Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrashaaveet viikko 10***

05.03.2007 |

Pinoudutaan :)

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin unohtaa...

Vierailija
82/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohoijaa se on sitten piinaviikko. Miltäs kuulostaa.

Alavatsa on juiminut menkkamaisesti samoin selkä jo viikon, rinat aristaa, tänään ällötti? lämpö on pysynyt 36.9 ( normaali 36.4). Ja tunteet on herkässä. Itkisin vaan kaikkea, mikä tahansa ajatus saa kyyneleet kihoamaan silmiin. hmm???

(no tuskin kuminkaan raskaana )

ja kp. olisi 24/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla onnitteleen milanaa plussasta,plussa se on haaleakin plussa.Itselläni oli menkat 4 päivää myöhässä ,ennen kuin antoi aconin early..testi sen plussan haalean mutta selvän. Joten onnea odotukseen, ja vaaville tarrasukkia mukaan paljon.

Piipaalle nega pahoittelut ja oikein isot halaukset.

ja kaikille piinailijoille kauhean isot plussasäteet puhaltelen täältä.

Tari rv 6+6

Vierailija
84/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kirjoittelin silloin myös odotus aikana ja jonkun verran vauvan synnyttyä lokakuisissa, mutta kirjoitteluni jäi vähemmälle kun pojan sydänvika oli niin shokki ja totuttelu siihen vei voimat. Sitten jossain kohtaa huomasinkin että pino hajaantui.

Nyt hurjasti tärppionnea kakkosen suhteen teille, ja myöskin tärppionnea kaikille muillekin!!!

Itsellä menossa kp 21/24-26 eli ensi viikolla voisi testailla, mutta luulenpa että ei tarvi. Mitään oireita ei ole. Eilen kaivoin esiin vihkon johon olin kirjoittanut ekan raskauden alkuoireet ja ei sellaisia nyt kyllä ole lainkaan.

Juu mutta nyt nukuttamaan pojua, pyörii vaan tuolla pinniksessään!

Se on hyvää naistenpäivää kaikille!

Vierailija
85/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa ihanaiset, ja ihanaa naistenpäivää kaikille:))

Milenna:laitan tännekkin sulle paljon onne plussaamisesta, hieno homma!!

lastwish: mä oon sanaton:( olen pahoillani

Mulle on tässä käynyt niin, että kuumeilu on vähän niinku hiipunut, ja jos sitten plussaan, on vauva enemmän kuin toivottu. Mutta yrittämisen ja kuumeilun olen jättänyt...

Lueskelen teitä, ja kommentoinkin varmasti, eli pysyn mukana, mutta en enää niin tosissaan.

Vierailija
86/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kohdunulkoisesta raskaudesta taisi Milenna kysellä, niin voin vastata kun on omakohtaista kokemusta. Eli miulla alkoi rv.6+jotai verta tiputtelemaan ja sit tuli aivan kauhee kipu. Pyörryin tuohon eteisen lattialle, mies sai vietyy miut sairaalaan kun siitä virkosin ja yrjösin ihan kunnolla siinä matkalla. Siis raskaus oireet oli sillon ihan niinkuin ensimmäistäkin rupesin odottaa.

Miulta piti poistaa sitten oikea munatorvi, kun se pikkuinen oli sinne takertunut kiinni. Eli miul on mahollisuus tulla vain jokatoinen kuukaus raskaaks. Toivoisin et nyt olis käyny niin:) Ei vielä ainenkaan tätiä näy.

Vierailija
87/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plussatuulia piinailijoille. Taapero76, kiitos vastauksesta, hauska kuulla että täällä on muitakin pitkään imettäviä. Tulehan kertomaan miten kävi, tulisi toivoa toisillekin. Itse en kamalasti plussaa toivo, kun ei ole mitään oireita.

Lastwish: Uskomatonta, olin ihan varma että haamu vahvistuu komeaksi plussaksi. Ehkä se voi tosiaan olla jotain alkuraskauden vuotoa? Pahoittelut ja halaus kuitenkin.

Plussanneille onnea! Plussia on tullut niin paljon, ettei muistu nimimerkkilista mieleen, ja sehän on hyvä (ei muisti, mutta plussamäärä :) Milenna, kyllä se varmasti on ihan kunnon plussa. En tiedä oletko tikutellut ovista, mutta itse ainakin luulen että jos tottuu tekemään ovistestejä, ei enää osaa pitää haamua samanlaisena +-tuloksena.

ON: Mulla oli vanhemmat pari päivää kylässä ja jäi palstailu vähemmälle, kun en halua heidän tietävän yrityksestä. Ihan hyvä vaan, kun oli muuta ajateltavaa vähän aikaa! Nyt ehtii varmasti vielä piinailla.

Tämmöinen varsinainen yritys ja kuumeilu on mulle uutta, kun ensimmäisen kanssa meillä ei ehtinyt varsinaista yritystä olla ja ehkäisyäkin käytettiin vielä satunnaisesti. Kovasti toivottiin " salaa" lasta, mutta oltiin oltu miehen kanssa niin vähän aikaa yhdessä, ettei kehdattu yrittää tai suunnitella. Ja plussa oli sitten mielettömän onnellinen yllätys. Nyt tuntuu, että oli se niin helppoa tähän verrattuna...

Vidya kp 24/28, dpo 11, yk1

Vierailija
88/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista testailijoita viikonloppuna? Itse aion testata la tai su, ehkä la, sillä illalla on tulossa vieraita... Kohtalotovereita?

Muita " oireita" ei ole kuin kamala vilu ja hirmuiset syömähalut -voisiko olla...? No, koetan malttaa mieleni...

Mukavia kevätpäiviä ja onnea plussanneille! Ehkä meitä muitakin onnistaa...

Vierailija
89/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: älä vielä puhu luovuttamisesta! Kyllä se vielä tärppää joku kaunis kerta. Mulla on sama tilanne kuin sulla: negan testasin eilen, ja vaikea uskoa että se siitä mihinkään muuttuisi. Vaikka menkat ei kyllä olekaan vielä alkaneet, mutta silti.

Ja Nojanda ja p02p06 oli samoissa tilanteissa? Mutta ette kai olleet vielä testanneet? Pistäkääpä tietoa, mikäli testailette, olis hauska kuulla miten käy.

Minttu 28/28-30, yk8

Vierailija
90/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mestari keksimään raskausoireita, mutta mun rinnat on 3 päivää ollut kauhean arat ja pingoittuneet, etova olo aamulla ja kauheita vilun puuskia ja väsyttää kamalasti. Pitänyt ihan nukkua päiväunet. Ulkona olo parantaa hetkessä pahanolon.

Onne plussanneille, mullakin täällä pikku haamu leikkii lattialla. Testasin kerran haamun tytöstä ja se riitti mulle ja nyt se haamu leikkii tosiaan tuossa.

Jännittävin ajatuksin Sonksu

Vierailija
91/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä teitä seurailen ja ilmottele, jos jotakin täälläpäässä tapahtuu. Minäkin olen nero kuvittelemaan oireita, jos jonkinlaisia. Tuntuu, että näillä sivuilla hengailu ei ainakaan tätä piinailua helpota yhtään, päinvastoin. Ihania teidän jutut ja jään taas takavasempaan seurailemaan...

Muuten, onko teillä tietoa/kokemusta onko valkovuoto runsasta jo ennen plussatestiä?Ensimmäisessä raskaudessa valkovuotoa oli runsaasti, mutta en muista missä vaiheessa alkoi. Mulla tuntuu erinäisiä oireita röyhtäyttää kaikki syöty ruoka, pissittää, nälättää jatkuvasti, huimaa, masua turvottaa, menkkakipuja ollut oviksesta lähtien päivittäin, mut ihan kuivaa ainakin tuolla toisessa päässä on...

Kp 20/24-26 (ovis kp12, kai)

Vierailija
92/94 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimpahan vaan sen verran kääntymään, et itse mietin kans tuota valkkarijuttua, kun joka paikas lukee että se lisääntyy, mut mulla ei oo kyl näkyny. Normisti kun täti tuli aina valkkarit edellään, niin nyt on sit kyl ollut kuivempaa. Ja rv:t on 4 ja risat.

Vierailija
93/94 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohna se noin...inhoan tämmöstä kirjottamista että ei ehi ku muutaman sanan kirjottaa..

siis mulla ei oo clomit ollu koskaan, teroja oon syöny joskus syksyllä, ja se PROG arvo otettiin kp26 koska labraan ei muka saanu aíkaisemmin aikoja ja siinä on tarkka klo aika ku se pitää ottaa(kuulemma) ja siis menkathjan alko sitten seuraavana päivänä ja muistaakseni vielä aamulla. mietinnässä vain on että oliko se arvo niin alhainen sen takia että täi tuli vai sen takia etten ois ovuloinu..ärsyttävää ku kaikki on niin epätietoista. nyt oli munis kp 12 19mm ja viime yönä mitä ilmeisemmin, ainakin kipujen puolesta ois irronnu. nyt siis kp 15 ja tästäkö päivästä lukien 3vrk alotan ne luget vai miten sekin nyt sit menee???harmittaa ihan hirveesti ku en tajunnu pyytää sitä pregnylpiikkiä, toisaalta aiemmin on kyllä todettu että ovuloin suht hienosti että toivotaan että tämä ekrta ei oo poikkeus...

nyt ei taas ehi enempää

Vierailija
94/94 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RÖLLI: Aika hyvältä nuo sinun oireet kuulostaa, kust samanlaisia kuin minullakin ja plussaa siis testistä tuli. Nyt vain peukut pystyyn, että niin käy sinullakin. Muillakin taisi samankaltaisia oireita olla, joten eikähän teistä vielä joitakin saada mukaan tuonne marrasmurusiin.. Toivotaan näin *bd*

Itsellä loppui pahoinvointi, mutta varmaan nurkan takaa hyökkää vielä entistä voimakkaampana. Väsyttää kyllä senkin edestä ja himottaa kaikkea suolaista ja rasvaista. Mut se on vain hyvä merkki, niin tietää, et mahassa joku köllii ja oireita aiheuttaa.