Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jollakulla on tatuointi niin mitä se on sulta pois?

Vierailija
02.02.2025 |

Et sä sen kanssa kuitenkaan mene naimisiin eikä se tuu teille lentokentälle tai valtiolle töihin muutenkaan olipa tatuointeja tai ei!

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia, ottaako tatuointeja vai ei. Mutta on myös jokaisen oma asia tykkääkö tatuoinneista vai ei.

En silti tajua miksi jotkut jaksavat sitä kovaan ääneen toitottaa miten vihaavat tatuointeja ja niiden kantajia. Itselläni ei ole ainuttakaan, mutta mulle on ihan yksi ja sama vaikka joku tatuoisi itsensä päästä varpaisiin. 

No tämä. Kyllä voi sanoa, että ei pidä tatuoinneista, mutta ei tarvitse alkaa haukkumaan tatuoituja. On suorastaan aivan häiriintyneitä joidenkin kommentit liittyen tatuoituihin ja sitten nuo pitävät itseään normaaleina ja parempina kuin tatuoidut. Oikeasti fiksu ihminen osaa ilmaista asiansa paremmin ihan vain vaikka sanomalla, että ei ole tatuoinnit mun juttu. Eihän toisten tatuoinnit muiden elämään vaikuta millään tavalla, joten aivan järjetöntä tuo joidenkin viha tatuoituja kohtaan. Tehdään tatuoiduista täysin järjettömiä, typeriä ja lapsellisia oletuksia. 

Kyllä, mulla on itsellä useampi tatuointi. En ole kuitenkaan mikään kouluttamaton, työtön, mieleterveysongelmainen päihteitä käyttävä huo ra kuten jotkut olettaa tatuoitujen olevan. Mulla on useampi koulutus ja olen vakituisessa työssä ja pyöritän pienimuotoisesti omaa yritystä. Olen ihan tavallinen äiti-ihminen.

Yleensä näissä tatuointiketjuissa rumiten kirjoittavat tatuointeja vastaan olevat eivätkä he näe omassa toiminnassaan mitään väärää. Sitten kun joku tatuoitu asiallisesti oikaisee harhaluuloja ja kertoo itsestään jne., niin paskaa tulee niskaan ja tämä tatuoitu leimataan riehujaksi yms. vaikka olisi kirjoittanut täysin asiallisesti. Jotkut ovat niin sokeita omalle käytökselleen, että vaikka kuinka rumasti kirjoittaisivat niin eivät näe mitään väärää omissa teksteissään koska heillä on mielestään oikeus kirjoittaa ihan mitä vain. 

Vierailija
222/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ruma. En halua nähdä. Pitäkää vaatteet päällä. Aina.

Pidä säkin. En mä halua nähdä noin rumaa ihmistä.

Sinä valitsit ottaa tatuointeja ja oikein maksoit niistä. Minä en valinnut olla ruma.

Olet paha ja ilkeä ihminen.

Sähän tuossa se paha ja ilkeä olet. 

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän