Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot sänkytaidot hämmentää

Vierailija
03.02.2025 |

Olen pitkän avioliiton jälkeen etsiskellyt, ja myös löytänyt ns. kevyempiä, lähinnä seksiin perustuvia suhteita ja niitä onkin varsin helppoa löytää.

Huomionarvoista on kuitenkin ollut se, miten huonoja iso osa miehistä on sängyssä. Tuntuu, etteivät he ymmärrä sitä, että jos seksi on huonoa, seuraavaa kertaa ei tule. Jäädään kyselemään ja vinkumaan "koskas nähdään uudelleen", mutta ehei, uutta kertaa ei enää tule. Ennen seksiä on kyllä isoja puheita ja halutaan tietää toisen toiveista ym mutta kun käytäntöön pääsee niin kaikki unohtuu. 

Esimerkkejä huonosta seksistä on mm. täysin riittämätön esileikki. Ajatellaan että kun naista nuolee "vähän sinnepäin" pari minuuttia voikin jo alkaa panemaan. Tai halutaan skipata esileikki kokonaan. Jokunen on myös olettanut että jos laittaa heti liukkaria ei esileikkiä tarvita ollenkaan. Kuivaa alapäätä hinkataan sormella, tätä on tullut myös usein vastaan. 

Nämä miehet haluavat päästä nopeasti panemaan, mutta sitten myös ihmettelevät kun kiva orastava seksisuhde tyssääkin ekaan kertaan, kun seksi vaan on ihan surkeaa. Seksisuhteen idea on se, että seksin pitää olla loistavaa. Itse en kaipaa parisuhdetta vaan silloin tällöin loistavaa seksiä.

Ohjeita kyllä annan, ei se siitä jää kiinni. Ohjeita ei yleensä ymmärretä tai haluta ymmärtää. Mutta hämmentävää on se, ettei nämä, useimmiten 39-52-vuotiaat, eli oikeasti aikuiset miehet ole oppineet 20-30 seksuaalisesti aktiivisen vuoden aikana naisen seksuaalisuudesta mitään. 

Pitäisikö vaihtaa selkeästi nuorempiin miehiin, onko heillä enemmän tietotaitoa tuottaa naiselle nautintoa?

Kommentit (258)

141/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus itsessään on provosoiva ja mielestäni edustaa piiloitettua naisvihamielisyyttä. 

En ollenkaan ihmettelisi jos joku jonne on tuon laatinut kun mennään alapääpainotteisesti.

Ekana täytyy muistaa että miehet ja naiset kokevat ja mieltävät asiat erillä lailla. Miehille tahtoo olla tyypillistä alapään ohjaavan käytöstä. 

Naisilla päinvastoin, yläpää on se tärkein ja sitä pitää osata käsitellä. Nuolemiset ja kaikki muu naisen alapään kohdalla on ihan turhaa jos naisen yläpää ei ole mukana. 

Ikuisia mysteereitähän naiset meille miehille on mutta pitää muistaa se pää, siis yläpää. Sieltä löytyy totuus siihen mikä on hyvää seksiä, naisen mielestä. 

Pitää osata luoda odotus, jännitys, mielikuvat, padota naisen tuntemukset. Tässä kun onnistuu niin ei edes tarvi naisen genitaalialueisiin koskea niin nainen kokee sen hyvänä seksinä. 

Edellä mainittu on kieltämättä hankalaa mutta onnistuessaan miellyttävä homma, esim mahan silitys saattaa olla laukaiseva tekijä, tai rintojen kautta. 

Siis kannattaisi siirtyä yhdyntäkeskeisestä ajattelusta kokonaisuuteen.

Tästä on myöskin se etu että jos yhdyntäseksi olisi oikeasti surkeaa, niin yläpään hallitessa sen kokee loistavaksi, se tavallaan kuuluu siihen kokonaisuuteen yhtenä osana. 

Ihmis(naisen)mieli on niin kummallinen🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
142/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, kun miehellä on sormet ja liukas kieli. Siinä se!

Etsi lesbo sänkyysi.

Lienet joku pillukammoinen, kun aina viljelet tätä samaa, kun on kyse naisen tyydyttämisestä sormin ja nuolemalla. Kuvittelet varmaan olevasi joku kurko, kun itsekkäästi vain jyystät, ilman riittävää esileikkiä. Olet useamman kerran minullekin tuota suositellut, kun olen kertonut vaimoni tyydyttämisestä. 

Kuka sä muuten olet? Kerrotko sen, niin voimme sitten varmistaa olenko ehdotellut lesboa sulle. Me ei taatusti olla oltu samassa sängyssä, joten voit jatkaa spekulointiasi mun seksitaidoista ja muusta sellaisesta.

Nyt kun luen kommenttisi tarkalla silmällä, niin jos olen sulle lesboa suos

Ehkä sä jotenkin käyttäydyt kun lesbo, jos sua lesboksi luullaan. Mä en ole sun kanssasi viestitellyt eikä tän esiintymisen jälkeen tulevaisuudessakaan kiinnosta viestitellä. Sen verran naurettavaa settiä suollat. Nyt voit palata luolaasi. Mars mars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi lesbo sänkyysi.

Lienet joku pillukammoinen, kun aina viljelet tätä samaa, kun on kyse naisen tyydyttämisestä sormin ja nuolemalla. Kuvittelet varmaan olevasi joku kurko, kun itsekkäästi vain jyystät, ilman riittävää esileikkiä. Olet useamman kerran minullekin tuota suositellut, kun olen kertonut vaimoni tyydyttämisestä. 

Kuka sä muuten olet? Kerrotko sen, niin voimme sitten varmistaa olenko ehdotellut lesboa sulle. Me ei taatusti olla oltu samassa sängyssä, joten voit jatkaa spekulointiasi mun seksitaidoista ja muusta sellaisesta.

Pate hei, minä vuonna se vaimon neulanpään kokoinen klitoris oikein löytyi sen fikkarin kanssa?

Vierailija
144/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi lesbo sänkyysi.

Iso kulli mainittu. Vihdoinkin jotain ihan uutta palstalla. Fantsua!

Vierailija
145/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi lesbo sänkyysi.

Piilohomoksi sua kyllä voi väittää ihan ilman vitsailua. Sen verran tuttu kapistus se vaimon Jelly Jortikka sulle on. Enkä nyt tarkoita mitään pillun kirnuamista vaan sun ryppyreiän ja dildon kohtaamisia. Olis aihetta nostaa kissa pöydälle parissakin asiassa.

Vierailija
146/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia, jotka saa orgasmin ihan yhdynnässä. Jos et kuulu tähän ryhmään niin et edusta naisena parhaimmistoa seksin suhteen. Tyydy siihen mitä saat.

Vierailija
147/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Aloitus itsessään on provosoiva ja mielestäni edustaa piiloitettua naisvihamielisyyttä. 

En ollenkaan ihmettelisi jos joku jonne on tuon laatinut kun mennään alapääpainotteisesti.

Ekana täytyy muistaa että miehet ja naiset kokevat ja mieltävät asiat erillä lailla. Miehille tahtoo olla tyypillistä alapään ohjaavan käytöstä. 

Naisilla päinvastoin, yläpää on se tärkein ja sitä pitää osata käsitellä. Nuolemiset ja kaikki muu naisen alapään kohdalla on ihan turhaa jos naisen yläpää ei ole mukana. 

Ikuisia mysteereitähän naiset meille miehille on mutta pitää muistaa se pää, siis yläpää. Sieltä löytyy totuus siihen mikä on hyvää seksiä, naisen mielestä. 

Pitää osata luoda odotus, jännitys, mielikuvat, padota naisen tuntemukset. Tässä kun onnistuu niin ei edes tarvi naisen genitaalialueisiin koskea niin nainen kokee sen hyvänä seksinä. 

Veli hopea puhuu asiaa, toisin kun täällä monet muut naisista tietämättömät urputtajat. Jos naisen pää ei ole mukana, on kaikki muut toimet turhaa. 

Vierailija
148/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään pettymys. Saan puolisoni nauramaan ja teen hänen eteensä enemmän kuin hän tietää. Hän pihtaa. Sitten se kerran tai kaksi vuodessa seksiä on, niin laukean parissa sekunnissa. Toki nuolen orgasmin, mutta sitä kiihkoa mitä oli ennen, ei ole. Ja olen koko ajan käyttäytynyt naista kunnioittaen, jopa hänen ehdoillaan. Koska jos en, niin lennän ulos.

Vierailija
149/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nykyään pettymys. Saan puolisoni nauramaan ja teen hänen eteensä enemmän kuin hän tietää. Hän pihtaa. Sitten se kerran tai kaksi vuodessa seksiä on, niin laukean parissa sekunnissa. Toki nuolen orgasmin, mutta sitä kiihkoa mitä oli ennen, ei ole. Ja olen koko ajan käyttäytynyt naista kunnioittaen, jopa hänen ehdoillaan. Koska jos en, niin lennän ulos.

Kerro miksi kukaan haluaisi  tuollaista lapasta, joka ei uskalla kertoa  naiselle, että haluaa seksiä joko kotona tai muualla,eikä aio elää ilman. Ei ketään naista kiinnosta lapaset, jotka eivät pidä puoliaan olla mies. Miehellä on tarve  naida, eikä siitä tingitä. Jos suostuu olemaan pitkiä aikoja naimatta tarkoittaa se naiselle sitä ettei hän ole tarpeeksi haluttava. eikä miehellä ole tarpeesi haluja. Normaali viriili mies kiipee pitkin seiniä jo kahdessa viikossa, jos ei ole seksiä.

Siten jos mies on liian kiltti ja lapanen, menettää nainen kaikki halunsa miestä kohtaan. Tämä on niin monesti nähty jo, että luulisi olevan miehillä yleisesti tiedossa.

Vierailija
150/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja raiskaus on rikos.

Vierailija
151/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt löytyi aloittaja joka on ilmeisesti seksin yli-papitar. Ehkä opetat meitä tumpuloita mutta miten on omat esileikkitaidot? Makaatko lahnana ja odotat miten sinua esileikitetään ja merkitset muistikirjaasi tulokset vai osaatko itse jotain millä mies syttyy? Hyvään seksiin tarvitaan kaksi. 

Jos mies saa, nainen ei, niin miten se silloin on kahden kauppa?

Jotkut miehet kuuntelevat ohjeita hyvinkin, joidenkin kohdalla on toivotonta. 

Kahden kauppaa hyvinkin. Pääasia, että MIES ja MUNA nauttivat!

Mä ole huomannut samanlaista neuvojen kuuntelemattomuutta, kun olen kertonut, miten munaani tulisi imeä. Ei vaan mene viesti perille.

Jos lähdetään siitä, että nainen etsii munaasi jostain pakaroiden tienoilta, niin ollaan samassa sarjassa.

Vierailija
152/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kuuntele neuvoja. Kuiva kausi alkaa heti jos opastaa. 

Vierailija
153/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksi kukaan haluaisi  tuollaista lapasta, joka ei uskalla kertoa  naiselle, että haluaa seksiä joko kotona tai muualla,eikä aio elää ilman. Ei ketään naista kiinnosta lapaset, jotka eivät pidä puoliaan olla mies. Miehellä on tarve  naida, eikä siitä tingitä. Jos suostuu olemaan pitkiä aikoja naimatta tarkoittaa se naiselle sitä ettei hän ole tarpeeksi haluttava. eikä miehellä ole tarpeesi haluja. Normaali viriili mies kiipee pitkin seiniä jo kahdessa viikossa, jos ei ole seksiä.

Siten jos

Älä ole ilkeä. Olen ollut pihtarimiesten kanssa, ja sitä peliä ei voita millään strategialla, koska toisella ei vain kertakaikkiaan ole tarpeeksi himoja.

Hormoneistahan nämä lähtee. Ei niille voi mitään itse eikä muut. 

Vierailija
154/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 155. Rakkautta on puolin js toisin. En minä mitään puolustajaa tarvitse. Saman kokeneen teksti tietysti hyvä lukea, vaikka en sinullekaan tämmöistä soisi. Tuon äijjäilijän juttu oli lähinnä misogynista huttua. En ole feministi, mutta hupaisaa lukea moista kökköä.

Vierailija
155/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksi kukaan haluaisi  tuollaista lapasta, joka ei uskalla kertoa  naiselle, että haluaa seksiä joko kotona tai muualla,eikä aio elää ilman. Ei ketään naista kiinnosta lapaset, jotka eivät pidä puoliaan olla mies. Miehellä on tarve  naida, eikä siitä tingitä. Jos suostuu olemaan pitkiä aikoja naimatta tarkoittaa se naiselle sitä ettei hän ole tarpeeksi haluttava. eikä miehellä ole tarpeesi haluja. Normaali viriili mies kiipee pitkin seiniä jo kahdes

Älä ole ilkeä. Olen ollut pihtarimiesten kanssa, ja sitä peliä ei voita millään strategialla, koska toisella ei vain kertakaikkiaan ole tarpeeksi himoja.

Hormoneistahan nämä lähtee. Ei niille voi mitään itse eikä muut. 

Miten niin ei voi. Sitten lähdetään suhteesta tai haetaan vierasta. Miksi jäädä suhteeseen, jos toinen ei osoita haluja eikä halua panostaa suhteeseen. Se että pitäytyy seksin ja siten myös läheisyyden saamisessa, paanee pihtaajan miettimään seurauksia toiminnalleen. Silloin hänen pitää miettiä, miten asiaa ratkotaan ja miten hän saa itsensä haluamaan enemmän ja pitääkö siihen hakea apuja jostain. Tietäen, että toinen lähtee jos tilanne ei muutu. Ei mitään jossitteluja kun joka tai. Pihtaaja vastaa seurauksista. Silloin seksiä ei voi edes käyttää edes  kiristyskeinona kun häviää jo heti alkuunsa. Halu tyydyttää toinen on pitälti omasta tahdosta ja halusta kiinni ja sen jälkeen vasta hormooneista. Naisillle on niihinkin olemassa apuja.

Vierailija
156/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin menettänyt toivoni seuran löytämisestä. En kauheasti liiku missään missä kohtaisi ketään, kokemukset parista pitkästä suhteesta huonoja ja netissä seksiseuranhaku tuntuu joltain tee-se-itse ahdistusgeneraattorilta kun toinen toistaan myötähäpeää aiheuttavammat miehet lähestyy ällöillä jutuillaan. 

Sitten kun sieltä löytyy ne fiksut tyypit joiden kanssa juttu luistaa, mieltymykset ei välttämättä ole samoja vaikka oma profiili on aina ollut kattava. Tai paljastuu että olinkin vain tosi kiinnostava ja kiehtova mutta että mies ei osaa tai voikaan tarjota mitä haen. Tämä tietenkin ok mutta miksi lähestyä jos olen etsimässä rajua seksiä ja dominoivaa otetta ja mies haluaisi vaimon ja kuuntelijan. Huoh. 

Ja sitten se älyttömin: kun kaiken jälkeen luulee löytäneensä sopivan ja siirrytään toki hyvin pian puheluun ja sopimaan tapaamista niin viimeistään sitten jos ei heti ekalla tapaamisella niin ekalla sänkyyn asti etenevällä kerralla vaikka kaikki olisi puhuttu läpi huolellisesti niin paljastuu miehestä sellainen sählä ja muna edellä nylpyttävä apina, että yhtä hyvin olisi voinut vaan hakea jonkun juopon ojasta ja pestä sen ennen hommia :(

Nimim. ei seksiä sitten syksyn ja tuskin tänä vuonna tuleekaan. 

Vierailija
157/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyvätkö nämä huonot sänkytaidot

a) puutteelliseen varustukseen

b) puutteelliseen varustuksen käyttämiseen vai

c) puutteelliseen osaamiseen (no esileikki, kovakouraisuus intiimialueilla, yleinen osaamattomuus)?

Lähes aina C, joskus myös B (pupupanija tai pikatulija).

Koon kanssa ei tässä ole mitään tekemistä. 

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Vierailija
158/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät "vaikka mitä ", mikä tarkoittaa lahnana peiton alla pimeässä isänmaata ajatellen. Voisi suoraan sanoa suhteen alussa, että pihtaaminen on mun juttu.

Vierailija
159/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin menettänyt toivoni seuran löytämisestä. En kauheasti liiku missään missä kohtaisi ketään, kokemukset parista pitkästä suhteesta huonoja ja netissä seksiseuranhaku tuntuu joltain tee-se-itse ahdistusgeneraattorilta kun toinen toistaan myötähäpeää aiheuttavammat miehet lähestyy ällöillä jutuillaan. 

Sitten kun sieltä löytyy ne fiksut tyypit joiden kanssa juttu luistaa, mieltymykset ei välttämättä ole samoja vaikka oma profiili on aina ollut kattava. Tai paljastuu että olinkin vain tosi kiinnostava ja kiehtova mutta että mies ei osaa tai voikaan tarjota mitä haen. Tämä tietenkin ok mutta miksi lähestyä jos olen etsimässä rajua seksiä ja dominoivaa otetta ja mies haluaisi vaimon ja kuuntelijan. Huoh. 

Ja sitten se älyttömin: kun kaiken jälkeen luulee löytäneensä sopivan ja siirrytään toki hyvin pian puheluun ja sopimaan tapaamista niin viimeistään sitten jos ei heti ekalla tapaamisella niin ekalla

Kannattaisi liikkua, että tapaa livenä. Muuten taitaa olla liki mahdotonta löytää sellaista, jonka sielu natsaa kohilleen. Siten voisi löytää miehisen miehen, joka vie luonnostaan.

Vierailija
160/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nimimerkki kokemusta on. Ps. Katse italiaa kohti.

Yksi surkeimpia seksikokemuksiani mulla oli italialaisen miehen kanssa. Se oli aivan onneton tunari.

Varmasti sieltäkin löytyy niitä jotka eivät osaa. Mutta kuulemma tilastojen mukaan italialaiset ja espanjalaiset miehet ovat parhaita rakastajia. Joskus stereotypiat ovat todenperäisiä.

Suomalaisillakin on enemmän alkoholiongelmaa kuin joillain toisilla mailla, mutta ei jokainen suomalainen ole silti juoppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi