Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrashaaveet viikko 10***

05.03.2007 |

Pinoudutaan :)

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uneni toteutui pilkun tarkaan! :) piti sit ostaa sama testi jolla unessa plussasin, ja tadaa: vahva positiivinen :D

oi onnea :) pitkä odotus palkittu! <3

toivottelen samaa onnea myös teille kaikille :)

Vierailija
42/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täti pysyy poissa Milennan luota ja viiva vahvistuu seuraavaan testiin. Mielenrauhasi vuoksi voisit hakee jonkun herkemmän testin seuraavaksi=)

Täällä odotellaan menkkoja edelleen alkavaksi viimestään ensi viikon alussa...FF piirsi oviksen kp 22 eli nyt olisi dpo 3. Lämmöt korkeemmalla kun aiemmin mut nipukka ei ole enää niin ylhäällä kun oviksen aikaan=(

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensimmäisenä hali lastwshille, sama tilanne oli meillä syksyllä ja se on todella kurjaa.

onnea plussanneille :))

ja sit ihan pikana omat kuulumiset, gynellä käyty..prog arvo viime kierrossa matalahko MUTTA menkathan alkoi sen verikokeen oton jälkeen seukki päivänä joten ei ilmeisen luotettava. ultralla katto ja nyt kp 12, 19mm follikkeli vasemmalla nähtävissä. luget sain alotettavaksi, nyt mietin että alotanko ne millon...niin ja sitä että miten varmsitan että munasolu irtoaa sit ihan varmasti. oisko pitäny pyytää pregnyl-piikki???mutta yritystä nyt ilmeisesti jatketaan, olin kyllä aika ilkeä ja sanoin pari valittua sanaa ukkelille, mietti aiaknsa asioita ja katsotaan mitä loppukierto tuo tullessaan..nyt taas töihin

Vierailija
44/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein suurenmoiset onnittelut plussaamisen johdosta!!

Toivottavasti minunkin unet käy toteen. Näin joku aika sitten unta että synnytin pyöreän poikavauvan, joka oli isänsä näköinen...

Vierailija
45/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on melkonen plussa-aalto taas meneillään, onnea kaikille! Lastwishille pahoittelut, kuulosti niin hyvälle jo että. Mut mitä jos se onki ihan alkuraskauden tiputteluvuotoo mitä voi olla? Joka neljännellähän sitä melkeen on. Milenalle varovaiset onnittelut myös!

Itellä ei olossa mitään ihmeitä oo, kai se täti sieltä taas loppu viikosta hyökkää :(

Aurinkoista päivää!

Vierailija
46/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille, Aanakin Ebban huomasin. En ole kateellinen, en.... =)

Ja iso lohtuhali negan testanneille! Lastwishille superhalitus!!

Milennalle ja Lotta2:lle toivon plussan vahvistumista!! Ja varovaiset onnittelut =)

(.) Ei mitään uutta. Oma räkätauti melkein voitettu, nyt sit pojassa (3.5v) kuumetta. Muutama vihlaisu on tuntunut oikealla muniksen kohdalla (gyne sanoi että tässä kierrossa irtoaa siltä puolelta), mutta se nyt voi olla mikä tahansa ilmakupla joka siellä ilmoittelee olostaan. Vaikka minähän tietysti kuvittelen heti että " vauva" se siellä nipistelee. Aconin 10 on eilen tilattu =D

Nippara kp 23/29 yk7 dpo7

Vierailija
47/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista ja kannustuksista, olo on aika sekava kun vielä hirveen flunssan ja kurkkukivun iski päälle..Pitää seuraavaks sitten joskus testata uudelleen, nyt yritän vaan olla polttamatta, jos siel vaikka joku oliskin ja tää kurkkukipu onkin hyvä, eipä paljo tee mieli tupakalle..Olo on muuten sit kuin jyrän alle jäänyt, haluisin vaan nukkuu..

Onnea ebballe(ja muille plussanneille, jos heitä oli, anteeks en muista..) ja viivanvahvistuksia muillekin haamuilijoille!

Ja Kovasti plussaonnea piinailijoille!!

Vierailija
48/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hali lastwishille ja muille tippuneille. :' (

Plussanneille isot isot onnittelut!

tamatu! Älä ainakaan vielä aloita noita lugeja. Mittaatko sä lämpöjä? Niin ois ainakin helppo varmistaa, että ovis on varmasti ollut ja/tai kannattaa tikuttaa ovista. Mieluummin aloita ne kuitenkin vaikka päivän kaksi myöhemmin kuin liian aikaisin!

Jos sun follikkeli oli nyt tuo 19 mm niin eiköhän se sieltä muutamassa päivässä irtoa. Se pregnyl ois kyllä auttanu asiaa varmasti, mutta jos sä muutenkin oot ovuloinu niin eiköhän se irtoa joka tapauksessa. Pidetään ainakin kovasti peukkuja !

Mä tikutin taas tänä aamuna taas negan tai haamun.. Ukon mielestä selvä haamu, mun mielestä ei. mut nyt illalla kun tulin kotiin se haamu näkyy suht selvästi. Se ei todellakaan mun kohdalla ainakaan merkkaa viel yhtään mitään. mut toisaalta ihan puhtaat negat ei oo koskaan muuttuneet roskishaamuiks joten pitää yrittää jatkaa toivonkipinän puhaltelua muutaman päivän ainakin.

Heh, ai sain pocoonkin tartutettua tän aikasen testaajan taudin! ;D

Plussaonnea kaikille, nyt kipin kapin ruoan laittoon!

piipaa kp23/28 dpo 10

Vierailija
49/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lastwish! Ei voi olla totta.... :( OIkein iso tätihali. Miten voi olla mahdollista, kun sait haamun...

Poukkoilen vielä o-ja kuumepuolen välillä. Plussatuulia kaikille ja onneksi olkoon plussanneile!!!

Unohtamatta tätin hyökkäämiä!

rv 5+2

:)

Vierailija
50/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tosiaan testin sunnuntaina, sillon kp 31/28-29, en malttanut enää olla tekemättä uuta, ja äsken tein toisen testin, eli kp 33/28-29, taas haamu/nega, jos oikein pinnisti saatoi nähdä haamun, tai sitten oli tosiaan nega. Ihmetyttää vaan kun menkat aina säännölliset, että näyttäs nyt kunnolla, tai sitten oikeesti alkas menkat että pääsis tästä piinasta.

pelottaa vaan se tuulimuna joka kerran on ollu, sillon tuli kans kahesa testissä haaleet viivat. Nyt oon kaks kertaa testannu illalla, täytyy vissiin kokeilla seuraavks aamua..

Millon milenna testaat seuraavan kerran???

Vierailija
51/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta; Aattelin et jos koitan oottaa ylihuomiseen, et huomenna kävisin ihan apteekista testin ostaa..Tai sitten en taaskaan malta oottaa aamuun ja teenkin sen samointein..niin siis jos tätiä ei näy.

Että meneekin hankalaks..vois vaan sen kunnon plussan antaa, niin pääsis siitäkin piinasta. Minuu kans pelottaa, et onkohan kaikki kohdallaan, kun vaan haamuu näyttää:(

Nyt mulla kp 32/30-32, ja aattelin et jos näin pitkälle menee niin ei plussa ois mahdollinen kun ovistuntemukset ja pupuilut oli ihan eri aikaan.

Kävin muuten kattoo niitä testejä vielä, ja nyt ne kumpikin näyttää samannäköisiltä. Siis kummassakin yhtä heikot viivat, kuitenkin hyvinnähtävissä olevat..

Oikeestaan oireita ei pahemmin oo, tää flunssa vissiin peittää nekin vähät. Joten vaikee uskoo että täs oikeesti ois raskauduttu.

Vierailija
52/94 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILENNA älä nyt vielä kirvestä kaivoon heitä, voihan se olla että se sieltä vielä plussaksi vahvistuu!!!

Minä testaan huomenaamuna, jos ei vuoto yöllä ala. Saa nähdä tummuuko minun haamu, vai ilmestyykö ollenkaan. Itsestä kyllä nyt vähän tuntuu, että jos nää oireet ja menkkojen myöhästyminen johtuu vain stressitä, jonka tästä vauvahaaveesta on saanut. No mut huomenna toivottavasti ollaan viisaampia.

Vierailija
53/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä hiljaa seurannut teitä mutta en ole vielä paljon kirjoitellut. Minulla on nyt piinaviikko alussa, ihanaa kun täällä on muita samassa

tilanteessa. Saa täällä jännätä, takana kaksi km niin en haluaa puhua vielä ystäville. Huuto netissä ja apteeksissakin oli jotain liuska testejä. Voiko niihin luottaa (tekstin mukaan voi). Osa oli paljon halvempia ja minä tykkään testailla, täällä oli jo joku muukin testaillu, hyvä me=).

Nyt voisin kyllä jo sunnuntaina ja ehkä jo lauantaina testata. Kierron pituudesta ei ole tietoa, minulta otettiin 12.2 hormoonikierukka ja seuraavana päivänä alkoi kk. Nyt siis 23/28 tai jotain sinne päin.

Kuinka ajoissa voi ultrassa näkyä sydämmen syke?

Vierailija
54/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänä aamuna testin ja kyllähän se haamu sieltä tummuin, vaikkei vielä kontrolliviivan vahvuinen olekaan, mutta kuitenin paljon selkeämpi, punaisempi ja paksumpi kuin viime lauantain haamu. Eli eikohän tämä ala plussaa tarkoittaa!!! Ihanaa!!!

Nyt toivotaan että salamatkustaja pysyy mukana loppuun asti ja näämme marrakuun puolivälissä toisemme ensikerran livenä...

Vierailija
55/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana et haamu vahvistui:) Vauvaliimaa mukaan!

Kyllä miustakin ainakin tuntuis, että on siel jotain tapahtunu..ainakin aamuisin on aikas järkyttävä pissahätä:) Mut mistähän johtuu ettei oo mitään muita " normaaleja" r-oireita; vilutusta, erikoisen kovaa nälkää, etomista..? Mulla kun etenkin kun yön on yrittänyt nukkua(tyttö myös vähän kipeänä ja pyörii ja huutaa välillä öisin), niin on aamulla kuuma, tällä hetkellä on melkeimpä toisinpäin tuon nälänkin kans(voi kyl johtua kun on tää nuha, nii ei tee ruokaa mieli)..No, jospa vastauksen saan sit kun sen testin taas teen..

Tervetuloa toivoilmari mukaan jännäämään! En osaa nyt äkkiseltään tuosta sydämensykkeestä sanoa mitään.

No, aamukahvin keittoon..(toivon kyl, et kahvi ei alkais etomaan kovin aikaisin, niinkuin viimeks)

Milenna kp 33/30-32, laitan viel noin, kunnes saan varmistuksen suuntaan tai toiseen

Vierailija
56/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille, anteeksi kun nikkejä en muista.

Kovasti on marraskuisissa plussahurrikaanin riehunut, saas nähdä miten meidän loppujen käy. Meitä ei kovin paljoa ilmeisesti olekkaan enää kuin kirjoituksia tulee harvakseltaan=)

Omassa navassa tutut pms-oireet edelleen, syömistä ja herkkuja kuluu...Vaikka kyllähän sitä edes vähän toivoo et josko kuitenkin mutta epäilen isosti...Oli mukavaa huomata et tosiaan muitakin aikaisin testaajia löytyy;) Maanantaina pitäis ehkä tädin tulla ja ajattelin kyllä yhden testin tuhlata edes huvikseni sunnuntaina=D Noi koopeet taitaa nyt myöhäisen oviksen takia paukkua mulla joka tapauksessa yli et se ei vielä toiveita nostata mut en niitä nyt lähde vielä muuttelemaan.

p02p06 kp 26-29

Vierailija
57/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis ne koopeet piti olla 26/26-29 ja yk 3

Vierailija
58/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kerenny/jaksanu nyt hetkeen kirjottaa ja nytkin vaan pikaiseen kun poika alkaa just heräillä päikiltä.

Kaikille plussanneille hirmuisesti onnea!!!

Ja kaikille joilla täti on tullut kylään pahoittelut ja paljon +++ensi kiertoon!

Tänne ei kummempia,sairastettu flunssaa,nyt paranemaan päin pikkuhiljaa..tärppipäivät limoista päätellen oli just,katellaan miten käy tässä kierrossa. Nyt yritän olla laskematta päiviä tai ylipäänsä intoilematta liikaa....helpommin toki sanottu kuin tehty:)

Nyt pitää mennä hakemaan tuo pieni mies sängystä ennenkuin hermostuu!Mukavaa viikkoa kaikille!

-blacka- yk3

Vierailija
59/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 lokakuiset? Nimimerkki on jäänyt mieleen. Onnea teillekin yritykseen!

Mun ' oireet' ovat hävinneet, niin kuin arvelinkin niin vain toiveajattelua. Ensi viikolla tätiviikko.

Olettekos pinoilleet kauankin yhdessä te kaikki, tunnette tuntevan toisenne hyvin?

Mitens sitten kun täti tulee niin sitten vaan siirtyy seuraavalle kuulle kirjoittelemaan? Sorry jos kysymys tuntuu tyhmältä, tottakai se on näin, mutta millä nimellä pino sitten kulkee, joulu jotain?

Toistamiseen nyt vasta tällä puolella taas kääntyilemässä, edellisestä kun on jo aikaa parisen vuotta.

Juu nyt pikkuherra heräsi päikkäreiltä, got to go!

Vierailija
60/94 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailusta ja sen hauskuudesta on tuossa ollut kommentteja... Sama vika on täällä: kun testi on tullut ostettua, niin ei sitä kyllä mitenkään jaksa hirveän kauan kaapissa säilyttää.

Mä tein tänään aamulla (kp 27/28-30) testin ja oli kylläkin erittäin selkeä nega... :(

Veikkaan että täti tulee pe tai la.

Edellinen kirjoittaja kyseli jo joulun pinon nimeä -muistaakseni kirjoittelevat nimellä Joulun ihmeet. Itsekin jo pessimistinä hieman kävin siellä vakoilemassa - veikkaan että viimeistään viikonloppuna on siirtyminen sinne. No, mulla (siis meillä) oli huonoa yritystä tämä kierto muutenkin, joten eipä tässä tärppiä voinut kuvitellakaan.