Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä IHME vaivaa nykymiehiä? (deittiasiaa)

Vierailija
05.02.2025 |

Miksei omata edes perus käytöstapoja? Toisten perässä saa juosta maakuntakaupalla eivätkä edes tervehdi kunnolla, toiset taas itse tulis ensinäkemällä viikoksi kylään, ja jotkut lähempää olevat vain haukottelevat vanhoissa housuissa kädet pään päällä niin että kainalokarvat huojuvat tuulessa. Olen niin kyllästynyt elämään naisena joka huolehtii itsestään, on valmis perheeseen jne, mutta miehiä kiinnostaa vain ihmissuhdepelailu, tai ovat muuten vain taunoja. Uuvatteja. En jaksa. Olen täysin vailla taiteellisia lahjoja mutta omistan itseni mieluummin vaikka öljyvärikankaiden oikeaoppiselle pingoittamiselle kuin tapaan enää yhtäkään MIESTÄ.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen olisi: Naisella ei ollut vaikeaa.

Vierailija
2/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokset siis laatikkoleukojen perässä joita ei kunnolla kiinnosta mutta sitten ne innokkaat tavis-maunotkaan ei kelpaa. Joo ei se helppoa varmasti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% väkivaltarikollisista on miehiä. Mitä odotit?

Vierailija
4/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokset siis laatikkoleukojen perässä joita ei kunnolla kiinnosta mutta sitten ne innokkaat tavis-maunotkaan ei kelpaa. Joo ei se helppoa varmasti ole.

Onko sulle helpompaa jos uskottelet itsellesi noin? Helpompaa kuin kohdata miksi et kelpaa naisille? Aww tule niin silitän.

Vierailija
5/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kokevat pitkissä parisuhteissa enemmän henkistä ja fyysistä väkivaltaa mitä naiset. Tämä käy ilmi perhebarometrista.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010802518.html

Hannu Lauerman mukaan "tilastokeskuksen tietojen valossa naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä on ollut keskimäärin hieman yli 40 prosenttia. Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20 - 64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta."

https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5226791

Lauerman mukaan voidaan perustellusti olettaa, että perhebarometrin tilastoissa ei näy kaikkea naisten tekemää fyysistä ja henkistä väkivaltaa.

Vierailija
6/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. Miehet ovat tyhmiä, laiskoja ja epäkiinnostavia. Jokainen.

Vierailija
7/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jossain vaiheessa vuoden kokeilin tuota deittailua. Ihan samanlaisia kokemuksia. Päädyin siihen, että ilmeisesti 40+ ikäluokassa on hyvin vähän kunnollisia miehiä vapaana, tai ainakaan siellä Tinderissä. Hyvin omalaatuisia tapauksia pääosa, muutama pelottavakin. Lopulta vuoden jläkeen totesin, etten jaksa yrittää etsiä helmiä sieltä kuonan joukosta, vaan hyväksyn loppuiän sinkkuuden.

Vierailija
8/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jossain vaiheessa vuoden kokeilin tuota deittailua. Ihan samanlaisia kokemuksia. Päädyin siihen, että ilmeisesti 40+ ikäluokassa on hyvin vähän kunnollisia miehiä vapaana, tai ainakaan siellä Tinderissä. Hyvin omalaatuisia tapauksia pääosa, muutama pelottavakin. Lopulta vuoden jläkeen totesin, etten jaksa yrittää etsiä helmiä sieltä kuonan joukosta, vaan hyväksyn loppuiän sinkkuuden.

Se on varmasti hyvä ratkaisu kaikkien kannalta.

Vierailija
9/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia ettei valkoisella heteronaisella ole oikeutta olemassaoloon.

Vierailija
10/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulla niissä tavismaunoissa löytyi deittimaailmasta ne oudoimmat ja joskus jopa pelottavat tyypit. Jotkut oli selvästi liika yksinäisyys ja syrjäytyneisyys liian pitkään tehnyt liian omituiseksi mihinkään parisuhteeseen. Osalla oli selvästi vaikeita mielenterveys- ja joillain päihdehaasteitakin. Sitten jos ei halunnut toisia deittejä, niin esm. uhkailua itsem urhalla jos minäkään en huoli, tai vaihtoehtoisesti väkivallalla minua hu oraa kohtaan. Kävihän mun niitä sääli, mutta ei säälistä voi ketään parisuhteeseen ottaa.

Vierailija
11/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle helpompaa jos uskottelet itsellesi noin? Helpompaa kuin kohdata miksi et kelpaa naisille? Aww tule niin silitän.

Vastauksessasi nyt ei ollut järjen häivää, ainoastaan pyllykipuilua.

Vierailija
12/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Mä olen Tinderin kautta tavannut kymmeniä miehiä ja kaikki ovat olleet ihan kivoja. TOsin muutaman henkilön kohdalla olisi käytöksessä ollut hieman parantamisen varaa (ghostaamista, treffien perumista viime tinkaan). Tuntuu, että on ohan hämmästyttävää, kuinka hyvin treffit ovat minulla menneet. Tosin se on kääntöpuoli, että juuri nämä miehet ovat enimmäkseen olleet niitä kaikkein suosituimpia miehiä, jotka eivät sitten ole olleet minusta kiinnostuneita.

Vierailija
13/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vasta 37 ja sama kokemus. Ei vain pysty verisin kynsinkään raahautumaan enää yksillekään deiteille. Ne erikoisemmat tapaukset oli eniten OK, olen jopa avoimin mielin. Mutta kaikkia ikäisiäni kiinnostaa vain pelleillä ja osa haluaa prinsessan. Miehet elää jossain Laa-Laa -maailmassa.

Vierailija
14/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh joo eräskin neito visusti pysyi paikoillaan kun kyse oli tavallisista miehistä ja näitä juoksutti, mutta kyllä vinhasti oli matkustamassa miehen luokse kun oli tarpeeksi korkean statuksen uros kyseessä.

Vierailija
15/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäpä naisia, tuntuu olevan tarkoitus vaan viihdyttää itseään siellä netissä vailla aikomustakaan tavata. Ei suoraan voi sanoa ei koska ilmeisesti täytyy pitää jotain varamiehiä siellä löysän köyden pääsä ettei aivan arvottomaksi itseään tuntisi.

Vierailija
16/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Kyllä siinä vaiheessa kun Suomessa 98% väkivaltarikollisista on naisia, niin feminismin syöpä on edennyt jo aivan liian pitkälle. Sitähän he kyllä kovasti yrittävät.

Vierailija
17/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt ap projisoi, itsehän sinä tässä valitit kun et kelpaa laatikkoleuoille joiden perässä juokset.

Vierailija
18/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh joo eräskin neito visusti pysyi paikoillaan kun kyse oli tavallisista miehistä ja näitä juoksutti, mutta kyllä vinhasti oli matkustamassa miehen luokse kun oli tarpeeksi korkean statuksen uros kyseessä.

Täh? Onko siellä huonoa keppanaa vai miksi normijärkinen ei ota selkoa sun mussutuksesta?

Vierailija
19/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kiertopalkinto valittaa, kun lihatiskiltä löytyy pelkkiä munamiehiä. Jaa että tuollaisia me kaikki miehet ollaan? Vaikka varmaan oletkin testannut ison liudan miehiä, tuskin kaikkia sentään?

Vierailija
20/89 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin pitkälti samalta ongelmalta kuin mikä niitä monen kauhistelemia inceleitäkin vaivaa, eli miksi muut ei ole juuri sellaisia kuin minä haluan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän