Huonot sänkytaidot hämmentää
Olen pitkän avioliiton jälkeen etsiskellyt, ja myös löytänyt ns. kevyempiä, lähinnä seksiin perustuvia suhteita ja niitä onkin varsin helppoa löytää.
Huomionarvoista on kuitenkin ollut se, miten huonoja iso osa miehistä on sängyssä. Tuntuu, etteivät he ymmärrä sitä, että jos seksi on huonoa, seuraavaa kertaa ei tule. Jäädään kyselemään ja vinkumaan "koskas nähdään uudelleen", mutta ehei, uutta kertaa ei enää tule. Ennen seksiä on kyllä isoja puheita ja halutaan tietää toisen toiveista ym mutta kun käytäntöön pääsee niin kaikki unohtuu.
Esimerkkejä huonosta seksistä on mm. täysin riittämätön esileikki. Ajatellaan että kun naista nuolee "vähän sinnepäin" pari minuuttia voikin jo alkaa panemaan. Tai halutaan skipata esileikki kokonaan. Jokunen on myös olettanut että jos laittaa heti liukkaria ei esileikkiä tarvita ollenkaan. Kuivaa alapäätä hinkataan sormella, tätä on tullut myös usein vastaan.
Nämä miehet haluavat päästä nopeasti panemaan, mutta sitten myös ihmettelevät kun kiva orastava seksisuhde tyssääkin ekaan kertaan, kun seksi vaan on ihan surkeaa. Seksisuhteen idea on se, että seksin pitää olla loistavaa. Itse en kaipaa parisuhdetta vaan silloin tällöin loistavaa seksiä.
Ohjeita kyllä annan, ei se siitä jää kiinni. Ohjeita ei yleensä ymmärretä tai haluta ymmärtää. Mutta hämmentävää on se, ettei nämä, useimmiten 39-52-vuotiaat, eli oikeasti aikuiset miehet ole oppineet 20-30 seksuaalisesti aktiivisen vuoden aikana naisen seksuaalisuudesta mitään.
Pitäisikö vaihtaa selkeästi nuorempiin miehiin, onko heillä enemmän tietotaitoa tuottaa naiselle nautintoa?
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen antaa ekalla kerralla, niin homma jää siihen yhteen panoon. Ja sillä panolla en ala hakemaan sielujen sympatiaa enkä sielunkumppanuutta. Se on silkkaa panoa, jossa molemmat huolehtii omastaan.
Sitten, kun asiat lähtee rullaamaan muulla tavalla, niin tuloskin on täysin toinen. Miten ap luulee saavansa unelmien seksiään ekalla panolla? Nyt herätys!
Kuules, sinun panosi oli se viimeinen! Tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut huonoa tuuria. Mulla oli eron jälkeen yli 20 seksikumppania ja vain parin kanssa huonoa seksiä. Muutaman kanssa aivan jäätävän hyvää ja paljon tavallisen hyvää 😄
Vai onko kyse tuurista lainkaan?
Mistä sitten? Toki joo, etsin nimenomaan seksiseuraa ja seksistä oli puhuttu etukäteen. Ehkä sekin jeesasi, kun esimerkiksi oli puhuttu, mistä tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen antaa ekalla kerralla, niin homma jää siihen yhteen panoon. Ja sillä panolla en ala hakemaan sielujen sympatiaa enkä sielunkumppanuutta. Se on silkkaa panoa, jossa molemmat huolehtii omastaan.
Sitten, kun asiat lähtee rullaamaan muulla tavalla, niin tuloskin on täysin toinen. Miten ap luulee saavansa unelmien seksiään ekalla panolla? Nyt herätys!
Oletan tän olevan provo. Kun olin sinkku ja hain vain panoseuraa niin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta miehet (jotka hakivat myös vain panoseuraa) olisivat halunneet enemmän, ihastuivat jne. Ja annoin kyllä ekalla kerralla 😂 (on vähän vanhakantaista taas. Naisen pitäis olla niin saakelin siveellinen, mutta samalla kokenut ja rietas 😆). Terveisin yks ei-siveellinen, kokenut ja rietas, joka ei ikinä alkais tollasen tuhnukan kanssa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, kun miehellä on sormet ja liukas kieli. Siinä se!
Etsi lesbo sänkyysi.
Lienet joku pillukammoinen, kun aina viljelet tätä samaa, kun on kyse naisen tyydyttämisestä sormin ja nuolemalla. Kuvittelet varmaan olevasi joku kurko, kun itsekkäästi vain jyystät, ilman riittävää esileikkiä. Olet useamman kerran minullekin tuota suositellut, kun olen kertonut vaimoni tyydyttämisestä.
Kuka sä muuten olet? Kerrotko sen, niin voimme sitten varmistaa olenko ehdotellut lesboa sulle. Me ei taatusti olla oltu samassa sängyssä, joten voit jatkaa spekulointiasi mun seksitaidoista ja muusta sellaisesta.
Nyt kun luen kommenttisi tarkalla silmällä, niin jos olen sulle lesboa suositellut ja sulla on vaimo, niin sähän olet silloin lesbo. Heterolle en ikinä suosittele lesboa, koska sellaisesta ei ole heterolle mitään iloa.
Ja tähän lopuksi, jos nainen haluaa pillunnuolentaa parhaalla A-luokalla, niin siihen lesbo lienee paras valinta. Kyllä sä sen lesbona jo tiedätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä esimerkki naisille siitä, miksi huono seksi kannattaa keskeyttää.
Miksi kukaan tahtoisi jatkaa seksiä tai suhdetta jossa kumpikin huolehtii omastaan? Siinähän on vähemmän etuja kuin masturboinnissa. Seksi paranee suhteen edetessä, mutta kyllä sen pitää olla heti hyvää.
Nyt olet asian ytimessä. Mutta yhdenyönpanot vaan on tollasia. Ei kiimainen nainen kova kulli sisällään mitään keskeytä. Se haluaa sitä munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules, sinun panosi oli se viimeinen! Tajuatko?
Uli uli. Kyllä halukkaita naisia on vaikka sä et heihin lukeutuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan tän olevan provo. Kun olin sinkku ja hain vain panoseuraa niin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta miehet (jotka hakivat myös vain panoseuraa) olisivat halunneet enemmän, ihastuivat jne. Ja annoin kyllä ekalla kerralla 😂 (on vähän vanhakantaista taas. Naisen pitäis olla niin saakelin siveellinen, mutta samalla kokenut ja rietas 😆). Terveisin yks ei-siveellinen, kokenut ja rietas, joka ei ikinä alkais tollasen tuhnukan kanssa mihinkään.
Onko sulla satojen miesten otanta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoliko ne miehet sun visvasaaviasi?
Miksi et tahdo parisuhdetta? Mikä tekee k*llikarusellista paremman?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tahdo parisuhdetta? Mikä tekee k*llikarusellista paremman?
Se voimaannuttaa ja tunnen itseni taas halutuksi. Rakastan sitä, kun miehet puhuvat kauniita asioita minulla, vaikka tiedän heidän valehtelevan. Ei se järvi soutamalla kulu. Kunnia vaan menee, mutta maine kasvaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi lesbo sänkyysi.
Lienet joku pillukammoinen, kun aina viljelet tätä samaa, kun on kyse naisen tyydyttämisestä sormin ja nuolemalla. Kuvittelet varmaan olevasi joku kurko, kun itsekkäästi vain jyystät, ilman riittävää esileikkiä. Olet useamman kerran minullekin tuota suositellut, kun olen kertonut vaimoni tyydyttämisestä.
Kuka sä muuten olet? Kerrotko sen, niin voimme sitten varmistaa olenko ehdotellut lesboa sulle. Me ei taatusti olla oltu samassa sängyssä, joten voit jatkaa spekulointiasi mun seksitaidoista ja muusta sellaisesta.
Nyt kun luen kommenttisi tarkalla silmällä, niin jos olen sulle lesboa suositellut ja sulla on vaimo, niin sähän olet silloin
Olen siis umpihetero ja naimisissa ihanan ja todellakin osaavan miehen kanssa, joten en halua lesboa. Ja mikä ihmeen hinku jollain on aina sitä lesboa olla tyrkyttämssä? Kai nyt osaava mieskin osaa nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei satojen, mutta olisiko ollut 30. Jos niistä suurin osa olisi halunnut enemmän niin uskallan väittää, että suurin osa miehistä ei ole tuollaisia, mitä aiempi kirjoittaja, joka ei halua naista, joka "antaa" ekoilla treffeillä. (ja mun tapailemista miehistä osa oli mm. Varattuja, koska kyllästyin siihen, että miehelle tulee tunteita niin he tuntuivat turvallisemmilta panokavereilta). Tuo oli kyllä moraalitonta 🙈
Vierailija kirjoitti:
No nyt löytyi aloittaja joka on ilmeisesti seksin yli-papitar. Ehkä opetat meitä tumpuloita mutta miten on omat esileikkitaidot? Makaatko lahnana ja odotat miten sinua esileikitetään ja merkitset muistikirjaasi tulokset vai osaatko itse jotain millä mies syttyy? Hyvään seksiin tarvitaan kaksi.
Jos mies saa, nainen ei, niin miten se silloin on kahden kauppa?
Jotkut miehet kuuntelevat ohjeita hyvinkin, joidenkin kohdalla on toivotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut huonoa tuuria. Mulla oli eron jälkeen yli 20 seksikumppania ja vain parin kanssa huonoa seksiä. Muutaman kanssa aivan jäätävän hyvää ja paljon tavallisen hyvää 😄
Vaan mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi lesbo sänkyysi.
Nyt kun luen kommenttisi tarkalla silmällä, niin jos olen sulle lesboa suos
En ole sulle lesboa suositellut, mutta nyt suosittelen. Nuolee pilluasi paremmin. Ehkä sun lesbous jotenkin näkyy kommenteissasi, jos sulle kerran lesboja ehdotellaan. En mä oikein muuta syytä siihen nyt keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt löytyi aloittaja joka on ilmeisesti seksin yli-papitar. Ehkä opetat meitä tumpuloita mutta miten on omat esileikkitaidot? Makaatko lahnana ja odotat miten sinua esileikitetään ja merkitset muistikirjaasi tulokset vai osaatko itse jotain millä mies syttyy? Hyvään seksiin tarvitaan kaksi.
Jos mies saa, nainen ei, niin miten se silloin on kahden kauppa?
Jotkut miehet kuuntelevat ohjeita hyvinkin, joidenkin kohdalla on toivotonta.
Kahden kauppaa hyvinkin. Pääasia, että MIES ja MUNA nauttivat!
Mä ole huomannut samanlaista neuvojen kuuntelemattomuutta, kun olen kertonut, miten munaani tulisi imeä. Ei vaan mene viesti perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mistä?
Joskus joku vaan vetää tietynlaista seuraa puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi lesbo sänkyysi.
Nyt kun luen kommenttisi tarkalla silmällä, niin jos olen sulle lesboa suositellut ja sulla on vaimo, niin sähän olet silloin
lesbo. Heterolle en ikinä suosittele lesboa, koska sellaisesta ei ole heterolle mitään iloa.
Ja tähän lopuksi, jos nainen haluaa pillunnuolentaa parhaalla A-luokalla, niin siihen lesbo lienee paras valinta. Kyllä sä sen lesbona jo tiedätkin.
Mistä päättelet, että olisin lesbo ja mistä päättelet, että lesbot nuolisivat paremmin kuin miehet. Olen nuollut ja harjoitellut vaimon pillun nuolemista v-77 lähtien viikoittain ja sen jälkeen nainut isolla kullilani. Eilen viimeksi. Joten osaan aivan varmasti muutaman tuhannen orgasmia nuoltuani nuolla riittävän hyvin. Joten ihan täyshetero isolla kullilla.
Reagoin kommenttiisi, koska olet useammin kuin kerran väittänyt minua lesboksi. Tokkopa täällä on niitä muut ehdotelleet.
Tässäpä esimerkki naisille siitä, miksi huono seksi kannattaa keskeyttää.
Miksi kukaan tahtoisi jatkaa seksiä tai suhdetta jossa kumpikin huolehtii omastaan? Siinähän on vähemmän etuja kuin masturboinnissa. Seksi paranee suhteen edetessä, mutta kyllä sen pitää olla heti hyvää.