Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hotellissa töissä ja ylibuukkaus päivinä useampi

Vierailija
08.02.2025 |

Sanoo,että "varasin huoneen vuosi sitten, miten niin ei ole varausta".

Olihan kaikilla tiedossa,että huoneet jaetaan tulojärjestyksessä, joten varaus päivällä ei ole merkitystä jos on illan viimeinen saapuja ja talo täynnä

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, onneksi ei ole varaa hotelleihin. Miksi niitä varataan enemmän kuin on huoneita?

Vierailija
2/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Hilbertin Hotelli te oikein luulette olevanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua, onneksi ei ole varaa hotelleihin. Miksi niitä varataan enemmän kuin on huoneita?

No siksi koska tavoitellaan maksimi kapssiteettia

Vierailija
4/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Olet kalsareissa kaljaa kiskova luuseri. 

Vierailija
5/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hotellissa toimitaan noin? Vai onko se yleistäkin? Olen itse varannut hotellihuoneen isojen tapahtumien yhteyteen monta kuukautta, tai jopa lähes vuoden etukäteen, koska niin moni muukin samaan tapahtumaan tuleva tekee saman ratkaisun, eikä lähellä päivämäärää enää ole vapaita huoneita. Aina on varaus pitänyt, mutta onko tullut jokin muutos toimintatapoihin?

Vierailija
6/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä hotellissa toimitaan noin? Vai onko se yleistäkin? Olen itse varannut hotellihuoneen isojen tapahtumien yhteyteen monta kuukautta, tai jopa lähes vuoden etukäteen, koska niin moni muukin samaan tapahtumaan tuleva tekee saman ratkaisun, eikä lähellä päivämäärää enää ole vapaita huoneita. Aina on varaus pitänyt, mutta onko tullut jokin muutos toimintatapoihin?

Onpa erikoinen toimintatapa jos jossain näin tehdään. Viimeksi esim. matkamessujen aikaan oli buukkaamani hotelli täysin tupaten täyteen varattu koko viikonlopun mutta ei se siellä hotellissa tai edes aamupalalla (varattiin pöytä edellisenä iltana) näkynyt mitenkään. Jos mut olisi sieltä vielä heitetty ulos niin johan olisi ollut kummallista!

Vierailija
7/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla töissä luxushotelli Mariassa, jonka huoneista öljysheikit tappelevat.

Vierailija
8/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylibookkaus on ihan normaalia riskinottoa hotelleilta. No show-asiakkaita kuitenkin aina on. Joskus käy niin, että joku jää ilman huonetta, se viimeinen tulija. Ei mitään uutta. 

Vierailija
9/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleistä se on. Tärkeintä on siis se monen aikaan kirjaudut hotelliin. Jos tulet klo 15-00 niin tod näk saat huoneen. Jos tulet puolen yön jälkeen niin sillon voi talo olla jo täynnä.

Vierailija
10/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylibookkaus on ihan normaalia riskinottoa hotelleilta. No show-asiakkaita kuitenkin aina on. Joskus käy niin, että joku jää ilman huonetta, se viimeinen tulija. Ei mitään uutta. 

Yleensä sille viimeiselle tulijalle löytyy joku myymättä jäänyt sviitti tai vaikka saunan pukuhuone majoitustilaksi. Kokemusta kummastakin.

Vierailija
11/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sille viimeiselle tulijalle löytyy joku myymättä jäänyt sviitti tai vaikka saunan pukuhuone majoitustilaksi. Kokemusta kummastakin.

He maksavat Sinulle taksin lähimpään sopivaan hotelliin. On muuten hilpeää joutua menemään vajaa tuntia taksilla hki keskustasta johonkin korpihotelliin.

Vierailija
12/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti tuohon lisätäkin, että on joskus majoitettu saunan pukkariinkin ihmisiä. Isojen vuosittaisten tapahtumien aikaan se oli ihan normisettiä. Joku joskus ihan pyysikin saunamajoitusta, kun ei ollut muistanut varata huonetta.

13/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä tilanteessa hotelli hoitaa asiakkalle huoneen toisesta hotellista? Autossako pitäisi yöpyä?

Vierailija
14/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdessä Helsingin hotellissa töissä ja ennen koronaa kun hotelli oli täynnä niin jouduttiin lähettään Lahteen asiakas kun kaikki hotellit oli täynnä.

Oi niitä aikoja.

15/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunan pukkari, et voi olla tosissasi.

Jos varattua huonetta ei enää ole, hotelli maksaa majoituksen muualla. Tämän jälkeen yhteys kuluttajaviranomaiseen, mikä olisi hyvitys tästä.

Vierailija
16/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleistä se on. Tärkeintä on siis se monen aikaan kirjaudut hotelliin. Jos tulet klo 15-00 niin tod näk saat huoneen. Jos tulet puolen yön jälkeen niin sillon voi talo olla jo täynnä.

Etenkin silloin, kun kirjautua voi klo 16. :D

Vierailija
17/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin silloin, kun kirjautua voi klo 16. :D

On muitakin kun Scandic

Vierailija
18/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunan pukkari, et voi olla tosissasi.

Jos varattua huonetta ei enää ole, hotelli maksaa majoituksen muualla. Tämän jälkeen yhteys kuluttajaviranomaiseen, mikä olisi hyvitys tästä.

Onpa ollut tuokin tilanne,että mistään ei löytynyt huonetta. Ei muuta ku rahojen palautus ja asiakas meni kaverille yöksi. Tai lähin tais olla Tampereella.

Vierailija
19/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta en tiedä mutta olen keskittänyt varaukset booking.comiin eikä ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Eri puolilla eurooppaa käynyt lukuisia kertoja. Joskus saatoin kesken matkan suunnitellusti vaihtaa hotellia, jos jossain parempi tarjous, viikonpäivistä riippuen. Kun tekee varauksen luottokortilla ei ole ongelmia.

Vierailija
20/41 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä tullut nukuttua saunan yhteydessä olevassa takkahuoneessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi