Kehuin miestä, mies vastasi törkeästi. Mitä sinä tekisit?
Kehuin miehen kroppaa kun oltiin lähdössä sukulaisten luo juhliin ihan hyvissä tunnelmissa (ei siis ollut riitaa tmv) ja oltiin juuri menossa ulos. Mies selvästi ilahtui ja hymyillen kysyi "miksei sulla ole hyvää takapuolta" ja tarjosi päällystakkia. En alkanut siinä keskustella kun sukulaisiin oltiin menossa, en itse asiassa puhunut mitään ja mies ihmetteli, miksi olen niin "huonolla tuulella kun en puhu mitään".
Onko tuossa edes mitään puhumista? Mitä sinä tekisit; kysyisit mitä tarkoitti, sanoisit että se oli törkeää ja yrittäisit unohtaa vai olisiko suhde siinä koska kommentti välissä aina?
Kommentit (215)
Aika paha. Mulla on herkkä mies ja jos sanoisin sille jotain tuollaista, saisin varmaan loppuelämän vakuutella sille että on se peppu ihan hyvä.
Sanoisin varmaan ettei nyt ollut oikea hetki kritisoida mun ulkonäköä. Oli ilmiselvää, että yritin luoda hyvää tunnelmaa enkä etsiä parannuskohteita. Asiat voi myös esittää monella tavalla. Juttelen säännöllisesti treenisuunnitelmistani, silloin olisi oikea hetki esittää toiveita. Ja mies onkin esittänyt, sanoi tutkineensa eri pehvatreenejä koska toivoisi että mulla olis isompi takamus.
Monella suomalaisnaisella on lähinnä roikkuvaa nahkaa takana, ei se ole terveellistäkään. Eli todennäköisesti havainto oli oikea.
Onko hänellä tapana päästää sammakoita suustaan vai oliko nyt harvinainen kerta?
Mitä hyötyä ja väliä sillä on, vaikka ap:n mies pahoittelisi ja pyytäisi anteeksi? Sanottu mikä sanottu ja nythän ap tietää mitä mies ajattelee hänen takapuolestaan.
Itse en haluaisi tuollaisen jälkeen miehen enää kehuvan ulkonäköäni muiltakaan osin enkä missään tilanteessa koskevan takapuoleeni, ei siis mitään ohimennessä läpsäisyjä muusta puhumattakaan. Kyllä se jäisi siihen väliin ja mieleen. Sillä ei olisi merkitystä, vaikka takapuoleni olisi kuinka ruma tahansa ja mies sinänsä oikeassa - se, että mies sen sanoisi noin suoraan ja vielä minun kehuttuani häntä olisi Se Juttu, joka kertoisi paaaaaaljon enemmän miehestä ja minun merkityksestäni hänelle kuin takapuoleni laadusta.
Naisille ei kannata sanoa mitään, mitä he eivät halua kuulla. Siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin varmaan ettei nyt ollut oikea hetki kritisoida mun ulkonäköä. Oli ilmiselvää, että yritin luoda hyvää tunnelmaa enkä etsiä parannuskohteita. Asiat voi myös esittää monella tavalla. Juttelen säännöllisesti treenisuunnitelmistani, silloin olisi oikea hetki esittää toiveita. Ja mies onkin esittänyt, sanoi tutkineensa eri pehvatreenejä koska toivoisi että mulla olis isompi takamus.
Monella suomalaisnaisella on lähinnä roikkuvaa nahkaa takana, ei se ole terveellistäkään. Eli todennäköisesti havainto oli oikea.
Mun miehellä on hörökorvat ja hampaat ei ole ihan suorat. Voinko siis kertoa sen hänelle ja etsiä hörökorva- ja oikomisoperaatioiden tekijöitä hänelle, koska havainto on oikea? Ja olettaa, ettei se loukkaa miestä?
Aloittajan mies voi etsiä mieleisensä naisen missä maailmankolkassa nyt mieleisiään tarakoita on, mutta ei kommentistaan päätellen ole vaivautunut tai saanut sellaista. Itse tuo kuitenkin on "huonotarakkaisen" naisensa valinnut, joten turha on marista siitä jos nainen ei ole mieleinen.
Itsepähän aloitit. Kenenkään ulkonäköä ei kommentoida ilman lupaa!
Narsismi on usein niin absurdia, että ainoa tapa ottaa se vastaan on huumorilla. Kaikki muu on järjenvastaista.
Mutta oikeasti, mies todennäköisesti tarkoitti sitä, mitä sanoi. Hän on mulkero ja tuhlaat elämäsi tällaisen kanssa. Pitää pystyä rakastamaan (ja himoitsemaan) muitakin kuin itseään (ja omaa persettään), että parisuhde onnistuu. Yksi ihminen ei voi kantaa kahden puolesta, se on liian iso taakka. Hetkittäin voi onnistua, mutta näille kuppareille ei hetkinen riitä. Se on elinkautinen, jota joudut katumaan.
Vierailija kirjoitti:
Että aloittajan mies kovasti pahoitti mielensä kun naisystävä kertoi pitävänsä komeana? Oli kyllä törkeää käytöstä aloittajalta, kehua nyt omaa miestään hyvännäköiseksi. Ihan oikein että mies antoi samalla mitalla takaisin ja ilmoitti aloittajan ahterin olevan ruma, olihan aloittajakin juuri loukannut häntä kehumalla hyvännäköiseksi.
Se on varmaan terapian paikka aloittajan miehellä ja aloittaja pyytämään anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kannata sanoa mitään, mitä he eivät halua kuulla. Siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää.
Haluaako joku kuulla negatiivisia kommentteja ulkonäöstään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua kuulla mitään, mikä ei miellytä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi enää harrastamaan seksiä mieheni kanssa, jos hän sanoisi minulle tuolla tavoin edes läpällä.
No onpas yliherkkää porukkaa täällä.
Pidän sinua rumana ääliönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että aloittajan mies kovasti pahoitti mielensä kun naisystävä kertoi pitävänsä komeana? Oli kyllä törkeää käytöstä aloittajalta, kehua nyt omaa miestään hyvännäköiseksi. Ihan oikein että mies antoi samalla mitalla takaisin ja ilmoitti aloittajan ahterin olevan ruma, olihan aloittajakin juuri loukannut häntä kehumalla hyvännäköiseksi.
Se on varmaan terapian paikka aloittajan miehellä ja aloittaja pyytämään anteeksi.
Vähän liioittelua tuo terapia, mutta mies vain kosti oikeutetusti naisen asiattoman käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Naisella? Lattapyllyt ovat miesten laji läskiahteriensa lisäksi.
Alkaisin treenata 4 kertaa/viikko salilla ja kieltäytyisin parin vuoden verran seksistä. Sitten etsisin uuden pyllyäni jumaloivan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko ulkonäön haukkumisen miellyttävän ketään ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi enää harrastamaan seksiä mieheni kanssa, jos hän sanoisi minulle tuolla tavoin edes läpällä.
No onpas yliherkkää porukkaa täällä.
Pidän sinua rumana ääliönä.
Kuule ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin, kuin miehet? 😀
Joka päivä joku miespuolinen pelle tällä palstalla luulee näyttävänsä hyvältä tai nuorelta.
Valtaosa erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Sä tykkäät kun sua haukutaan?
Niin, silleen "yllätettynä" ne totuudet just lipsahtaakin. Ei normaali ihminen sano asioita, joita ei ole ajatellut.