Mies sanoi, etten saa huutaa synnytyksessä
Mies saa kovista äänistä helposti migreenin. Hän pelkää, että alan kirkua synnytyksessä, ja sanoi, että minun pitää yrittää olla siellä ihan hiljaa, ettei hän saa sietämätöntä migreeniä.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt liity synnyttämiseen mutta noin yleisellä tasolla, miten se huutaminen tai kiroilu auttaa kipuun tai tsemppaa jaksamaan? Mun kohdalla ainakaan ei mitenkään.
Ei auta, mutta pakottaa huutamaan. Kun kipu on järkyttävä, se panee huutamaan.
Huudatko hammaslääkärissä ? Huudatko kolonoskopiassa ? En huuda.
Hammaslääkärissä saa hyvät puudutukset, ei tunnu miltään. Kolonoskopiassa kiroilin ääreen, kun tutkimus tehtiin ilman lääkkeitä ja lääkäri runnoi putkea kauhealla vauhdilla mutkista välittämättä. Teki kipeää, mutta kesti vain varttitunnin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies poistua jos alkaa käydä äänet liian kovasti päähän. Miten miehesi selviää kun vauva huutaa?
Ehkä se sitten kieltää vauvalta huutamisen.
Nainen päättää ketä ottaa mukaan synnytykseen.
Nainen päättää mitä ääniä suustaan päästää, synnytyksessäkin.
Onko jotain?
Iske miehelle vaikka naula käden läpi aitan seinään ja sano ettei saa huutaa. Siinä sitten pari tuntia repii kättä irti. Kato kuin käy.
Huom. Vitsi, don t try this at home.
Onko hän se sama, joka ei halua viedä omalla autollaan sairaalaan, kun auton penkki saattaa sotkeentua?
Jätä se kotiin.
Osta pyykkipoikia, voi laittaa sitte nokkasa tukkoon ku vauva tulee kotiin ja kakkavaipat tuoksahtelee...jos sattuu m i e s oleen hajusteyliherkkä...ikinä tiiä tuommosista.
Varalta myös oksennuspusseja tai joku ämpäri lähelle jos yökkii, yhtän tiiä kui on herkillä.
Mun kohdalla kätilö kielsi turhan äänen käytön. Menee kuulemma voimat siihen. Itse asiassa se huutaminen helpottaa. Sit keskityin siihen etten pidä liian kovaa ääntä. Onneks Lohjan synnäri lopetettiin, eiköhän oo mun synnytyksissä olleet kätilöt työttöminä nyt. Ihan hirveä synnäri oli.
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies poistua jos alkaa käydä äänet liian kovasti päähän. Miten miehesi selviää kun vauva huutaa?
Tämä. Mutta trollihan tämä on. Ei kukaan oikeasti lisääntyisi tuollaisen miehen kanssa.
Miksi roviolla poltettavat huutavat, eihän se mitään auta? Kannattaa keskittyä hengittämään liekin mukana
Miehellä ikuinen migreeni vauvan kanssa. Eroa.