Mies sanoi, etten saa huutaa synnytyksessä
Mies saa kovista äänistä helposti migreenin. Hän pelkää, että alan kirkua synnytyksessä, ja sanoi, että minun pitää yrittää olla siellä ihan hiljaa, ettei hän saa sietämätöntä migreeniä.
Kommentit (131)
Huusin ja kiroilin supistusten ollessa pahimmillaan. Lapsi syntyi kuudessa tunnissa äidin huutaessa välillä p....lettä. Kannattaa kokeilla jatkossa ja käskeä miehen käyttämään korvatulppia tai pysymään tyystin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina akat kimittämässä. Kaikkea sitä saa miehenä kestää.
Palataan asiaan sitten kun sinä synnytät.
Olen eri ja synnyttänyt 2 kertaa eikä olis tullut mieleenkään huutaa. Toisilla on käytöstavat.
Taidat olla väljä vittunen tapaus.
En ole. Miksi pitäisi huutaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ja synnyttänyt 2 kertaa eikä olis tullut mieleenkään huutaa. Toisilla on käytöstavat.
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kakkaaminen mielestäsi?
Anatomisesti emättimen takana on peräsuoli. Sikiön laskeutuessa synnytyskanavassa alaspäin hän painaa myös peräsuolta. Tuolloin lisääntyneen paineen vuoksi tulee usein ulos ulostetta. Tämä on täysin normaalia ja yleistä synnytyssalissa. Ponnistusvaiheessa ulosteen tuleminen on hyvä merkki siitä, että nainen ponnistaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisten kanssa sitä porsitaan, anna vaan äänen tulla, se on sinun oikeutesi!!!
Nimenomaan. Nyt äijä roskiin ja järkevämpi tilalle. Elarit tottakai keräät!
Mä kerran tuota huutoa ja kiroilua kuuntelin viereisessä huoneessa. Jotenkin säälin sitä syntyvää lasta, aikamoisen vastaanoton sai.
Miksi pitää metelöidä. Ajattele nyt miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa. Älä huuda. Käytä se energia synnyttämiseen.
Huutamalla ja kiroilemalla sitä energiaa saa puskemiseen, pälli!
🤣
Mä en huutanut ja hyvin jaksoin.
Oli miten oli, joillekin huutaminen ja kiroileminen tuo energiaa synnytyksessä. Ja se heille suodettakoon. Kätilöt kyllä tiesivät, mihin olivat ryhtymässä, kun ammattiin päätyi.
Et saanut huutaa silloinkaan, kun sait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anatomisesti emättimen takana on peräsuoli. Sikiön laskeutuessa synnytyskanavassa alaspäin hän painaa myös peräsuolta. Tuolloin lisääntyneen paineen vuoksi tulee usein ulos ulostetta. Tämä on täysin normaalia ja yleistä synnytyssalissa. Ponnistusvaiheessa
Sitä varten on peräruiskeet. Eikä ole verrattavissa vähä-älyiseen huutamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anatomisesti emättimen takana on peräsuoli. Sikiön laskeutuessa synnytyskanavassa alaspäin hän painaa myös peräsuolta. Tuolloin lisääntyneen paineen vuoksi tulee usein ulos ulostetta. Tämä on täysin normaalia ja yleistä synnytyssalissa. Ponnistusvaiheessa
Ei se silti kuulu hyviin käytöstapoihin. Siinä pointti - ei synnytyssali ole mikään tapakoulu tai fine dining hetki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisten kanssa sitä porsitaan, anna vaan äänen tulla, se on sinun oikeutesi!!!
Palstaemakot uskoo jokaisen trollialoituksen.
Minkä ihmeen takia pitäis muutenkaan huutaa synnytyksessä? Mikä juttu tää on?
Minä HUUSIN ja KARJUIN kaikissa kolmessa synnytyksissä tunti tolkulla.
Suunnilleen noin viimeiset 3 tuntia ennen vauvan syntymää HUUSIN niin että verisuonet katkeilivat silmistä.
Että huutosynnytyksiä.
Olen synnyttänyt kolme lasta, eikä ole tarvinnut kertaakaan huutaa.
Sitä mietin kyllä, miten miehesi tulee kestämään vauvan itkua. Jos sattuu tulemaan koliikkivauva, niin se on sitten 4 kuukauden migreeni.
Mun miehestä oli vain haittaa synnytyksessä. Tajusi onneksi häipyä. Synnytys ja jatkuvat repivät supistukset kestivät 23 h. Tuli takaisin kun vauva syntyessä. Hatarat on muistikuvat ja näinkin kaiken kahtena.
Vierailija kirjoitti:
Minä HUUSIN ja KARJUIN kaikissa kolmessa synnytyksissä tunti tolkulla.
Suunnilleen noin viimeiset 3 tuntia ennen vauvan syntymää HUUSIN niin että verisuonet katkeilivat silmistä.
Että huutosynnytyksiä.
M I K S I ?
Ihme oman sädekehän kiilottajia tässä ketjussa.
Olin synnyttämässä niin viereisessä salissa joku huusi. En ymmärrä miksi pitää karjua kun emakko.
Miksi huutaa ?