Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jollakulla on tatuointi niin mitä se on sulta pois?

Vierailija
02.02.2025 |

Et sä sen kanssa kuitenkaan mene naimisiin eikä se tuu teille lentokentälle tai valtiolle töihin muutenkaan olipa tatuointeja tai ei!

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikillahan nykyään on, et ole erityinen lumihiutale!

No ei kyllä todellakaan ole. Elämäm kolulaisten taidetta. 

Miksi kuvittelet kaikkien tatuoitujen olevan kouluttamattomia? En mä ainakaan ole vaan löytyy useampi koulutus. Olen ylioppilas, on kaksi amistutkintoa ja valmistun pian AMK:sta. Teen jonkun aikaa töitä uudessa ammatissa ja sitten haen yliopistoon jatko-opintoihin. On jo tiedossa mihin haen ja koulutus tulee kestämään kaksi vuotta AMK-pohjalla.

Tatuointeja löytyy useampi. Ei ole miehiä haitannut. Kunnollisten miesten kanssa olen ollut pitkissä parisuhteissa. Toisen kanssa sain lapsen ja toisen kanssa olin naimisissa. Kummallakaan miehellä ei ole tatuointeja. Mikään huo ra en ole joka jakaa itseään ties kenelle. Ei ole mun juttu ja kammottaa ajatuskin seksistä jonkun tuntemattoman kanss

Oliko lapsellasi paljonkin tatuointeja syntyessään?

Vierailija
142/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi kertoo huonosta mausta. Naisella se laskee markkina-arvoa huomattavasti. 

Miksi jonkun naisen markkina-arvo on ongelma sinulle? Se ei vaikuta sinuun mitenkään.

Kyllä se pilaa ympäristöä. Kuten ruma rakennuskin. 

Mun kaveri on ottanut ison leikkausarven peittämiseksi tatuoinnin. Se arpi itsessään jo pilasi sen ympäristön joten ihan sama vaikka se tatuointikin sen tekee. Ainakin kaverini tykkää paljon enemmän tatuoinnistaan kuin siitä arvesta, on erittäin tyytyväinen ja se lienee tärkeintä. 

Mulla on leikkausarpia, mutta ei tulis mieleenkään peitellä niitä.

On mullakin mutta nämä omani ovat ihan siistejä ja ne haavat parantuneet hyvin. Kaverini leikkausarpi taas ei ollut vaan oli aika rumaksi mennyt joten ymmärrän että halusi peittää sen. Toinen kaverini peitti tatuoinnilla nuoruudessa tehdyt viiltelyarvet ja todellakin ymmärrän, hänen tatuointinsa on tosi nätti. Ja ei, minulla ei ole tatuointeja itselläni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikillahan nykyään on, et ole erityinen lumihiutale!

No ei kyllä todellakaan ole. Elämäm kolulaisten taidetta. 

Miksi kuvittelet kaikkien tatuoitujen olevan kouluttamattomia? En mä ainakaan ole vaan löytyy useampi koulutus. Olen ylioppilas, on kaksi amistutkintoa ja valmistun pian AMK:sta. Teen jonkun aikaa töitä uudessa ammatissa ja sitten haen yliopistoon jatko-opintoihin. On jo tiedossa mihin haen ja koulutus tulee kestämään kaksi vuotta AMK-pohjalla.

Tatuointeja löytyy useampi. Ei ole miehiä haitannut. Kunnollisten miesten kanssa olen ollut pitkissä parisuhteissa. Toisen kanssa sain lapsen ja toisen kanssa olin naimisissa. Kummallakaan miehellä ei ole tatuointeja. Mikään huo ra en ole joka jakaa itseään ties kenelle. Ei ole mun juttu ja kamm

Tuoko on sun mielestä asiallista keskustelua? 

Vierailija
144/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on simissäni samanlainen törkytöhry kuin graffitit ja muut tuherrukset.

Sinä olet isäsi kiveksistä tullut törkytöhry! 

Vierailija
145/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja oli aikaisemmin vain vangeilla ja prostituoiduilla. Ja afrikkalaisilla tai muilla heimolaisilla. Nyt ne on levinneet joksikin "trendipakoksi", vaikka suurin osa niistä on todella typerän näköisiä. Sinisen ja kalmansävyisiä ja milloin mitäkin typeriä lapsellisia lohikäärmeen- tai jotain "voima"- kuvia. Kuka jaksaa katella jotain typeriä tekstejä omassa kehossaan? Etkö voi kirjoittaa nitä kynällä paperille ja kirjoittaa uuden joka viikko? Joten on se tavallaan multa pois, ajatella että maailmassa on tällainen mun mielestä uskomattoman typerä ilmiö. Kaunis vaalea morsian esimerkiksi, avoimessa hääpuvussa- ja sitten se sininen kauhee rustaus toisessa käsivarressa tai vielä pahemapaa selässä. Yök.

Vierailija
146/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä, omat valinnat. Pienet on murheet, jos on aikaa miettiä mitä kenenkin ihossa on tai ei ole. 

Vierailija
147/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja oli aikaisemmin vain vangeilla ja prostituoiduilla. Ja afrikkalaisilla tai muilla heimolaisilla. Nyt ne on levinneet joksikin "trendipakoksi", vaikka suurin osa niistä on todella typerän näköisiä. Sinisen ja kalmansävyisiä ja milloin mitäkin typeriä lapsellisia lohikäärmeen- tai jotain "voima"- kuvia. Kuka jaksaa katella jotain typeriä tekstejä omassa kehossaan? Etkö voi kirjoittaa nitä kynällä paperille ja kirjoittaa uuden joka viikko? Joten on se tavallaan multa pois, ajatella että maailmassa on tällainen mun mielestä uskomattoman typerä ilmiö. Kaunis vaalea morsian esimerkiksi, avoimessa hääpuvussa- ja sitten se sininen kauhee rustaus toisessa käsivarressa tai vielä pahemapaa selässä. Yök.

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
148/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma elämä, omat valinnat. Pienet on murheet, jos on aikaa miettiä mitä kenenkin ihossa on tai ei ole. 

Nämä samat tyypit miettii myös sitä kenen kanssa kukakin sekstaa...

Vierailija
149/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä dissaan oitis naisen, jolla on tautointeja- kertoo pienistä ympyröistä elämässä muutenkin. En vain voi sietää.

Vierailija
150/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi joillakin on tatuointeja? Miksi jotkut hankkii koiran? Miksi joku haluaa opiskella lääkäriksi? Miksi joku pitää kaulakorua? Miksi joillakin on silikonirinnat? Miksi joku haluaa olla kalju? Miksi jotkut pitävät legginsejä kaikkialla? Miksi joillakin on lapsia, miksi joillakin ei ole? Miksi joillakin on lävistyksiä tai korvakorut? Miksi jotkut ei pidä matkustelusta?  Ehkäpä jokainen elää omaa elämäänsä! 

Vierailija
151/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% on töheryjä ympäri kehoa.

Vierailija
152/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekaan niin pitkään kun ne tatuoinnit ei ole omalla kumppanilla. Itse en kyllä tykkää niiden ulkonäöstä kun näyttävät enemmän töherrykseltä tai jopa isolta mustelmalta kun kauempaa katsoo. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
153/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otatin tatuoinnin joskus 30v sitten,  muutama vuos sitte kävin laserin alla 7 krt, ja ei näy mitään enää.

Eli saahan nuo pois jos haluaa.

Vierailija
154/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jollain rumalla ei tatuoinnit haittaa, mutta usein saa harmitella, miten hyvä, kaunis ihmisen aihio on laitettu pilalle tatuoinnein ja lävistyksin.

No miten se on sulta pois. Ethän sä kaikkia kauniita ihmisiä kuitenkaan elämäsi aikana koskaan näe saati tapaa. Sitäpaitsi kauneuskin on katsojan silmissä.

Meinaatko, että asioita ei saa arvostella, ellei se arvostelun kohde ole jotenkin itseltä pois? Eivät kaikki ole niin itsekkäitä, että tarkastelevat asioita vain suhteessa itseensä.

Minua eivät tatuoinnit kiinnosta, mutta saan esittää niistä mielipiteeni, koska näen niitä. Koen tauoinnit jotenkin epäsiisteinä ja likaisina. Tuntuu järkyttävältä, että ne kulkevat iholla koko elämän. Niitä ei helposti saa pois,

Vierailija
155/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä dissaan oitis naisen, jolla on tautointeja- kertoo pienistä ympyröistä elämässä muutenkin. En vain voi sietää.

Todellakin kertoo pienistä piireistä. 

Vierailija
156/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi joillakin on tatuointeja? Miksi jotkut hankkii koiran? Miksi joku haluaa opiskella lääkäriksi? Miksi joku pitää kaulakorua? Miksi joillakin on silikonirinnat? Miksi joku haluaa olla kalju? Miksi jotkut pitävät legginsejä kaikkialla? Miksi joillakin on lapsia, miksi joillakin ei ole? Miksi joillakin on lävistyksiä tai korvakorut? Miksi jotkut ei pidä matkustelusta?  Ehkäpä jokainen elää omaa elämäänsä! 

Useimmat noista ovat vähemmän peruuttamattomia päätöksiä jotain silikonirintoja lukuunottamatta. Saa nekin pois, mutta ei vaivattomasti. Taitavat myös olla huono valinta kuten tatuoinnitkin, kun laitetaan riittävä pitkäjänne. Olen harkitsevainen luonne, joten en todellakaan sitoutuisi sellaisiin asioihin helposti, jotka saattavat alkaa kaduttamaan.

Vierailija
157/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla kulla,se tatuoimaton iho on jo harvinaisuus.

Vierailija
158/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
159/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei komee koristeita tarvi.

Vierailija
160/180 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haittaa, kun tulee oksennus kun tatskan näkee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme