Huonot sänkytaidot hämmentää
Olen pitkän avioliiton jälkeen etsiskellyt, ja myös löytänyt ns. kevyempiä, lähinnä seksiin perustuvia suhteita ja niitä onkin varsin helppoa löytää.
Huomionarvoista on kuitenkin ollut se, miten huonoja iso osa miehistä on sängyssä. Tuntuu, etteivät he ymmärrä sitä, että jos seksi on huonoa, seuraavaa kertaa ei tule. Jäädään kyselemään ja vinkumaan "koskas nähdään uudelleen", mutta ehei, uutta kertaa ei enää tule. Ennen seksiä on kyllä isoja puheita ja halutaan tietää toisen toiveista ym mutta kun käytäntöön pääsee niin kaikki unohtuu.
Esimerkkejä huonosta seksistä on mm. täysin riittämätön esileikki. Ajatellaan että kun naista nuolee "vähän sinnepäin" pari minuuttia voikin jo alkaa panemaan. Tai halutaan skipata esileikki kokonaan. Jokunen on myös olettanut että jos laittaa heti liukkaria ei esileikkiä tarvita ollenkaan. Kuivaa alapäätä hinkataan sormella, tätä on tullut myös usein vastaan.
Nämä miehet haluavat päästä nopeasti panemaan, mutta sitten myös ihmettelevät kun kiva orastava seksisuhde tyssääkin ekaan kertaan, kun seksi vaan on ihan surkeaa. Seksisuhteen idea on se, että seksin pitää olla loistavaa. Itse en kaipaa parisuhdetta vaan silloin tällöin loistavaa seksiä.
Ohjeita kyllä annan, ei se siitä jää kiinni. Ohjeita ei yleensä ymmärretä tai haluta ymmärtää. Mutta hämmentävää on se, ettei nämä, useimmiten 39-52-vuotiaat, eli oikeasti aikuiset miehet ole oppineet 20-30 seksuaalisesti aktiivisen vuoden aikana naisen seksuaalisuudesta mitään.
Pitäisikö vaihtaa selkeästi nuorempiin miehiin, onko heillä enemmän tietotaitoa tuottaa naiselle nautintoa?
Kommentit (258)
Riittää, kun miehellä on sormet ja liukas kieli. Siinä se!
Tämä on vain sinun käsityksesi hunosta seksistä. On myös naisia, jotka haluavat kalun sisään melkeinpä heti, eli suoraan asiaan.
No eipä se sunnytys sitä kiristäkkään varsinkaan jos niitä on useita.
Niin sitä voisi tietämätön luulla. Ihan sama monta syntyy pillun fyysinen koko pysyy samana. Jos treenaa pillun lihaksia synnytysten jälkeen, niin palautuu alkuperäiseksi. Äärimmäisen harvoin repeä niin paljoa, että huomaa ja silloinkin vain ulkoreunalta. Mutta jos ei treenaa lihaksia niin voi jäädä löysäksi. Fyysinen koko ei silti muutu.
Jos jokainen kumppani on huono, todellakin syytä katsoa peiliin. Ehkä et ole panostuksen arvoinen, ehkä sinussakin on paljon vikaa. Seksissä kumpikin osapuoli vaikuttaa 50%, ihan kuin parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Suuret ovat luulot, mutta vähän tekoja.
N52
Pätee erittäin hyvin myös vastakkaiseen sukupuoleen.
Rupeat lepakoksi. Ne osaa lipittää pillua hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen kumppani on huono, todellakin syytä katsoa peiliin. Ehkä et ole panostuksen arvoinen, ehkä sinussakin on paljon vikaa. Seksissä kumpikin osapuoli vaikuttaa 50%, ihan kuin parisuhteissa.
Panostuksen arvoinen??? Haloo. Minkälainen mies edes alkaa seksiin naisen kanssa, joka ei ole "panostuksen arvoinen". No itsekäs sika, ja sit ei voi naisen viaksi laskea mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ole asiat muuttuneet yhtään, siitä kun vähän yli parikymppisenä vuosituhannen vaihteessa olin sinkkumarkkinoilla. Surullista, että nuo jannut olivat silloin jo surkeita ropeltajia ja ei sitten yhtään olla opittu ja olla kiinnostuttu oppimaan mitään naisen anatomiasta. Jännä, että miehestä on ilmeisesti kamalaa nuolla ekalla sekstailulla, mutta toisinpäin odottavat itse kyllä sitä. Siis niin säälittävää.
Kuka ihme nuolee jotain visvaämpäriä ekalla kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ole asiat muuttuneet yhtään, siitä kun vähän yli parikymppisenä vuosituhannen vaihteessa olin sinkkumarkkinoilla. Surullista, että nuo jannut olivat silloin jo surkeita ropeltajia ja ei sitten yhtään olla opittu ja olla kiinnostuttu oppimaan mitään naisen anatomiasta. Jännä, että miehestä on ilmeisesti kamalaa nuolla ekalla sekstailulla, mutta toisinpäin odottavat itse kyllä sitä. Siis niin säälittävää.
Mutta sissijuustoista käppyrää pitäs imeskellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko heille siinä tilanteessa että haluat enemmän esileikkiä tai seksi ei etene, vaan jatkoitko kuitenkin yhdyntään saakka? Jos jälkimmäinen, ja kaikki naiset toimivat samalla tavalla, niin eihän se ole ihme etteivät nuo miehet osaa. Mä en käsitä miksi jatkaisin seksiä minuuttiakaan sellaisen kanssa, joka ei välitä mun nautinnosta.
sitä naista pitäs osata vähän niinkun lukea.
Missä näitä ajatustenlukukursseja järjestetään?
Jokainen mies, joka on pannut useampaa kuin yhtä naista tietää sen faktan, että naiset pitävät erilaisista jutuista. Joo-o, lue siinä sitten ajatuksia...
Vierailija kirjoitti:
Etsi lesbo sänkyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sissijuustoista käppyrää pitäs imeskellä?
Kuka pakottaa?
Jos nainen antaa ekalla kerralla, niin homma jää siihen yhteen panoon. Ja sillä panolla en ala hakemaan sielujen sympatiaa enkä sielunkumppanuutta. Se on silkkaa panoa, jossa molemmat huolehtii omastaan.
Sitten, kun asiat lähtee rullaamaan muulla tavalla, niin tuloskin on täysin toinen. Miten ap luulee saavansa unelmien seksiään ekalla panolla? Nyt herätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panostuksen arvoinen??? Haloo. Minkälainen mies edes alkaa seksiin naisen kanssa, joka ei ole "panostuksen arvoinen". No itsekäs sika, ja sit ei voi naisen viaksi laskea mitenkään.
Sellainen kassien tyhjennys. Kyllähän sä sen kokemuksestakin tiedät.
Kylläpä ap:llä on kovat luulot itsestään, taidoistaan ja haluttavuudestaan.
Hyvät panomiehet eivät ole vapaalla jalalla. Luulisi ap:n ymmärtävän aikuisena ihmisenä asian.
Sulla on ollut huonoa tuuria. Mulla oli eron jälkeen yli 20 seksikumppania ja vain parin kanssa huonoa seksiä. Muutaman kanssa aivan jäätävän hyvää ja paljon tavallisen hyvää 😄
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut huonoa tuuria. Mulla oli eron jälkeen yli 20 seksikumppania ja vain parin kanssa huonoa seksiä. Muutaman kanssa aivan jäätävän hyvää ja paljon tavallisen hyvää 😄
Vai onko kyse tuurista lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi lesbo sänkyysi.
Lienet joku pillukammoinen, kun aina viljelet tätä samaa, kun on kyse naisen tyydyttämisestä sormin ja nuolemalla. Kuvittelet varmaan olevasi joku kurko, kun itsekkäästi vain jyystät, ilman riittävää esileikkiä. Olet useamman kerran minullekin tuota suositellut, kun olen kertonut vaimoni tyydyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Mä tykkään ajatella, että jos jatkuvasti tulee kohdelluksi huonommin kuin tahtoisi, sille kannattaisi tehdä jotain. Eikä odottaa että muut muuttuvat. -eri
Lähes aina C, joskus myös B (pupupanija tai pikatulija).
Koon kanssa ei tässä ole mitään tekemistä.