***Marrashaaveet viikko 10***
Kommentit (94)
Pahoittelut ja isot halit!
Kaupasta ostin, olikohan pregent merkkinen, 2kpl/paketti ja jotain vajaa 5euroa..semmoinen punertava paketti.
Aattelin testata uudelleen viel ehkä ke jos vaan täti ei yllätä sitä ennen. Niissä ohjeissa kun luki et jos viiva on haalea, niin 2 päivän jälkeen uudelleen.
Olihan se arvattavissa oireiden perusteella;)
Lastwishille halit, eihän tässä näin pitäny käydä=( Toivotaan et joulukuussa pikkuinen tarraisi kunnolla kiinni.
Vidjalle tervetuloa=)
Piipaalle kovasti plussasäteitä, josko nyt olisi teidän vuoro!!
Olen ihan varma et vituiks menee tääki kierto...pms oireet alkaa tehdä tuloaan pikkuhiljaa, eikä auta mikään=( Eli noin viikko ja täti saapuu. Eihän tässä kauaa ole toki yritelty mut nyt mua ekaa kertaa v.ituttaa enemmän. Ja seuraavassa kierrossa yhtä huonot mahikset jos luteaalivaihe pysyy yhtä lyhyenä ja ovis ei tuu aiemmin.
ja koopet 24/26-29 yk 3
Hätähousuna tein tänään acon early detection testin niin siihen tuli ihan yhtä tumma viima melkein kun se mikä näyttää että testi toiminut...
Mutta vielä pitää olla ihan hissukseen koska jotenkaan ei usko, että nyt ois tärpännyt.. Marraskuusta yritelty ja nyt selvästi semmonen kuukausi että ei edes paljon touhuiltu ja en ajatellut asiaa vasta kun noin viikko sitten että voisko tässä kierrosta jne.. No loppu viikosta uudestaan jos ei täti saavu testailen..
-Illusia80
lastwish: pahoittelut ja suuri hali. Seurannut sinun kirjottelua ja ei jotenkaan usko.. Suuri hali!
Milenna (muistinko oikein) onnea " haamusta"
-illusia80
Kun se kuulostikin niin hyvältä....
Ison isot vooimahalit!
Buam
Kylläpäs nyt alkoi plussia satelemaanja sehän on pelkästään hyvä asia=)
Onnea uuteen yritykseen, suuri voimahali! Ja supersidostetarrikset jouluvauvalle :)
Ja onnittelut monelle plussanneelle!! Aina on kiva lukea plussauutisia.
Ja sitten mun hölmöilyyn, innostuin tosta piipaan testauksesta niin että menin ja tein iltapäivällä aconin testin ja oviksesta on ihan 8 päivää (älkää nyt naurako, tiedän pöpi oon) ja ns. roskishaamun/viivanpaikan sain, siis tulkinta-aika 10min oli jo kulunut yli, noin 30min testauksesta. Joten aivan turha testi, mut hauskaahan tää tuntuu olevan niinkuin piipaakin sanoi ;) Tosin aika kalliiks tulee, jos jatkan tätä, kp 26/ n.32 menossa, joten siis aikaisintaan viikon päästä tädin pitäis saapua..No, jos nyt mitenkään malttaisin odottaa edes torstaihin, mut voi olla etten, kun keskiviikko aamuna piti se eka testi tehdä...on tää piinaa...
-pöpi-
Täällä yritämme kakkosta ja tosin vasta eka yrityskierros meneillään. En usko että heti tärppää sillä ekaakin yritettiin 18kk. Silloin olin syönyt pillereitä iät ja ajat, nyt ollut vain kondomi käytössä ekan jälkeen.
Jännä miten sitä kuvittelee salaa että kun alavatsassa jotenkin kuplii ja jomottaa (lähinnä sektiohaavan tienoilla) että siellä jotain olisi tapahtumassa...toiveajattelua.
ONNEA monista plussista ja tsemppiä teille joilla täti tullut käymään, todnäk itsekin siirryn joulukuun haaveilijoihin.
Nyt meneillään kp 18/25-27 yk 1
Eli en nyt sitten tiedä mtä ajatella.. testasinko kuitenkin liian aikasin, vai onko menkat sit vaan oikeesti myöhässä. Mulla oli ennen esikoista yks tuulimunaraskaus, ja siinä oli kans sillon testissä haamuviiva. Eli toivotaan nyt että viiva vahvistuu parin päivän päästä tai sitten alkas menkat. Tietääkö kukaan muuten et onko yleistä että jos on ollut tuulimunaraskaus, niin että sellanen käy uudestaan???
lotta2
Onko kellään kokemusta kohdunulkoisesta? Mitenkähän se oireilee? Alkoi vaan pelottaa, kun nyt illasta on koskenut tuonne oikeeseen nivuseen tai vähä sinnepäin..ettei vaan ois se?Onko silloin muuten normaalit oireet?
Hei kaikille pitkästä aikaa. Mä en ole kirjoittanut viikkoihin, tää kuukausi jotenkin meni vauvan yrittämisen osalta niin ohi, että meni jo vähän kiinnostus... No, jotain onnetonta yritystä oli ja nyt kun on mahdollisen tädin tuloon enää muutama päivä, niin tietenkin alkaa miettiä että olisko kuitenkin voinut tärpätä. Ja siksi siis tie toi taas palstallekin... ;)
Milenna, enpä osaa vastata sun kysymykseen, mutta toivotaan että pelkäät turhia! Ja onnea muuten haamusta.
Onnea haamuista ja plussista niille lukuisille muillekin jotka niitä ovat saaneet! Ja lastwishelle suuret osanotot -tuo on niin ikävää. Parempaa onnea jatkoon.
Mulla ei mitään ihmeitä oireita, paitsi se, että menkka-oireita ei ole tullut, vaikka yleensä tulee päivälleen viikko ennen niiden alkua. Sen oljenkorren varassa tässä nyt mennään ja piinaillaan... Saapi nähdä kuinka käy.
Minttu10 kp 25/28-30, dpo 9
P02p06; Miten niin osas arvata jo tuon haamun? Itse en kyllä arvannut kun olo oli niin samanlainen kuin niissä aiemmissa kierroissa..:)
Onnea Illusialle! Toivotaan et moni muukin plussaa! Vaikka kaikki, jos se miusta ois kiinni:)
Onkohan liian aikaista jos huomenaamulla jo testais sillä toisella testillä? Kun tänään tein siis päiväpisusta, joka oli vaan sen kauppareissun ajan rakossa..ai minäkö malttamaton:)? Parempi ois tietty oottaa sinne ke asti, jos täti ei tuu sitä ennen kuitenkin..
olen lähinnä ollut matkassa, mutta muutamaan kysymykseen teki mieleni vastata. Mulla ollut kohdunulkoinen ennen tuota ainokaistani ja ne kivut on aivan sietämättömät, eli ne kyllä vie sairaalaan pikaisesti ja jonkun toisen avustamana. Kivut mulla oli (supistukset) samanlaiset, kun synnytyksen loppuvaiheessa pahimmillaan ja alkoivat aivan yhtäkkiä.
En muista kuka uusi seuralainen kysyi imettävistä, niin minä imetän vielä 2v6kk tyttöäni 1-3krt/vrk. Kierto on ollut säännöllinen sitten täysimetyksen loputtua (6kk) ja luulen oviksen olevan kivuista päätellen jotakin kp10-12 paikkeilla. Olen kovasti myös miettinyt sen vaikutusta raskautumiseen. Ensimmäinen tuli heti toivomuksesta ja toista ollaan toivottu elokuusta -06 lähtien.
Ensimmäistä kertaa kokeilin ovistikkuja tässä kierrossa ja tumma viiva tuli kp12. Mahaa turvottaa kamalasti, menkkakipuja ja nippailuja on jatkunut lähes päivittäin oviksen jälkeen. Mitä lie merkitsee, raskautta en jaksa enää edes toivoa :(
Onnea kaikille raskautumiseen ja voimia piinamiseen :)
Taapero kp16/25
mä sulle vastailin jo aiemmin kun pohdit jotain nippailuja ja epäilit tulehdusta et ei sulla mitään tulehdusta siellä ole vaan vauva=) Muistatko lukeneesi moista? Ja noi kun sun piti jo aamulla varhain mennä veskiin niin oli lupaavia oireita;)
Kiitos, Taapero, vastauksestasi tuohon kohdunulkoiskysymykseen..Jospa mulla ei sitten oo sitä, toivotaan ainakin.
P02p06; Juu, muistan kyllä mutten itekään, ainakaan tietoisesti osannut/halunnut niitä oireita raskauteen liittää..ettei ois pettynyt ihan niin kovasti kun täti ois tullut.
Muutamia kummallisia oireita kyl oli, esim. nännejä silleen nipisteli tuossa pari iltaa sitten, kerran jopa niin kovaa että hätkähdin. Sit alamahassa on tuntunut erilaisia tuntemuksia, nippailuja ja viiltelyä, mitä ei normisti oo ollut. Ja sehän se olikin kummallisinta, kun aiemmissa kierroissa rinnat on heti pamahtaneet kipeiksi, niin nyt ne ei niinkään ollut kipeet tai sekin vähä kipu laantui ja nytkin koskee enemmän tuonne sivuille eikä nänneihin.
Pitää kyllä uus testi tehdä, ei tätä voi muuten uskoo..
Mut nyt tuloksena oli eilistäkin hailumpi viiva:( Eikös sen ois pitäny olla ees vähän vahvempi? Epäilyttää, et onko siel edes ketään..tai ainakaan pitkään:(
Mikä kiertopäivä sulla on menossa? Voihan se olla että sitä hormonia on virtsassa vielä vaihtelevasti, varsinkin eri vuorokauden aikoina. Odota pari-kolme päivää ja testaa sitten uudestaan, ellei täti tule. Toivotaan että siellä ois se asukki, mut testit vaan heittää...
Mulla nyt kp 28 ja tätiä ei kuulu ei näy. Ei ole edes selkäkipua tai vatsakipua. Illalla oli pahaolo nukkumaan mennessä, samoiten nyt hieman aaltoilevasti ällöttää. Huomenaamuna ajattelin testata, jos ei tätiä kuulu. Yöllä kyllä heräsin vatsakipuun ja ajattelin että nyt se vuoto alkoi, mut sit tajusin että mulla olikin vain kauhean täynnä rakko ja sen takia kipuili. Unenpöpperössä ei heti tajunnut;) V-vuotoa tulee kyllä jatkuvasti ja samalla syötöllä pitää vessassa hypätä tarkistamassa. Voi kun ois jo huomisaamu...
Mulla on nyt kp 32/30-32, mut rupesin tuossa miettimään et antoiko tuo testi esikonkaan aikaan kovin tummaa viivaa, vai jääikö ne tuommoisiksi hailuiksi..? Viime yönä kävin kans pissalla jo ja sit aamulla tein sen testin, mut oishan sen ees vähä vahvempi pitäny olla..
Mutta, seurailen tilannetta ja jos täti ei tuu niin sit muutaman päivän päästä uudelleen..
Toivon sullekin viivan vahvenemista:)