Mitä kuuluu? Itellä on tylsää.
Kommentit (12)
Makaan sohvalla peitteen alla ja kuikuilen palstaa samalla kun katson telkkaria.
Puuduttavaa, mutta samalla olen helpottunut ettei ole.ns pakko tehdä yhtään mitään, koska en jaksaisikaan.
Odotan kun mies laittaa ruokaa. Kuntoilin ja kävin suihkussa. Yritän saada ruuan jälkeen teinin pelaamaan lautapeliä. Pitäis vielä kutoa villasukalle pari.
Tylsää on minullakin. Makoilen sängyllä ja katson puhelinta.
Tylsää. Koko elämäni on ultratylsää. Taidan mennä kävelylle edes. Ei kiinnostais mutta kyllä se tän nuutuneen olon selättää.
Just mietin että oon jo 54. Mulla ei oo mitään mitä odottaa tai kiinnostaa.
Työ. Rahaa. Yksi lapsi. Siinä kaikki. Lapsikin muutti kotoa pois. Tyhjä elämä tyhjällä ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää. Koko elämäni on ultratylsää. Taidan mennä kävelylle edes. Ei kiinnostais mutta kyllä se tän nuutuneen olon selättää.
Just mietin että oon jo 54. Mulla ei oo mitään mitä odottaa tai kiinnostaa.
Työ. Rahaa. Yksi lapsi. Siinä kaikki. Lapsikin muutti kotoa pois. Tyhjä elämä tyhjällä ihmisellä.
Kuulostaa tutulta. Kaverit varailevat lomia siipan tai/tai perheen kanssa, suunnittelevat mökin laittamista tms; heillä lähes aina jotain mitä odottaa. Itsellä tylsiä sumuisia vuosia, joita yritän joskus piristää leffakäynnillä tai kesäisellä pyörälenkillä. Sitten taas hiljaiseen kotiin ihmettelemään.
Tylsää, tylsää, tylsää ...
Päivästä päivään, aamusta iltaan, illasta aamuun.....
Tylsää on täälläkin! Huomenna kummipojan 3v synttärit joita kovasti odotan. Muuten samaa vanhaa harmaata.
Tylsää on. Pitäs kai alkaa ruoanlaittoon kohta, siivoamaan pöytä että saa pitsan pyöritellä, tehdä kastike jne.