Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?
Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.
Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.
En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne, missä on naisia. Kansanopiston kursseille, teatteriin, kulttuurimatkoille jne. Miesten ja naisten harrastukset ovat usein eriytyneitä. Minä löysin omani kielikoulusta ulkomailta.
Noilla neuvoilla löydä kuun kiroilevan torimuijan jonka ulkomuoto muistuttaa silakkatynnyriä. Mene muotitapahtumiin, hienostoyökerhoihin, luksusristeilulle yms jos haluat löytää kauniin bimbon
No siellä vasta onnenonkijoita parveileekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta paikasta jossa käyvät ovat avoimia mahdollisesti romanttisten tuttavuuksien syntymiselle.
Kerroppa mitä nämä paikat ovat, no.
Jos tuota ei pysty päättelemään, niin kysymys saattaa hyvinkin olla luonnonvalinnasta.
Tämä vastaus viestii siitä, että kirjoittaja ei itsekään tiedä mistä puhuu. Romaaneja on kirjoitettu monimutkaisemmista ihmissuhteista ja kvanttimekaniikkaakin osataan opettaa nuorille, joten jonkinlaisen sikarikerhon kuvailemisen ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän suuri haaste.
Yle tekee juttua lavatansseissa tapahtuneista kohtaamisista:
"Oletko tavannut kumppanisi lavatansseissa tai etsitkö kenties vielä? Yle etsii haastateltavia lavatansseja ja deittailua käsittelevään juttuun."
Pitänee vastata kyselyyn.
M60
Toivat jo kotiin. Ei taida tulla työmiestä huomiseksi. Se on sama homma joka juhannus, enkä minä sitä enää etsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta paikasta jossa käyvät ovat avoimia mahdollisesti romanttisten tuttavuuksien syntymiselle.
Ruokajonot, ruoanjakelupisteet
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla minkä ikäinen ap on ja minkä ikäistä naista etsii?
48v ja 40-55v
Asenteessa se vika.
Olet näitä "teen kaiken oikein eikä minussa ole mitään vikaa, silti kukaan ei ole yhteydessä".
Luepa aloitusviestisi uudelleen kriittisellä silmällä ja totea asia itse. Siitä lähtee kehitys liikkeelle, omien epäkohtien myöntämisestä.
no saunas, mie miehenä menin väärään aikaan (tai oikeaan aikaan) saunaan, lauteilla istui mulle tuntematon nainen.........tiiät varmaan
"ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...!"
En varma onko mainittu näitä jo. Varmaan moni asia vaikuttaa esim. mistä seuraa löytää. Sinkuille on omia tapahtumia, jossain baareissa ja muuallakin. Esim. Helsingissä Milliklubissa on ollut viime talvena ja viime keväänä ja nyt kesällä sinkkubileitä ja speed datingia. Moni taitaa nykyään netistä löytää seuraa. Deittiapeista, esim. badoosta ja tinderistä. ( on toki muitakin) monet sovellukset maksavat nykyään ja silloin näkee laajemmalla skaalalla ihmisiä. Facebook datingista osa löytänyt seuraa ( se myös ilmainen sovellus). Myös facebookissa taitaa olla erilaisia seuranhakuryhmiä, missä on sinkkuja, jotkut ovat esim. naistenhuoneella etsineet ystävälleen kumppania tai vanhemmalleen. Ja toki luvan ovat kysyneet ennen kuin ovat tehneet ilmoituksen. ( Kai osa on sen kautta myös löytänyt pysyvämpää seuraa) myös täällä varmaan mainittukin. Osa löytänyt töistä, koulusta, opiskelutapahtumista, ystävien kautta kumppanin. Joskus ruokakaupassa taisi olla sinkkukorejakin. Ehkä välillä vähän tuuriakin mistä löytää. Tsemppiä etsintään. Joskus oon itse saanut bussijonossa jopa treffikutsuja. Ihan rohkeaa sekin :) moni tuttava löytänyt deittiapeista kumppanin, joku baarista, töistä, juhannustansseista. Kai osa löytänyt Jodelin kautta ja esim. instagramin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48v ja 40-55v
Lakkaa trollaamasta. Tuossa se kerrottiin muutama sivu sitten, että on noin 32-vuotias, ja etsii ikäistään tai vähän nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48v ja 40-55v
Lakkaa trollaamasta. Tuossa se kerrottiin muutama sivu sitten, että on noin 32-vuotias, ja etsii ikäistään tai vähän nuorempaa.
Aloittaja itse tosiaan kertoi olevansa 32-vuotias tässä viestissään:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5931139/mista-nykyaikana-kannattaa-etsi…
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonot, ruoanjakelupisteet
Näissä paikoissa on vain elämänhallintaongelmaisia ja vanhempia naisia. Olen käynyt niissä enkä voi suositella niitä kenellekään.
Mä voin lähteä sun kanssa treffeille. n27
Vierailija kirjoitti:
Millä paikkakunnalla asut ja miten sinuun saa yhteyden?
Olen ollut pois sinkkujen kirjoista 15 vuotta, ja sinä aikana on paljon muuttunut. Joitain treffipalstoja joskus puolivitsillä käytin (city?), mutta Tinderiä ei silloin muistaakseni ollut.
No, asiaan. Mene baariin, keikoille tms. Mene useammin, tee naamasi tutuksi. Kaikki seurusteluni ovat alkaneet baarista, pl. yksi työpaikkaromanssi. Pitkäaikaiset suhteet ovat olleet ensin kaverin kavereita samasta tuttavapiiristä, mutta tämä on ehkä sattumaa. Ihan fiksu, mukava ja nätti olin, vaikka baarissa viihdyinkin.
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän haulla ja toivoin, että täällä olisi ollut vastauksia, mutta ei ollut.
Vaikutat aika negtiivislta tyypiltä. En halua auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä paikkakunnalla asut ja miten sinuun saa yhteyden?
Tästä uusi rakkaustarina! Epätodennäköisimmästä paikasta vielä!
Jos tuota ei pysty päättelemään, niin kysymys saattaa hyvinkin olla luonnonvalinnasta.