***Marrashaaveet viikko 10***
Kommentit (94)
sä oot ihana ku huomioit mun lääkkeen napsimistakin. tänään sain aamulla melkein yhtä tummat viivat, joten ovis on joko hu tai ylihuomenna, kipuja ei kyllä vielä ole. lämpöjähän mie oon mittaillu mutta en aamulämpöjä ku meillä on noi yöt niin risasia että se on yks ja sama. ohjeita en vielä ole ehtinyt lukemaan mut jostain olin huomaavinani että 3vrk oviksesta pitäs luget alottaa. harmittaa kyllä ku en tajunnu sitä piikkiä pyytää, mutta seukki kierrossa olen sitten viisaampi.
harmittaa myös ku tää pinoilu on sitä ja tätä, enkä pääse yhtään piinistelemään teidän muiden kanssa. mut ens viikolla meillä toimii netti niin sitten tuun mukaan kunnolla. piipaalle vaan peukkuja että haamusta tulisi nyt kunnon masukki :)
nyt ois taas mentävä
jos mukaan vielä mahtuu?
Toista täällä yritellään yk4 ja nyt kp32/30-32. Täällä jännäilen miten käy, en vielä viitsi testailla. Edellinen raskaus oli kohdunulkoinen, että vähän sekin jänskättää, että mites nyt jos olisin raskaana. Esikoinen on 1v2kk. Mie niin toivon että saatais tytölle pikkusisko tai pikkuveikka:)
Just tultiin kotiin, ja tuolla oottelee aconin early detection, onko hyvä/huono?selkeä?
Piti viel kirjottaa, et mies sanoi että tottakai oottelet aamuun sen testauksen kans, mut en millään malttais..Kun kai se nyt näkyis ilman ootteluakin kun kp:t on jo 33/30-32? Vai?
Tervetuloa uudelle! Anteeks nimimerkki ei kyl jäänyt heti mieleen..
Milenna, kyllä luulis aconin näyttävän iltapisustakin kun on herkempi kuin ne millä aiemmin testasit eli kipinkapin testaamaan siitä, hus=D
vastata vielä siihen et mun mielestä on selkeä. Merkkikirjain kontrolli ja testiviivojen kohdalla kertomas et viivat tulee oikeisiin paikkoihin=) Tähän mennessä olen pari negatestiä tehnyt ja nekin olivat puhtaita negoja eli ei viivanpaikkoja tms. Äkkiä nyt testaamaan ja kertomaan miten kauniin ja vahvan viivan saitkaan;)
Jotain on varmasti pielessä, kun ei mihinkään testiin sitä vahvaa viivaa tuu, ei ees tuohon 10 yksikön testiin:( Haaleempi siis oli kuin se kontrolliviiva..Voi kökkö..minnekähän pitäis soittaa jos haluis varhaisultraan? Vaikka tuskin niitä täälläpäin tehdään..
Plussa se on haaleakin ja voi mennä jopa viikkoja et vahvistuu kontrolliviivan vahvuiseksi, eli älä murehdi vaan nauti raskaudestasi=)
kannattaa mennä vähän myöhemmin, yleensä viikolla 6-7 koska nyt ei varmaan edes näkyisi mitään vaikka raskaana oletkin=)
Olen kovasti lukenut teidän kirjoittamia juttuja...
Milena: Sain sellaisen käsityksen että teet testin aamulla??? Toivon todella että saisit kunnon viivat siihen sam..rin r-testiin. :)
Onneksi olkoon plussanneille ja plussatuulia puhaltelen+++++++
:)
Tää kun on niin hätänen ettei jaksa oottaa..Tein siis sen testin jo nyt illasta, kun kp:tkin on jo niin, et tänään ois viim. pitäny alkaa..Ja yllä näkyy, mikä oli testin tulos..
Kiitos muuten p02p06, kun jaksat kommentoida näihin miun jatkuviin narinoihin:)
Älähän hätäile sen viivan paksuuden kans. Joillakin se vissiin tummuu tosi tummaksi peräti vasta viikoilla 7-8. Viiva se on haaleakin viiva. Minäkin sain tänä aamuna haaleamman viivan kuin se kontrolliviiva. Eikä se tarkoita että jotain olisi vialla. Sitä istukkahormonia ei vaan kaikilla välttämättä oo vielä heti 4-5vkolla niin paljoa et tulis täysin tumma viiva. Kyllä se plussaa on silti, voit jo uskaltaa luottaa siihen;)
Kaipa se on vaan uskottava ja toivottava nyt et siellä tosiaan joku majailee..Kiitos kaikille tuesta ja kannustuksesta!
Nyt jätän teidät rauhaan ja alan kattelemaan seuraavaa pinopaikkaa, vaikka ei kyl haluis teitä jättää, ootte niin tsemppaavia ja tääl on niin positiivinen ilmapiiri..
Mutta, plussaonnea vielä piinaaville ja halit tädin tavoittamille!
Nyt on kyllä niin suureks pino paisunut etten näin aamuhötkässä ehdi sitä edes lukemaan kunnolla. Sen tajusin kyllä, että toooosi moni on plussaillut *ONNEAONNEA*. Mikähän taika tässä kuussa on oikein ollut ;)
Itsellä sen kuin piinailut jatkuu. Tosiaan nyt taitaa olla kp 34/32-35 eikä merkin merkkiä mistään, ei tädistä, ei vauvasta. Ihmeellistä. Alavatsa on ollu turvoksissa ja välillä on lievää etomista, siinä kaikki. Hätänen kuin olen, ehdin jo testinkin tehdä toissapäivänä ja kirkkaasti negahan sieltä pärähti.. Voisko sittenkin vielä olla toivoa, mitäs luulette? Normaalisti ennen tätiä on ollut sellasta pientä tiputtelua muutaman päivän, mutta nyt ei ole sitäään. Inhottava tilanne kerrassaan. Kyllä piinailijan aika on PITKÄ!
Nyt on kiire bussiin moi!
mut eipä taida mulle auttaa, täällä odotetaan täitä (ei luteita ;) kavereineen kylään, hieman tuntuu kyllä olevan jumittunut jonnekin ruuhkaan, toivottavasti ei oo kenellekkään muulle marraskuiselle ilmestynyt! Eli siis eilen oli sekä aamulla että illalla ihan reilua täikipua alavatsalla, nyt siis kp 29 dpo 10-11. No tänään gyne soittaa sen progesteroniarvon (otettiin kp22) ,nähdään tapahtuiko sitä ovista ollenkaan, clearbluen mukaan oli 25.-26-2., joten sitä tässä nyt pitää sitten iltapäivään odotella, täitä en siis kaipaa, mutta olen kyllä jo alistunut kohtalooni, koska en kuitenkaan usko sitäkään että kiinnittyminen olisi niäin myöhään..r-oireitakin mulla jo kerkes olemaan vaikka millä mitalla..huoh, piinailu on tuskaa!
Milenna: Testaatkos nyt tänään? Ei haamu tarkoita että jokin olisi " vinossa" , mulla haamu kohta nelivuotias ;) Onnea, jos oon unohtanut onnitella!!
Tamatu: Oliko sultakin otettu progesteroniarvo kp 22? Saanko udella tulosta? Labrakirjasta tsekkailin jo luteeaalivaiheen puolivälin viitearvon, tulis olla yli 25 jos ovis tapahtunut..Onko sulla clomit tai terot käytössä? Anteeks, mä oon kauheen utelias tänään..
Kaikille plussanneille onnea ja täin yllättämille sympatiahalaus!
-Piinapoco-
Puhdas nega. :' (
Eli eiköhän oo syytä marssia tuonne joulukuisiin. Vaikka ens kierron on taas ukko töissä joten yritykset jää yhteen ainoaan päiväkaffekertaan ja sekään tuskin osuu oikeeseen aikaan eli eipä oo suuria toiveita sinnekään.
Kyllä nyt jo aavistus väriä näkyis, jos ois näkyäkseen. Taas mulla on ollu tää ihme huono olo jota oon raukka erehtyny luulemaan r-pahoinvoinniks, mistähän hitosta se kertoo tässä vaiheessa kiertoa.
Kaipa se pitää alkaa uskoa, että ois jo syytä luovuttaa. kun ei niin ei.
Parempaa onnea kaikille muille.
piipaa kp 25/28 dpo12
Poco; Juu, kyllä tiiän, ettei mitään tarvii olla vialla, vaikkei vahvaa viivaa tuliskaan..Mietin tuossa sitä, kun tytöstämme plussasin. Silloin alkuun oli oli niin haaleen vaalee haamu, etten ollut oskoo silmiäni. Sit se tummeni vähitellen, oisinko joka toinen pv testannut ja n.viikon päästä se oli semmoinen että kelpasi:)
Nyt vaan tuo " viimeisin paniikki" tuli siitä kun siihen tosi herkkäänkään testiin en sitä vahvaa viivaa saanut.
Mutta, joka tapauksessa, aion nyt tuonne o-puolelle siirtyä, koska, onhan siellä pakostikin joku, ainakin kunnes toisin todistetaan.
Paljon plussaonnea kaikille ja lämpimät halit tädin yllättämille!
Milenna, siirry vaan odotuspuolelle nauttimaan raskaudestasi=)
Piipaalle negapahoittelut!
Milloin Nolanda meinaat testailla??Tsemppiä ja toivottavasti täti pysyy poissa.
Oma napa: kp 27/26-29 ja täti tulee varmaan välillä 30-32 tässä kierrossa, ei tietoakaan raskausoireista=( Eli odottelua vaan ja jossain ehkä joku pieni toivonkipinä kytee mut luulen et pian sekin sammuu...
olin juu siellä lokakuisissa-05 vauvapuolella ja edelleen pidetään monen äidin+lokalahjan kanssa yhteyttä:)
Nyt sit tosiaan tuolle meidän pojalle(joka kylläkin on syyskuinen -05:))koetetaan saada alulle pikkusisko tai-veli.
Sinunkin nimimerkki tuntuu kovin tutulle,olitko sinäkin siellä vauvapuolella silloin?
Kovasti plussatuulia teillekin++++++++++++
Nyt ei jaksa muuta,viime yö oli niin syvältä,ei montaa tuntia unta kyllä tullu...en tiiä vaivaako poikaa nyt hampaat vai korvat:(
-blacka-
Ensiksi Milennalle todella onnea plussasta. Taisi olla joku muukin, anteeksi, etten nimimerkkiä nyt muista. Todella onnea teille kaikille.
Lastwish: Olen niin pahoillani puolestasi. Olisin niin toivonut, että saisin sinuakin onnitella. Nyt pidän todella peukkuja jouluvauvasta.
Kiitos muuten sinulle, joka laski minulle La:n. Olen ollut nyt pari päivää taas pois palstalta ja koneelta, enkä ole voinut kiittää tai kommentoida.
Tuntuu niin uskomattomalta, miten väsynyt sitä voikaan olla. Minulla ei ole aamupahoinvointia, vaan ilta sellaista. Eilen meni ilta siihen, että makasin sängyssä ja voin pahoin. Pystyssä en voinut olla. Se omasta navasta.
Kuulostaa mielenkiintoiselta Priscillan uusi haaste. onnea uudesta työstä.(On varmaan päässyt jotenkin multa ohi aijemmin.)
En ole muuten löytänyt uutta kotisatamaa odottajissa. En ole kertaakaan siellä käynyt. Olisikohan siellä ketjua marrasvauvoille?