Jos jollakulla on tatuointi niin mitä se on sulta pois?
Et sä sen kanssa kuitenkaan mene naimisiin eikä se tuu teille lentokentälle tai valtiolle töihin muutenkaan olipa tatuointeja tai ei!
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisten mielipiteistä.
Ei mitään, mutta naurettavaa on vaahdota jonkun tatuoinneista. Jos jollakulla on tatuointi niin miksi siitä pitää raivota ettei itse tykkää ?
Vierailija kirjoitti:
E ole noin. Huoraleimattu nainen tulee paremmin tietoiseksi tyhmyydestään kun leimoija kommentoidaan. Myöskin, keskustelu huoraleimaamisen typeryydestä saattaa pelastaa monen nuoren kaunottaren koko loppuelämän.
Juu, ei vahingossa päädy seurustelemaan sinun kanssasi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa tatskat. Eikä kenenkään ihonvöri.
Jostain syystä fasisteja haittaa. Hanki tatska, tunnista fasistit ja putinistit.
Tästä tekstistä huokuu wt.
Sinusta harhainen mieli, ikuinen neitsyys ja kiukku siitä ettet pysty kuin ulisemaan. Eikä kukaan kuuntele, poju polo.
Vierailija kirjoitti:
Näin tatuoinnin, jossa oli epäonnen tarot-kortti. Olikohan viisasta, se saattaa alitajuisesti tuottaa negatiivisia viboja, kun on kuin tuomittu epäonistumaan, vaikka näin ei tietenkään oikeasti ole.
Mikä on epäonnen tarot-kortti, ihan mielenkiinnosta tarotteja kohtaan?
Pikkunasu haluaa kaunottaren, mutta tatskat lurpauttaa sen nysän.
Tässähän voittavat kaikki paitsi pikkunasu
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia, ottaako tatuointeja vai ei. Mutta on myös jokaisen oma asia tykkääkö tatuoinneista vai ei.
Saa niistä silti kommentoida koska ne ovat niin rumia ja antavat ottajastaan tietyn epäasiallisen kuvan.
Ihan sama, jos joku haluaa raajojensa näyttävän kuoliolta.
Olen ylpeä mun puhtaasta ihosta ja niitittömästä naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tatuoinneista valittaminenhan pilaa ympäristöä paljon enemmän. Se lisää yleistä negatiivisuutta ja saa kaikki vähän vähemmän onnellisiksi.
E ole noin. Huoraleimattu nainen tulee paremmin tietoiseksi tyhmyydestään kun leimoija kommentoidaan. Myöskin, keskustelu huoraleimaamisen typeryydestä saattaa pelastaa monen nuoren kaunottaren koko loppuelämän.
Huoraleimoista höpisevä incel pelastaa maailman rumuudelta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tapa ittes. Paljon rumuutta poistuu mukanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia, ottaako tatuointeja vai ei. Mutta on myös jokaisen oma asia tykkääkö tatuoinneista vai ei.
Saa niistä silti kommentoida koska ne ovat niin rumia ja antavat ottajastaan tietyn epäasiallisen kuvan.
Sitten saa varmaan kommentoida sinun törkeää käytöstäsi ja ulkonäkösi virheitä ihan vapaasti.
Pakkohoitoon sinä kuulut ellet vankilaan mustien miesten perse- ja oraaliraiskattavaksi. Hampaat irti ja suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Ja on jokaisen oma asia, möliseekö typeriä mielipiteitään vai yrittääkö edes vaikuttaa fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kertoo huonosta mausta. Naisella se laskee markkina-arvoa huomattavasti.
Miksi jonkun naisen markkina-arvo on ongelma sinulle? Se ei vaikuta sinuun mitenkään.
Kyllä se pilaa ympäristöä. Kuten ruma rakennuskin.
Mun kaveri on ottanut ison leikkausarven peittämiseksi tatuoinnin. Se arpi itsessään jo pilasi sen ympäristön joten ihan sama vaikka se tatuointikin sen tekee. Ainakin kaverini tykkää paljon enemmän tatuoinnistaan kuin siitä arvesta, on erittäin tyytyväinen ja se lienee tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, jos joku haluaa raajojensa näyttävän kuoliolta.
Olen ylpeä mun puhtaasta ihosta ja niitittömästä naamasta.
Ok. Laita edes se sun CV:een. Eihän sulla muita saavutuksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisten mielipiteistä.
Ei mitään, mutta naurettavaa on vaahdota jonkun tatuoinneista. Jos jollakulla on tatuointi niin miksi siitä pitää raivota ettei itse tykkää ?
Ei se ole sulta pois.
Tatskojen vihaaja vois tatuoida naamaansa perseen. Tai perseeseensä naaman.
Kun siltä tulee kummastakin päästä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kertoo huonosta mausta. Naisella se laskee markkina-arvoa huomattavasti.
Miksi jonkun naisen markkina-arvo on ongelma sinulle? Se ei vaikuta sinuun mitenkään.
Kyllä se pilaa ympäristöä. Kuten ruma rakennuskin.
Mites rumat ihmiset? Rumat vaatteet? (mun mielestä esim. farkut on ihan järkyttävän rumia vaatteita. Pitäiskö mun alkaa jatkuvasti tuoda esille tätä mielipidettäni kaikkialla, ja valitella kuinka paljon farkkuihin pukeutuvat ihmiset pilaa mun ympäristöä. Että miten kehtaavatkin olla ottamatta huomioon juuri minun esteettisiä mieltymyksiäni?)
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Hyvin tiivistetty !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa tatskat. Eikä kenenkään ihonvöri.
Jostain syystä fasisteja haittaa. Hanki tatska, tunnista fasistit ja putinistit.
Sun teksteistä huokuu kaikki paha maailmassa ja äärimmäinen psyykkinen häiriintyneisyys.
Tuli mieliteko hankkia peppuun leima:
Persuilta pääsy kielletty
Henki voi olla pois jos se töherössään minua veitsellään sohaisee.
Veronmaksajana maksan elantonsa ja rikostensa seuraukset.