohteita. Asiat voi myös esittää monella tavalla. Juttelen säännöllisesti treenisuunnitelmistani, silloin olisi oikea hetki esittää toiveita. Ja mies onkin esittänyt, sanoi tutkineensa eri pehvatreenejä koska toivoisi että mulla olis isompi takamus.
Monella suomalaisnaisella on lähinnä roikkuvaa nahkaa takana, ei se ole terveellistäkään. Eli todennäköisesti havainto oli oikea.
Mun miehellä on hörökorvat ja hampaat ei ole ihan suorat. Voinko siis kertoa sen hänelle ja etsiä hörökorva- ja oikomisoperaatioiden tekijöitä hänelle, koska havainto on oikea? Ja olettaa, ettei se loukkaa miestä?
Ensin sanot että ihan sama asia, sitten sanot ettei pehvaa voi ihan kokonaan toisenlaiseksi muuttaa. Kumpi se nyt on? Eihän aloittajan tarina edes kerro, minkälaisista muutoksista olisi kyse. Jos kyse lähinnä pienestä lihasten piristyksestä niin eihän siitä kenellekään haittaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin toinen on tuossa tilanteessa mitään ajatellut, kunhan päästi suustaan sammakon. Kuka ehtii noin monimutkaisesti ajatella tuossa tilanteessa.
Narsisti tai muu persoonallisuushäiriöinen. Tai oikeastaan ei ne "ehdi" ajatella monimutkaisesti jossakin tilanteessa, vaan ne ihan aina ajattelee niin.
Tunnen oloni kiitolliseksi siitä että olen parisuhteessa samanhenkisen ihmisen kanssa. Kumpikaan meistä ei aloittajan miehen tavalla töksäyttele tai sano ilkeästi, mutta esitämme toiveita puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen oloni kiitolliseksi siitä että olen parisuhteessa samanhenkisen ihmisen kanssa. Kumpikaan meistä ei aloittajan miehen tavalla töksäyttele tai sano ilkeästi, mutta esitämme toiveita puolin ja toisin.
Siis mitä toiveita esitätte? Voisko sulla olla parempi perse?
"Ensin sanot että ihan sama asia, sitten sanot ettei pehvaa voi ihan kokonaan toisenlaiseksi muuttaa. Kumpi se nyt on? Eihän aloittajan tarina edes kerro, minkälaisista muutoksista olisi kyse. Jos kyse lähinnä pienestä lihasten piristyksestä niin eihän siitä kenellekään haittaa ole."
Kivaa analyysia, mutta menee täysin ohi pointin. Ei ole kyse siitä haittaisiko se pieni lihasten piristys vai ei. Takapuoli ei ole miehen vaan naisen, ja nainen yksin päättää kehostaan, haluaako piristellä tiristellä lihaksiaan vai ei. Ja jos niin milloin.
No miksi et vastannut miksi sulla ei voi olla hyvää takapuolta? Suoraan kysymykseen vaan suora vastaus ja unohda turhat itkemiset ja pillitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muutama kuukausi sitten toivoin mieheltä että voisi käydä useammin salilla. Hän alkoi käydä säännöllisemmin. Hän taas toivoi minulta että tekisin enemmän bulgarialaisia kyykkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muutama kuukausi sitten toivoin mieheltä että voisi käydä useammin salilla. Hän alkoi käydä säännöllisemmin. Hän taas toivoi minulta että tekisin enemmän bulgarialaisia kyykkyjä.
Miksi te tuollaisia toivotte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tuollaisia toivotte?
En ymmärrä kysymyksen pointtia. Miksi ei? Toivoin että hänellä olisi enemmän lihaksia, hän toivoi että aktivoisin keskimmäistä pakaralihasta enemmän.
Voittaako cic cic cic cic ciccioliina??
Älä ikinä kehu miestä. Ei mistään. Jos kehut miestä se on sille merkki että näet itsesi häntä alempana.
Ja mitä tuollaiseen kommentointiin tulee, niin voi sanoa vaikka että et tarvitse persettä, koska et joudu kompensoimaan sillä pikkurillinpään kokoista penistä.
Vähän surettaa kyllä, koska olen huomannut, että tämmöinen on melko yleistä. Joko miehet eivät ole saaneet kotikasvatusta, ovat asseja tai sitten seuraavat jonkin pleijerikirjan ohjeita. Huonoitsetuntoinen ihminen arvostelee toisen ulkonäköä. Toki itsekin voisin nähdä myös huumoria tuossa tilanteessa, vähän kuin huono sketsi, mutten omaksi puolisokseni halua ihmistä, jonka arvostelukyky niin huono, että hänestä on ihan ok sanoa noin. Kenellekään.
Toisekseen en halua kannatella ketään ja ymmärtää loputtomasti. Enemmän kuin loukkaantuisin, suhde muuttuisi minusta jonkinlaiseksi hoivasuhteeksi, jos pitäisi ymmärtää tuollaista miestä, että se nyt vaan on tommonen, unohda koko juttu.
Haluan rinnalleni toisen aikuisen ihmisen, en törppöä lasta.