Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?
Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.
Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.
En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.
Kommentit (425)
Jo valmiiksi paikalla olijoita
Itäkeskus: siis itis maauimalat: esim. leppävaara satamat: otat vain aikataulut ylös joku puolipimee puisto pesutuvat jne. Onhan niitä paikkoja
Suomi (naiset): https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=1fc90aa31db8c753e7d7769… ja MIEHET: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=97d48fba38c6b18498d422d…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olet kokeillut monia deittisivustoja, mutta oletko ollut myös Valossa? Sehän on kristillispohjainen. Kristillisyyden ei pidä antaa "häiritä", päinvastoin. Itsellä oikein hyvät kokemukset siitä. Paljon tykkäyksiä, joista suuren osan tietysti voi heti ohittaa, mutta tosi paljon myös fiksuilta ja kiinnostavilta tyypeiltä. Hyvä profiili on tärkeä: hyvät kuvat, tietoa itsestä tarpeeksi ja selkeästi millaista ihmistä on hakemassa. Niin, kerrottakoon vielä, että loppuelämän kumppani puoliso löytyi noin kuukaudessa - ja millainen tyyppi hän onkaan! Minä tykkäsin ensin hänestä ja "kala kävi koukkuun".Toivotan sinulle yhtä hyvää onnea etsintään!
Pitäisi varmaan kokeilla Valoa, vaikka se on kuulemani perusteella samanlainen pyyhkäisyhelvetti kuin Tinder.
Voiko Valoa käyttää ilman älypuhelinta?
Mitään seuranhakusovellusta ei voi käyttää ilman älypuhelinta.
Biltema, Motonet, Fixus, rautakaupat. Tunturihotellin ja Pirtukirkon tanssit.
Voiko Valoa käyttää ilman älypuhelinta?