Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä IHME vaivaa nykymiehiä? (deittiasiaa)

Vierailija
05.02.2025 |

Miksei omata edes perus käytöstapoja? Toisten perässä saa juosta maakuntakaupalla eivätkä edes tervehdi kunnolla, toiset taas itse tulis ensinäkemällä viikoksi kylään, ja jotkut lähempää olevat vain haukottelevat vanhoissa housuissa kädet pään päällä niin että kainalokarvat huojuvat tuulessa. Olen niin kyllästynyt elämään naisena joka huolehtii itsestään, on valmis perheeseen jne, mutta miehiä kiinnostaa vain ihmissuhdepelailu, tai ovat muuten vain taunoja. Uuvatteja. En jaksa. Olen täysin vailla taiteellisia lahjoja mutta omistan itseni mieluummin vaikka öljyvärikankaiden oikeaoppiselle pingoittamiselle kuin tapaan enää yhtäkään MIESTÄ.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on. Miehet ovat tyhmiä, laiskoja ja epäkiinnostavia. Jokainen.

Yhdyn tähän mielipiteeseen. Paitsi Keanu Reeves, hän ei ole mitään noista.

Vierailija
22/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten muuta kuin luostariin ja/tai mirriä lipittämään. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi naine olla laiska!

T.Mahamut

Pahoita mielesi Masa. Mieluummin sun paha mieli kuin sen naisen jolle tuottaisit taas pettymyksen.

M a m u p a t j a  olla suominainen.

Sulle on ennenkin sanottu, ettei suomea vieraana kielenä puhuvat käytä verbin infinitiiviä. Sun luulot muukalaisista on peräisin sarjakuvista, Pasi Paskahousu  maalta (PS).

Vierailija
24/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keanun ja kokoomuslaisen kohtaaminen lennolla

Vierailija
25/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykymies, eikä minua ainakaan tuollainen vaivaa kuten ei ketään nykymiesystäväänikään. Nykymiehiä ei siis yleisesti vaivaa mikään, mutta ap:n tapailemia saattaa vaivata. Ehkä he eivät ole nykymiehiä vaan muinais- tai tulevaisuuden miehiä.

Vierailija
26/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajele niiden luo. Jos mies haluaa tavata, se tulee sun paikkakunnalle. 

Näin karsiutuvat esim. työttömät alkoholistit, joiden raha ei riitä itsensä elättämiseen.  Ja myös valtaosa narsisteista.

ÄLKÄÄ ALENTAKO ITSEÄNNE, NAISET. ÄLKÄÄKÄ ANTAKO KALLEINTANNE ENNENKUIN SE MIES ON RAKASTUNUT.

Vierailija
27/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on nykyään rupsahtanut ukkeli.

Vierailija
28/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset siis laatikkoleukojen perässä joita ei kunnolla kiinnosta mutta sitten ne innokkaat tavis-maunotkaan ei kelpaa. Joo ei se helppoa varmasti ole.

En ole ap, mutta mulla niissä tavismaunoissa löytyi deittimaailmasta ne oudoimmat ja joskus jopa pelottavat tyypit. Jotkut oli selvästi liika yksinäisyys ja syrjäytyneisyys liian pitkään tehnyt liian omituiseksi mihinkään parisuhteeseen. Osalla oli selvästi vaikeita mielenterveys- ja joillain päihdehaasteitakin. Sitten jos ei halunnut toisia deittejä, niin esm. uhkailua itsem urhalla jos minäkään en huoli, tai vaihtoehtoisesti väkivallalla minua hu oraa kohtaan. Kävihän mun niitä sääli, mutta ei säälistä voi ketään parisuhteeseen ottaa.

Naisillahan ei ole mitenkään eri, olen törmännyt lähes pelkästään mielenterveystapauksiin ja olen miettinyt että onko niitä tervepäisiä olemassakaan.

Vierailija
29/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jossain vaiheessa vuoden kokeilin tuota deittailua. Ihan samanlaisia kokemuksia. Päädyin siihen, että ilmeisesti 40+ ikäluokassa on hyvin vähän kunnollisia miehiä vapaana, tai ainakaan siellä Tinderissä. Hyvin omalaatuisia tapauksia pääosa, muutama pelottavakin. Lopulta vuoden jläkeen totesin, etten jaksa yrittää etsiä helmiä sieltä kuonan joukosta, vaan hyväksyn loppuiän sinkkuuden.

Vaihtoehdot ovat siis: Tinder-hôrô/vanhapiika.

Vierailija
30/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laihduta kaunispainoiseksi, anna hiustesi kasvaa naisellisen mittaiseksi, ja poistata se violetti väri niistä. Jos sinut on tatuoitu, tilaa peililiike täyttämään makkarisi seinä- ja kattopinnat peileillä, ja sitten ihaile itseäsi ypöyksin siellä, sillä kukaan ei halua nähdä sinusta vilaustakaan.

Vierailija
31/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin karsiutuvat esim. työttömät alkoholistit, joiden raha ei riitä itsensä elättämiseen.  Ja myös valtaosa narsisteista.

ÄLKÄÄ ALENTAKO ITSEÄNNE, NAISET. ÄLKÄÄKÄ ANTAKO KALLEINTANNE ENNENKUIN SE MIES ON RAKASTUNUT.

Vai oikein kalleinta? Mikäs on se miesten vastaava kallisarvoinen jalokivi, ja montako kamelia se maksaa? Eikö mieheen voi rakastua, ja toisaalta,  mistä näkee, että mies rakastaa?

Vierailija
32/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vastaan että, rupsahtaneisuus ei haittaa, jos mies omaa edes kunnon käytöstavat, se pelastaa paljon ja herättää naisen mielenkiinnon.

Vierailija
33/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä juokset miesten perässä? Ajelet ympäriinsä, jotta pääset tapaamaan jotain tuntematonta? Menet suoraan toisen kotiin tai olet valmis päästämään jonkun urpon omaan kotiisi? Vaikutat epätoivoiselta kynnysmatolta, ja se saa kyllä miehen kuin miehen käyttäytymään huonosti sinua kohtaan. Ethän sinä arvosta edes itseäsi.

Lopeta miesten jahtaaminen. Jos mies ei halua tavata julkisella paikalla tai ei ole valmis näkemään yhtään vaivaa vuoksesi, häntä ei kiinnosta tarpeeksi. Sellaisia ei kannata tavata ollenkaan.

Vierailija
34/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin pitkälti samalta ongelmalta kuin mikä niitä monen kauhistelemia inceleitäkin vaivaa, eli miksi muut ei ole juuri sellaisia kuin minä haluan. 

Incelit on laiskoja pelkureita. Ap ei ole.

Ehkä laiskapaskamiehet pakottautuu liikkeelle, kun naiset lakkaavat tekemästä heidän elämänsä liian helpoksi 

Vierailija
35/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, laihduta kaunispainoiseksi, anna hiustesi kasvaa naisellisen mittaiseksi, ja poistata se violetti väri niistä. Jos sinut on tatuoitu, tilaa peililiike täyttämään makkarisi seinä- ja kattopinnat peileillä, ja sitten ihaile itseäsi ypöyksin siellä, sillä kukaan ei halua nähdä sinusta vilaustakaan.

Älä projisoi, läskimauno. 

Vierailija
36/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein kalleinta? Mikäs on se miesten vastaava kallisarvoinen jalokivi, ja montako kamelia se maksaa? Eikö mieheen voi rakastua, ja toisaalta,  mistä näkee, että mies rakastaa?

Nainen hallitsee tunteensa ja ohjautuu älyllä. Mies on refleksien ohjaama tunne-elukka, jonka vähäinen järki menee jo orastavasta erektiosta tilttiin.

Tiedät kyllä.

Vierailija
37/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naiset avoimesti halveksii hyviä käytöstapoja. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
38/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minun, 50-vuotiaan naisen mielestä ollenkaan. Minusta se että ikä näkyy ei edes ole rupsahtamista, joka kuulostaa kovin kielteiseltä. Rupsahtamista on minusta se, jos alkaa näyttää siltä ettei pidä huolta itsestään, eli esim. lihottaa itselleen ison kaljavatsan tai pukeutuu resuisesti tai on epäsiisti. Sen sijaan harmaat hiuksissa ja parrassa, rypyt yms. antaa vaan charmia. Minusta Keanu on nyt paremman näköinen kuin koskaan, mutta jos mä olisin 16 v niin varmaan sitten mielipide olisi vaan "vanha ukko, yök".

Vierailija
39/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vastaan että, rupsahtaneisuus ei haittaa, jos mies omaa edes kunnon käytöstavat, se pelastaa paljon ja herättää naisen mielenkiinnon.

Toki. Mutta mies on mielenkiintoisempi kudosnäytteenä. Niin paljon patologiaa...

Vierailija
40/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen hallitsee tunteensa ja ohjautuu älyllä. Mies on refleksien ohjaama tunne-elukka, jonka vähäinen järki menee jo orastavasta erektiosta tilttiin.

Tiedät kyllä.

Ja niitä miehiä, jotka ei ole tuollaisia, usein pidetään epämiehekkäinä ja epäseksikkäinä. On omassa tuttavapiirissä muutamakin vasten tahtoaan sinkuksi jäänyt mies, jotka olisi maailman ihanimpia, järkeviä miehiä, mutta kun he on sellaisia älykkötyyppejä, hillittyjä ja rauhallisia, niin ei ilmeisesti naisilla kemiat oikein herää, pitäisi olla semmoinen luolamiestyyppi joka tulee ja vie ja kantaa naaraan kotiluolaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi