Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa, nyt mä ihmettelen, bussipysäkillä ei muka tarvi

Vierailija
08.02.2025 |

antaa sille bussille johon on menossa käsimerkkiä siitä, että hei, mä haluun tulla kyytiin.

Ihmiset näköjään mtv:n netin mukaan olettavat, että bussit pysähtyvät pysäkeille ilman viittomisia, jos siellä pysäkillä vaan joku seisoskelee.

Että bussit koukkisivat pysäkkien kautta ihan ilman pysäkiltä tulevien käsimerkkien antoa.

Hahah.

Meillä ainakin joukkoliikenteen järjestäjä nimenomaan ohjeistaa: Näytä pysäkillä ollessasi hyvissä ajoin käsimerkillä että haluat bussin kyytiin.

Ja Stadissa etenkin, siellähän niitä bussilinjoja on vaikka kuinka paljon, erilaisin määränpäin busseja suhaa pysäkkien ohi... No, pitäskö niitten kaikkien kurvata pysäkin kautta kokeilemassa että tuleeks se pysäkillä seisoskeleva kyytiin vai ei... 

No, tää olikin taas teinijuttua, joka tän mun purkauksen kirvoitti. Sillä MTV:n netti se taas jakeli teinien ilmiantovideoita julkisuuteen...

Mut jos joku jää pysäkillä ollessansa sen bussin ohittamaksi johon on menossa, niin kyllä se kai aika pitkään sen bussin jälkeen katselee, että vttua... ohi meni...

Minäkin katsoin kerran, tää tapahtu Turussa, ja oli muistaakseni joku pyhäaatto... Mä heilutin pysäytysmerkkiä yhdelle bussille ja se kurvaskin siihen pysäkille, mutta siis kurvas... jatko saman tien matkaa... Ja mä katoin hoo moilasena sen perään, että mikäs toi oli... Ja se bussi oli siis tyhjä, mutta ajossa kuitenkin..

No, siihen tuli sitten toinen bussi joka oli samaan suuntaan menossa, ja se pysähty siihen pysäkille kun siitä oli väkeä jäämässä pois ja mä sanoin kuskille, ttä no, jo piti kiirusta tolla edellisellä... ei ees ovia ehtinyt avaamaan... Niin se vaan tokas... No, kun se näki että mä olen tulossa kanssa tähän pysäkille... Siis mä sain sitte mennä siihen miltei täyteen bussiin istumaan..

JEEEEE!

Mä kyllä vilkuttelen pysäytysmerkkiä aina busseille... Jopa Onnibus antaa ohjeeksi, että näytä siellä tienlaidan pysäkillä ollessas pysähtymismerkkiä jos haluut kyytiin... Joku Urpo ei sit näytä ja jää kyydistä ja sitten se itkee mediaan... Mut jätettiin tien laitaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tarinaan jatko-osaa?

Vierailija
2/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tarinaan jatko-osaa?

SInähän sen tähän kirjoitit!

Ai, vieks tää tilaa sun viesteiltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää näytän Tampereella bussikorttia heijastuspuoli eteenpäin niin kauan kunnes kuski vilkuttaa että on huomannut. Ei mitään ongelmia päästä bussiin. Vakikuskit jopa pysähtyvät siihen kohtaan että pääsen suoraan bussiin kävelemättä eteen- tai .taaksepäin, johtuu varmaan siitä että tervehdin aina kuskia ystävällisesti.

Vierailija
4/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä teksti potaskaa. En lukenut.

Vierailija
5/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa pitkä teksti potaskaa. En lukenut.

Mutta arvioit kuitenkin postakaksi, vaikket lukenut!

Hei, kuule, mä suosittelen sulle sellasta juttuu, että miettisit vähän mitä kirjoitat, kun sulla lienee noin niin kuin ihan tapana kirjoitella täysin päättömiä juttuja. Valitsemasi sanat ja se mitä yrität sisällöllisesti kertoa, eivät natsaa yhteen!

Sanoilla on merkitykset, sanojen kanssa pitää olla tarkkana.

Mutta sulla lienee moni muukin asia vähän epäselvää, niin kuin vaikkapa niiden tekstien ymmärtäminen joita laieksi sanotaan! Etkä sä pysty ymmärtämään, vaikka joku sulle niitten tekstien sisällön juurta jaksaen selittäis!

Sulta on nyt viety taas tilaa vai!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi