Jos jollakulla on tatuointi niin mitä se on sulta pois?
Et sä sen kanssa kuitenkaan mene naimisiin eikä se tuu teille lentokentälle tai valtiolle töihin muutenkaan olipa tatuointeja tai ei!
Kommentit (180)
Mikä teillä ihmisillä on kun heti aamusta olette noin ärtyisiä? Huolestuttavaa ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärillä on tatskat. Eli hekään eivät ole orientoituneet häiriintyneisiin äörioikeistomiehiin. Olen onnistunut kasvattajana.
Sen kysyn aina treffikumppaniltakin: Äänestätkö persuja?
Se on absoluuttinen hylkykriteeri. Kuin jarruttomuus katsastuksessa.
AI luulet, että he jotka eivät pidä tatuoinneista ovat kaikki persuja? Emme ole, olen äänestänhyt vihreitä 80-luvun puolivälistä asti, en pidä tatuoinneista.
Juu juu, ja olet 55-70-vuotias kalju taata, jonka muna on surkastunut.
Nää persusedät kaipaa 9 mm buranaa otsaan.
Ei ole tosiaan multa pois, kun muut naiset rumentaa itseään.
Päin vastoin olein iloinen, että ainakaan niistä ei ole mulle kilpailua hyvästä työpaikasta tai hyvästä miehestä. Tatuoinnit kun antaa välittömän wt-vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärillä on tatskat. Eli hekään eivät ole orientoituneet häiriintyneisiin äörioikeistomiehiin. Olen onnistunut kasvattajana.
Sen kysyn aina treffikumppaniltakin: Äänestätkö persuja?
Se on absoluuttinen hylkykriteeri. Kuin jarruttomuus katsastuksessa.
AI luulet, että he jotka eivät pidä tatuoinneista ovat kaikki persuja? Emme ole, olen äänestänhyt vihreitä 80-luvun puolivälistä asti, en pidä tatuoinneista.
Juu juu, ja olet 55-70-vuotias kalju taata, jonka muna on surkastunut.
Tuossa edellä joku osuvasti kirjoittikin: "Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea."
Ja täsmälleen tätä vaikutelmaa vahvistat noilla typerillä alatyylisillä elämäm kovan koulun pohjalta ponnistavilla kommenteillasi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidulla meni tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidulla meni tunteisiin
Parasta varisverkoston A-ryhmää kun alkaa uhkailu väkivallalla heti älyn loppuessa. Nämä punikkisaastat eivät järjenköyhyydessään kykene muuhun kuin tuhoamiseen.
Jos ne näkyy niin kyllä harmittaa.
Kaikillahan nykyään on, et ole erityinen lumihiutale!
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan ole. Elämäm kolulaisten taidetta.
Ne aineet on myrkkyjä. Kuvat rumia katsella. Tatuointi=tyhmä ihminen, naamaantatuoitu= mielenterveyspotilas. Tatuointi artisti=ihan täys sekopää rikollisten ja narkkien ystävä eli pohjasakkaa jolla housussa kakkaa ja päässä virheasetukset sakkaa.
Tatuointi antaa kuvan alhaisesta koulutustasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan ole. Elämäm kolulaisten taidetta.
Miksi kuvittelet kaikkien tatuoitujen olevan kouluttamattomia? En mä ainakaan ole vaan löytyy useampi koulutus. Olen ylioppilas, on kaksi amistutkintoa ja valmistun pian AMK:sta. Teen jonkun aikaa töitä uudessa ammatissa ja sitten haen yliopistoon jatko-opintoihin. On jo tiedossa mihin haen ja koulutus tulee kestämään kaksi vuotta AMK-pohjalla.
Tatuointeja löytyy useampi. Ei ole miehiä haitannut. Kunnollisten miesten kanssa olen ollut pitkissä parisuhteissa. Toisen kanssa sain lapsen ja toisen kanssa olin naimisissa. Kummallakaan miehellä ei ole tatuointeja. Mikään huo ra en ole joka jakaa itseään ties kenelle. Ei ole mun juttu ja kammottaa ajatuskin seksistä jonkun tuntemattoman kanssa.
En ole myöskään mikään työtön Kela/sossupummi joka asuu jossakin lähiössä. Olen ihan vakituisessa työssä, palkka ihan ok ja asun omakotitalossa. Aikuinen lapsi asuu jo omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi antaa kuvan alhaisesta koulutustasosta.
Lapsellinen ennakkoluulo.
Vierailija kirjoitti:
Ne aineet on myrkkyjä. Kuvat rumia katsella. Tatuointi=tyhmä ihminen, naamaantatuoitu= mielenterveyspotilas. Tatuointi artisti=ihan täys sekopää rikollisten ja narkkien ystävä eli pohjasakkaa jolla housussa kakkaa ja päässä virheasetukset sakkaa.
Sellaiset harhat sieltä sitten.
Se on ruma. En halua nähdä. Pitäkää vaatteet päällä. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Se on ruma. En halua nähdä. Pitäkää vaatteet päällä. Aina.
Pidä säkin. En mä halua nähdä noin rumaa ihmistä.
Ei ole muiden tatuoinnit minulta pois. Mutta yhtä kaikki ne ovat rumia ja isot tatuoinnit kertovat ihmisestä paljon.
No kun se on uniikki taideteos. :D