Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrashaaveet viikko 10***

05.03.2007 |

Pinoudutaan :)

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen :) Oikein mukavaa viikkoa kaikille <3

Mulla on samat oireet edelleen, ainoa vain että lämmöt kävi noin alhaalla tänään mutta on nyt taas tunnin päästä sen 37.0 outoa mutta juu eteenpäin sanoi mummo pakkasessa.

Lastwish kp 39/31 tai 5+0

http://www.fertilityfriend.com/home/18c670

Vierailija
2/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille! Ja rauhaa meille piinailijoille...

Lastwish: Mä oon nyt hieman pudonnut kärryiltä viime päivinä, joten milloin oot testannut viimeksi ja mikä oli tulos?

Mä oon tosi noviisi näissä lämmönmittauksissa ja aloitinkin se tosiaan liian myöhäisessä vaiheessa enkä oo mennyt aina käsikirjotuksen mukaan mittauksissa, mutta se mikä kans mietityttää on, että eri vuorokaudenaikaan on heittoja lämmöissä, varsinkin iltasin on korkeimmillaan ja aamun lukuihin verrrattuna voi heittoa olla jopa puoli astettakin, esim. aamulla 36,4 ja illalla 26,9-37.0..onkos tää normaalia vai mummotautia? Ennen ovista aamulämpö oli 36-36,1, joten siitä uskalsin toivoa että ovis on ollut tässä kierrossa, torstainahan sen saan viim. tietää kun gyne soittaa sen prog.testin arvon.

Omaa napaa tuossa jo tulikin, mahdollisia oireita raskautumisesta on rintojen ja alavatsan (sektiohaavan kohdalta) oudot tuntemukset, mutta vielä en kyllä lähtis laittaa rahojani likoon ton raskauden puolesta, mulla kun on erittäin voimakas tää mielikuvitus ja tahto raskautua, joten ne voi säätää kroppaani luulemaan ihan mitä vaan ;)

p.s. Näin muuten unta että tein raskaustestin, joka oli luottokortin kokoinen ja muotoinen ja siinä oli 4 plussaa, näytin sitä unessani miehelleni että tiedätkö mikäs tää tulos nyt onkaan, niin mies sanoi etkös lukenut ohjeita, me saamme NELOSET! Jeps, näihin kuviin, näihin tunnelmiin..Plussatuulia puhallellen..

-poco-

p.s. Sain jo lauantai-iltana anteeksipyynnön, kun mulkoilin ukkoa western-kaksintaistelu-tyyliin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin 2.3 haalean plussan jonka jälkeen en ole testaillut enää, aika saa näyttää kun mulla ei ole kiire mihinkään (no siis olishan se kiva saada kunnon plussakin, mutta noi edelliset haamut on nyt tarhassa joten..)

Ilmoitan jos/kun plussa on kunnon plussa :)

Vierailija
4/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirm u paljon onnea kaikille plussanneille! niitä onkin ropissut tosi hienosti viikonlopun aikana!

poco! Noihin iltalämpöihin ei tosiaan kannata luottaa. Ne vaihtelee ihmisellä paljonkin päivän mittaan. Se on siis ihan normaalia, ei mummotautia! ;D

Tamatulle halaus tsemppiä huomiselle gynekäynnille ja muutenkin! Älä nyt sentään strelisaatiota harkitse, se on aika peruuttamatonta. Miehet kun on sellasia tuuliviirejä, voihan se helposti vielä iskeä se kuume kunnolla mieheenkin! Lohduttele vaan, että eihän tuota lapsosten tutkailuvaihetta kovin kauaa kestä.. ;)

Mäkin alotin jo eilen testailun. Ehkä hienoisen haamun varjon sain näkyviin, ehkä en. ukkokin väitti jotain näkevänsä.. no samapa tuo,oli tai ei. Noin aikasella testillä, kun ei ole mitään merkitystä paitsi se, että testaaminen on kivaa! ;) Kyllä se tässä tämän viikon aikana selviää. Testaan uudestaan huomenna, sit dpo 12 ja 14 vielä ja sitten onkin aika lopettaa luget, jos ei viivoja ala ilmestymään tai jos ilmestyykin, mutta ne ei vahvistu.

Hiukkasen on eto olo, mut sekään kun ei mun kohdalla merkkaa vielä yhtään mitään. Oon myös mestariluokan hallusinoitsija! ;)

Oikein hyvää ja plussarikasta viikkoa kaikille!

piipaa kp 22/28 dpo9

Vierailija
5/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ainakaan noin vaikeita sanoja kuin sterilisaatio ja ja -sanakin puuttu tuolta välistä.. huoh. Sorry! ;)

Ja tässä linkit mun käyrään ja testisivulle!

http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy

http://piipaa.page.tl/

Vierailija
6/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt aamulla testasin, ja tulihan se viiva siihen...

Olo on nyt aika pöllähtäny...

Tuntuu että en mä ees usko siihe...

sekava olo...

Oysin laskurin mukaan nyt ois viikkoja 5+2 ja LA ois 3.11

Kirjottelen myöhemmin...nyt ei ajatus luista...

Buam

Vierailija
7/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonksukin tahtoo =))

Vierailija
8/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, lisää plussauutisia!! Tämähän taitaakin olla hedelmällinen kuukausi...

itse vielä piinaan, nyt kp 27 ja tätiä ei kuulu ei näy. Uusintatestin ajattelin tehdä keskiviikko aamuna, jos ei vuoto sitä ennen ala. Jospa se haamu sieltä tummuis.

Vierailija
9/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi taas pitkästä aikaa kaikille. mulla on jääny kirjottelut viime aikoina vähiin, kovasti oon kyllä kuulumisia seurannut täällä.

Kauheasti onnea kaikille plussanneille!

ja halit kaikille joille täti on tullut.

Täällä odotellaan mitä seuraava viikko tuo tullessaan... nyt on menossa kp 28/28-34 eikä minkään valtakunnan oireita suuntaan eikä toiseen... ennen on tissit tullut kipeeks vähintään viikko ennen menkkoja, nyt on vaan sellasta pientä arkuutta... tässä sitten vaan odotellaan mitä tuleman pitää...

joku muukin oli nähnyt testi unta :) viime yönä näin unta, että sain aconin testillä vahvan plussan. Arvatkaa tekikö mieli aamulla tehdä testi :)

Nyt on kyllä lähdettävä syömään, niin kamala nälkä!

Plussa onnea kaikille!

Vierailija
10/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse testailin perjantaina kun mitään tätiä ei näkynyt, mitään ei näkynyt...amulla taas tänään, eikä edelleen...ollaan nyt jo kp 31 eikä olo ole minkäänlainen, sekaisin vaan kun tuntuu ettei enää oikein ymmärrä omaa kroppaansa....mäkin näin unta viikonloppuna että testi näytti vahvan plussan ja heti alkoi aamupahoinvoinnit, harmi ettei ollutkaan totta.....

onnea plussanneille, ja jaksamista muille!!

ps. tietääkö kukaan kuinka luotettavia nuo ihan ruokakaupoissa myytävät testit ovat? kun ovat niin paljon halvempia kuin apteekkien mut en sit tiedä et luottaako tuloksiin.....

Vierailija
11/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että muutkin saavat niitä plussia, Onnea. Priscku- Mikä on tilanne sinulla?

Baum- Osaatko mullekin laskea lasketunajan? Viimeiset menkat alkoivat 30.1.

Plussasäteitä

Vierailija
12/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ois LA 6.11 ja viikkoja nyt 4+6.

Tässä on vielä linkki tonne oysin laskuriin ni voit lasketuttaa itse.

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

edelleen uskomatta...Buam

Vierailija
13/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos Unelma kysymästä- kyllä tämä tästä, päivä kerrallaan...

kahden vkon päästä alkaa mulla uudet kuviot ihan uuden työn parissa, ja odotan sitä aika paljon. Saan tehdä unelmatyötä, josta olen aina haaveillut(huumetyö), ja uskon sen parantavaan voimaan... siihen että työ pitää mielen virkeempänä ja saa uusia kuvioita ja juttuja. Hautajaiset tulee olemaan vaikeat, se on selvä, mutta kyllä siitä selviää!!

Vierailija
14/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikki! täällä vielä yksi joka toivoo laskettua aikaa marraskuuksi! Olen pitkän aikaa lukenut palstaa, ja nyt kun tätä näköjään seuraa jo useammin kuin omaa sähköpostia, oli pakko vihdoin kirjoittaa!

itselläni piinapäivät lähestyy, kp 21/28 dpo 8. tämä on eka yrityskierto, joten odotukset on hyvin varovaiset - ehkäisynä meillä tosin oli kuparikierukka, joten sen ei kuulemma pitäisi häiritä. kotona meillä on yksi villikkotyttö 2 v 4 kk. tässä kierrossa ovulaatio oli sopivasti aikana, jolloin tehtiin miehen kanssa eka pieni matka kahdestaan sitten tytön syntymän. :) joten nyt saa urakalla piinailla! laitan vaikka esittelypinoon vielä tietoni.

sekin mietityttää, kun imetän tyttöä vielä satunnaisesti, ehkä 2-3 kertaa viikossa. ovistikkujen ja tuntemusten mukaan ovis tapahtui siitä huolimatta, mutta en tiedä vaikuttaako se sitten muuhun hormonitoimintaan, kiinnittymiseen ym. lähinnä imetyksen takia otin ovistikut käyttöön jo ekassa yk:ssa. mutta aamulämpöjen mittaajaa minusta ei saa, olen niin vaikeasti hereille kampeutuvaa sorttia ;)

onko tässä pinossa muita, jotka imettävät tai ovat imettäneet pitkään?

onnea vielä plussanneille!

Vierailija
15/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan...huomenna tai keskiviikkona pitäa täti saapua toivottavasti jättää väliin ja voisi testaa sitten jos vaikka näyttäs plussaa =9

Jotenkin teidän että saapuu mutta toivon kovasti että ei saavu. Ei ole tänään ollut samanlaista maha kipua mikä yleensä on ollut ennen menkkoja.. Oli viikko sitten jo maha kipu.. Lämmöt on edelleen 36.8-37. Normaali lämpö mulla on 36.2-36.4. En ole kyllä alusta asti mitannut lämpöjä joten en tiiä jos tää on ollut erilainen kuukausi =)

Hirmusasti onnea plussanneille!

Semmosta tänne

-Illusia80

Vierailija
16/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken käytiin kaupassa ja pitihän ne testit ostaa ja arvatkaa kuka malttamaton ei jaksanut ees aamuun oottaa testaamisen kanssa..?

Meillä tosiaan kummittelee, haamu nähtiin miehen kans! Iiks, en voi uskoa kun ei oo ees semmoinen olo..tää on varmaan unta..Oireita ei tosiaan oo muuta kuin alamahassa kurisee jotenkin ja tuntuu että se täti kuitenki kolkuttaa, tuntuu jotain valuvan..:(

Plussaonnea kanssapiinaajat ja tervetuloa uusille!

Vierailija
17/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkistä testiä käytit? Aattelitko testata uudelleen jonkinajan päästä?

Vierailija
18/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin onnittelut haamusta!!!

Vierailija
19/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutan tonne joulukuisiin, tädin yllättämänä. Arvasinhan ettei onnistu :((

Lastwish kp 1/31-?

Vierailija
20/94 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut lastwishille tädin tulosta ja parempaa plussaonnea joulukuisiin!!!