Mies sanoi, etten saa huutaa synnytyksessä
Mies saa kovista äänistä helposti migreenin. Hän pelkää, että alan kirkua synnytyksessä, ja sanoi, että minun pitää yrittää olla siellä ihan hiljaa, ettei hän saa sietämätöntä migreeniä.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisten kanssa sitä porsitaan, anna vaan äänen tulla, se on sinun oikeutesi!!!
Kaikenlaista paskaa te nielette totena.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehestä oli vain haittaa synnytyksessä. Tajusi onneksi häipyä. Synnytys ja jatkuvat repivät supistukset kestivät 23 h. Tuli takaisin kun vauva syntyessä. Hatarat on muistikuvat ja näinkin kaiken kahtena.
takaisin vauvan syntyessä*
Huutoa, karmeita karjumista ja kiroilemista... Ja puristin kynteni mieheni kämmeneen , kun hän yritti pitää kädestäni...
Olin huutanut ääneni käheäksi, että kurkku oli arka vielä seuraavana päivänä.
Eikö naiset voi edes kerrankin olla hiljaa. Edes synnytyksessä voisivat käyttäytyä.
Ei nyt liity synnyttämiseen mutta noin yleisellä tasolla, miten se huutaminen tai kiroilu auttaa kipuun tai tsemppaa jaksamaan? Mun kohdalla ainakaan ei mitenkään.
Suukapula suuhun jos eivät muuten osaa olla hiljaa.
Se huutaminen on tullut muotiin amerikkalaisista elokuvista.
Oikeasti kun pitää ponnistaa, niin eihän siinä voi huutaa. Ponnistus uloshengityksellä, kun keuhkot sitten täyttyy voi ääntä kuulua, muttei huuto. Vähän kuin pilates tai tms laji .. exhale inhale
jajoo, olen synnyttänyt
Joo, mun ääntelyni oli kans enemmän karjumista kuin huutamista... Karjuin kuin "merimies"...Ja kiroilin enemmän kuin "merimies".... Jos noin voi kuvailla.
Samalla revin mieheni villapaitaa minkä jaksoin, ja karjuin kuin eläin !
Siis helvetillistä karjumista, noin puoli vuorokautta.
Kun mä olin synnyttämässä, niin olin aika hiljainen. Viereisessä synnytyssalissa joku nainen huusi putkisuoraa huutoa tuntikausia ja mun mies oli ihan kauhuissaan, kun se kuunteli sitä. Ei meinannut pystyä keskittymään meidän huoneen tapahtumiin, kun naapurissa selvästikin tapahtui jotain jännempää.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kun pitää ponnistaa, niin eihän siinä voi huutaa. Ponnistus uloshengityksellä, kun keuhkot sitten täyttyy voi ääntä kuulua, muttei huuto. Vähän kuin pilates tai tms laji .. exhale inhale
jajoo, olen synnyttänyt
Vitut sun "muotisi" ! Kun koskee niinkuin tylsällä sahalla nyrhättäisiin alapäätä auki .. eestaas....8 tuntia.... Siinä haistatan sulle "muotia".
Vierailija kirjoitti:
Parempi sekin kun mun mies sanoi mulle kesken synnytyksen ettei saa huutaa noin kovaa kun häiritsee muita. Kumpi voitti?
Minulle noin sanoi kätilö, joka ei edes ollut minun synnytyksessä mukana. Minä en edes tiennyt huutavani.
Minulta pääsi automaattisesti huuto, joka jatkui vielä senkin jälkeen, kun kuusi henkeä junttasi imukupin kanssa lasta itsestäni pihalle. Ensimmäiset 18 tuntia olin kyllä kauniisti ja hiljaa.Jätä se äijä kotiin. Et sillä siellä mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Suukapula suuhun jos eivät muuten osaa olla hiljaa.
Minut jätettiin suosiolla suureen saliin yksin, koska hoitajatkin totesivat, että se kipu tulee olemaan todella kovaa ja jatkuvaa oksitosiini-infuusiolla.
Hyvä niin. En olisi kestänyt ketään silmissäni.
Kuulin viereisestä synnytyssalista, kun sen ovi oli hetken auki, kun hoitajat kulkivat edestakaisin.... Niin siellä nainen karjui kuin eläin ....nähtävästi miehelleen.... karjui perkel...itä ja saatano..ita niin paljon kuin ääntä lähti.
Että huuto kuuluu yleensä synnytyksiin.
Ja karjumiseksi meni minullakin.
Kyllä sinun täytyy ajatella miehesi hyvinvointia ja olla huutamatta. Ei se synnytys sitä paitsi edes satu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset voi edes kerrankin olla hiljaa. Edes synnytyksessä voisivat käyttäytyä.
Mä olin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä olin synnyttämässä, niin olin aika hiljainen. Viereisessä synnytyssalissa joku nainen huusi putkisuoraa huutoa tuntikausia ja mun mies oli ihan kauhuissaan, kun se kuunteli sitä. Ei meinannut pystyä keskittymään meidän huoneen tapahtumiin, kun naapurissa selvästikin tapahtui jotain jännempää.
Sama kokemus mulla. Itse olin koko synnytyksen aika hiljaa mutta viereisissä huoneissa kuului suoraa huutoa monta tuntia. Mies oli ihmeissään ja itsellenikin aika pelottavaa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jajoo, olen synnyttänyt
Vitut sun "muotisi" ! Kun koskee niinkuin tylsällä sahalla nyrhättäisiin alapäätä auki .. eestaas....8 tuntia.... Siinä haistatan sulle "muotia".
Ei tartte liioitella
Ilmeisesti nuo huutavat synnyttäjät ovat sellaisia että tiukassa paikassa alkavat myös kirkumaan. Esikoiseni synnytys kesti 16 tuntia, pihaustakaan en huutanut.