Mikä IHME vaivaa nykymiehiä? (deittiasiaa)
Miksei omata edes perus käytöstapoja? Toisten perässä saa juosta maakuntakaupalla eivätkä edes tervehdi kunnolla, toiset taas itse tulis ensinäkemällä viikoksi kylään, ja jotkut lähempää olevat vain haukottelevat vanhoissa housuissa kädet pään päällä niin että kainalokarvat huojuvat tuulessa. Olen niin kyllästynyt elämään naisena joka huolehtii itsestään, on valmis perheeseen jne, mutta miehiä kiinnostaa vain ihmissuhdepelailu, tai ovat muuten vain taunoja. Uuvatteja. En jaksa. Olen täysin vailla taiteellisia lahjoja mutta omistan itseni mieluummin vaikka öljyvärikankaiden oikeaoppiselle pingoittamiselle kuin tapaan enää yhtäkään MIESTÄ.
Kommentit (89)
Toivottavasti ne muutkin vastaavanlaiset naiset lopettas roikkumasta treffipalveluissa. Tuntuu vaan olevan melko mielenterveysongelmaista porukkaa keski-ikäisissä.
"Toisten perässä saa juosta maakuntakaupalla"
Se on kunto- ja reippaustesti. Hidas maleksija on huono kumppani. Ei sen kanssa ehdi tehdä mitään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ajele niiden luo. Jos mies haluaa tavata, se tulee sun paikkakunnalle.
Näin karsiutuvat esim. työttömät alkoholistit, joiden raha ei riitä itsensä elättämiseen. Ja myös valtaosa narsisteista.
ÄLKÄÄ ALENTAKO ITSEÄNNE, NAISET. ÄLKÄÄKÄ ANTAKO KALLEINTANNE ENNENKUIN SE MIES ON RAKASTUNUT.
Vai oikein kalleinta? Mikäs on se miesten vastaava kallisarvoinen jalokivi, ja montako kamelia se maksaa? Eikö mieheen voi rakastua, ja toisaalta, mistä näkee, että mies rakastaa?
Nainen hallitsee tunteensa ja ohjautuu älyllä. Mies on refleksien ohjaama tunne-elukka, jonka vähäinen järki menee jo orastavasta erektiosta tilttiin.
Tiedät kyllä.
Olen kyllä käsittänyt että se olisi juuri päinvastoin. Että miehet tekee valintoja logiikkaan ja järkeen perustuen, naiset tunteella. No, ehkä parisuhdeasiat on sitten se poikkeus joka vahvistaa säännön. Ehkäpä siinä miehet ovat pikkuaivojensa vietävissä enemmän kuin naiset.
Suurin osa narsisteista karsiutuu ehdokkaista jos joutuvat matkustamaan johonkin pidemmälle. Ne ei jaksa nähdä sitä vaivaa mikä on tietenkin hyvä.
Mä olen tavannut TInderin kautta kymmeniä miehiä ja kaikki ovat olleet kivoja. Tosin yksi lähti kesken treffien pois, kun seurani ei miellyttänyt häntä.
Aina ollu hyvät treffit niiden miesten kanssa jotka on tullu tapaamaan vähän pidempää.
Tietysti ne suositut miehet jotka saavat helposti yleensä naisia käsittelevät näitä erilailla kuin ne joille jokainen treffi on aarre.
Ja ps. ne tavis-taunothan on aitoja omia itsejään! Ei feikata eikä tule pelimiesrooleja.
Eiköhän se ihmissuhde shoppailu ole tavallista niin miehillä kuin naisilla joilla suosio mahdollistaa sen. Liian tyypillistä että meikattu treffinainen vaan siristelee meikattuja silmiään ja seuraa esitystä mitä mahtaa treffimiehestä irrota. Antaa vähän ottaa paljon. Ja sitten on tylsä taunomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. Miehet ovat tyhmiä, laiskoja ja epäkiinnostavia. Jokainen.
Yhdyn tähän mielipiteeseen. Paitsi Keanu Reeves, hän ei ole mitään noista.
Hän on nykyään rupsahtanut ukkeli.
Maybe, mutta fyffee taitaa olla silti enemmän kun naapurin ellillä?
Itsekin jonkun aikaa kun treffailin niin pahimpia olivat juuri ne peräkamarien ressukat. Ei köytöstapoja, ei mitään muutakaan kuin tuulenhuuhtoma per...se. Kivannäköiset, asiansa hyvin hoitaneet miehet oli treffikumppaneina parhaita. Löysin ihanan miehen joten onneksi ei tarvitse enää tuota treffirumbaa.