Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?

Vierailija
03.02.2025 |

Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.

Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.

En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.

Kommentit (425)

Vierailija
381/425 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta paikasta jossa käyvät ovat avoimia mahdollisesti romanttisten tuttavuuksien syntymiselle.

Kerroppa mitä nämä paikat ovat, no.

Jos tuota ei pysty päättelemään, niin kysymys saattaa hyvinkin olla luonnonvalinnasta.

Tämä vastaus viestii siitä, että kirjoittaja ei itsekään tiedä mistä puhuu. Romaaneja on kirjoitettu monimutkaisemmista ihmissuhteista ja kvanttimekaniikkaakin osataan opettaa nuorille, joten jonkinlaisen sikarikerhon kuvailemisen ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän suuri haaste.

En halua romaania kun olen itse valkolainen ja heikäläiset ei meikäläisiä suvaitse.

Vierailija
382/425 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 -vaihtoehto huvitti, samoin Ylilauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko tarjota parempia? Tinder nyt ainakin on huomattavasti huonompi.

Vierailija
384/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainasta löytyy laatunaisia. Siirrä siis katseesi sinne. Ja siellä on myös sattuneesta syystä pula hyvistä miehistä.

Vierailija
385/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään ainakaan jos se puoliso olisi mies. 

Vierailija
386/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkomaalainen ok, niin suosittelen kaakkois-Aasiaa, uskonnollinen (kristitty ok kulttuurillisista syistä), korkeahkosti koulutettu vähintään keskiluokkaa. Ei ole rahan perässä, perhe ei ole rahan perässä, kristitty tarkoittaa että karsii tiettyjä negatiivisia ominaisuuksia pois (yleensä) ja saat olla itse vapaasti ateisti jos haluat. Tinderin tyyppisiä paikkoja löytyy kyllä tähän. Seurustelun aloitus rankkaa + paperisota jos asiat menee hyvin että pääsee elää yhdessä, mutta kun löytyy tyyppi joka on samalla aaltopituudella, niin homma toimii kyllä. Sairaanhoitajat ok, heillä työllistyminen/kotoutuminen Suomeen helpompaa. 

Kuvauksestasi päätellen olen vähemmän puoleensa vetävä kuin sinä, mutta tilanteeni ei ole ollut yhtä graavi, joku on ollut aina kiinnostunut minusta, mutta jotenkin en ole samalla aaltopituudella suomalaisten naisten kanssa. En syyllistä naissukupuolta tai itseäni sen enempää, joskus selittämättömästä syystä homma ei vaan toimi. Menin Suomen rajojen ulkopuolelle muuna kuin seksituristina ja yllätyin miten löysin samalla tapaa ajattelevan ihmisen toiselta puolen maailmaa. Olin vain oma itseni ja kerroin rehellisesti mitä etsin, en pelannut kenenkään kanssa mitään peliä, koskaan.

Tsemppiä etsiskelyyn, kyllä sieltä joku tarttuu mukaan :) -b

t. nuori afam

Vierailija
387/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroilta

Vierailija
388/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin.

Vierailija
389/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti miehen ei "kannata" etsiä puolisoa. Puoliso etsitään jos sitä nimen omaan halutaan. Mutta kannattavaa se ei missään nimessä ole. Pienituloisten naisten taas usein juuri nimen omaan kannattaa etsiä puolisoa.

Vierailija
390/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset katsoo ensin koulutusta, että se on korkeampi tai vähintään samantasoinen kuin itsellä ja sen jälkeen muita tekijöitä. Vähemmän koulutetut swaipataan heti. kannattaa laskea niitä omia kriteereitä.

Vierailija
391/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pois sinkkujen kirjoista 15 vuotta, ja sinä aikana on paljon muuttunut. Joitain treffipalstoja joskus puolivitsillä käytin (city?), mutta Tinderiä ei silloin muistaakseni ollut.

No, asiaan. Mene baariin, keikoille tms. Mene useammin, tee naamasi tutuksi. Kaikki seurusteluni ovat alkaneet baarista, pl. yksi työpaikkaromanssi. Pitkäaikaiset suhteet ovat olleet ensin kaverin kavereita samasta tuttavapiiristä, mutta tämä on ehkä sattumaa. Ihan fiksu, mukava ja nätti olin, vaikka baarissa viihdyinkin.

Entä jos ei käytä alkoholia?

Vierailija
392/425 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset katsoo ensin koulutusta, että se on korkeampi tai vähintään samantasoinen kuin itsellä ja sen jälkeen muita tekijöitä. Vähemmän koulutetut swaipataan heti. kannattaa laskea niitä omia kriteereitä.

Noissa äpeissä on kaikenlaisia lokkeja. Siinä kannattaa olla tarkkana. Koulutus yleensä indikoi tiettyjä asioita.

Vierailija
393/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lähteä sun kanssa treffeille. n27

Millä paikkakunnalla asut ja miten sinuun saa yhteyden?

Ei tainnut olla vakavissaan.

Vierailija
394/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolisoa voi etsiä.

Rakkaus osuu kohdalle pari kertaa elämässä.

Muut on muuta.

Vierailija
395/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani Etelä-Korea tai Kiina

mitään ateistilutskua suomalaista pridettäjä -propalestiina hor-ppua en halua

mies maalta

Vierailija
396/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiikö naiset miestä joka on vähintään joku DI tai lääkäri. Tai lentäjä. Kelpaako tavallinen työläinen? 

Vierailija
397/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta Suomi24 on lähes kuollut paikka. Ei ole enää sama mitä oli 15 vuotta sitten. 10 vuotta sitten alkoi alamäki siellä. Tinder on paska mutta siellä on paljon porukkaa.

Vierailija
398/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta Suomi24 on lähes kuollut paikka. Ei ole enää sama mitä oli 15 vuotta sitten. 10 vuotta sitten alkoi alamäki siellä. Tinder on paska mutta siellä on paljon porukkaa.

Tinder on paljon huonompi, koska siellä ei näe niiden profiileja, jotka eivät maksa palvelusta. Suosituimmat pelimiehet ja epätoivoisimmat uhkapelaajat nousevat pinon päälle samalla, kun kunnon miehet jäävät piiloon.

Vierailija
399/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse laittaisin koulutusvaatimuksejsi vähintään saman mitä itsellä (yliopisto). Muita kriteereitä itsestään huolehtiminen (urheilu ja siisti olemus) ja se että pärjää omillaan. Eikä käytä liikaa alkoholia/muuta/ole juntti muutenkaan. 

Vierailija
400/425 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse laittaisin koulutusvaatimuksejsi vähintään saman mitä itsellä (yliopisto). Muita kriteereitä itsestään huolehtiminen (urheilu ja siisti olemus) ja se että pärjää omillaan. Eikä käytä liikaa alkoholia/muuta/ole juntti muutenkaan. 

Täytän kaikki nuo vaatimukset ja minulla on vielä oma talokin kaupungin laidalla, mutta ei se riitä pääsemään alkuunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän