Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä siihen neutraaliinkin sisustukseen kyllästyy.

Vierailija
07.02.2025 |

Yritin sisustaa niin, että vaaleaa, ei värejä, (ettei kyllästy) beigeä, harmaata, valkoista, mustaa. Niin ettei tarvitse mietti sopiiko tämä ja tämä väri nyt yhteen. Nyt olen kuitenkin kaipaan värejä. Tästä lähin ostan sitä mistä tykkään, enkä mieti sopiiko nämä yhteen ja mitä muut ajattelevat.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä kyllästyy. Siksi mun sisustus ei koskaan olekaan valmis kun kyllästyn tiettyihin juttuihin aina muutaman vuoden välein. 

Vierailija
42/44 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan - olet nainen. Miehille riittää valkoiset seinät loppuelämäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan - olet nainen. Miehille riittää valkoiset seinät loppuelämäksi. 

Ei enää, kun on tottunut väreihin. Mun mies ei ennen suostunut käyttämään kuin harmaita ja mustia vaatteita, sitten tapasi minut. Ja nykyään hän ei suostu ostamaan edes harmaata neuletta, on niin tottunut väreihin 😄 

Vierailija
44/44 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mallia ihailemistani värikkäistä sisustuksista ja kopioin, minkä pystyn. Taloa en pysty taikomaan arvokkaammaksi tai hienompaan paikkaan, mutta tunnelmaa pystyy muuttamaan. Tummakin seinämaali voi olla rauhallinen, siihen sopivat taulut paremmin kuin tapettiin. Antiikkihuutokaupoista tauluja ja huonekaluja. Maljakkoon värikkäitä kimppuja. Sohvat neutraalin värisinä, mutta tyynyihin voi valita värejä tauluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi