Jos jollakulla on tatuointi niin mitä se on sulta pois?
Et sä sen kanssa kuitenkaan mene naimisiin eikä se tuu teille lentokentälle tai valtiolle töihin muutenkaan olipa tatuointeja tai ei!
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kertoo huonosta mausta. Naisella se laskee markkina-arvoa huomattavasti.
Miksi jonkun naisen markkina-arvo on ongelma sinulle? Se ei vaikuta sinuun mitenkään.
Kyllä se pilaa ympäristöä. Kuten ruma rakennuskin.
Mun kaveri on ottanut ison leikkausarven peittämiseksi tatuoinnin. Se arpi itsessään jo pilasi sen ympäristön joten ihan sama vaikka se tatuointikin sen tekee. Ainakin kaverini tykkää paljon enemmän tatuoinnistaan kuin siitä arvesta, on erittäin tyytyväinen ja se lienee tärkeintä.
Mulla on leikkausarpia, mutta ei tulis mieleenkään peitellä niitä.
Mun tyttärillä on tatskat. Eli hekään eivät ole orientoituneet häiriintyneisiin äörioikeistomiehiin. Olen onnistunut kasvattajana.
Sen kysyn aina treffikumppaniltakin: Äänestätkö persuja?
Se on absoluuttinen hylkykriteeri. Kuin jarruttomuus katsastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärillä on tatskat. Eli hekään eivät ole orientoituneet häiriintyneisiin äörioikeistomiehiin. Olen onnistunut kasvattajana.
Wt-asenne periytyy. Voi lapsiparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kertoo nuoruuden tyhmyydestä.
Se kertoo siitä, ettei ole ryypännyt ja tupakoinut rahojaan eikä pelkää kipua. Nasut pelkää, nasut käyttää päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kertoo huonosta mausta. Naisella se laskee markkina-arvoa huomattavasti.
Miksi jonkun naisen markkina-arvo on ongelma sinulle? Se ei vaikuta sinuun mitenkään.
Mites rumat ihmiset? Rumat vaatteet? (mun mielestä esim. farkut on ihan järkyttävän rumia vaatteita. Pitäiskö mun alkaa jatkuvasti tuoda esille tätä mielipidettäni kaikkialla, ja valitella kuinka paljon farkkuihin pukeutuvat ihmiset pilaa mun ympäristöä. Että miten kehtaavatkin olla ottamatta huomioon juuri minun esteettisiä mieltymyksiäni?)
Ihan vapaasti. Itsehän täällä jokainen päättää miten käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoväkeä.
Mikäs sun korkein tutkintosi on? Autokoulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tatuoinneista valittaminenhan pilaa ympäristöä paljon enemmän. Se lisää yleistä negatiivisuutta ja saa kaikki vähän vähemmän onnellisiksi.
E ole noin. Huoraleimattu nainen tulee paremmin tietoiseksi tyhmyydestään kun leimoija kommentoidaan. Myöskin, keskustelu huoraleimaamisen typeryydestä saattaa pelastaa monen nuoren kaunottaren koko loppuelämän.
Huoraleimoista höpisevä incel pelastaa maailman rumuudelta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tapa ittes. Paljon rumuutta poistuu mukanasi.
Ja noin punikki hävisi jälleen. Hukuttaudu toki hymiöspammiisi kun noin itkettää älyllinen tappiosi, tatuoi punatähti otsaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinulta ei periydy mitään. Vanhempiesi perintö menee valtiolle sun jälkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoväkeä.
Mikäs sun korkein tutkintosi on? Autokoulu?
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Ihan sama. Mun firmaan ei tule töihin työntekijä, jolla on näkyvällä paikalla tatuointi. Jos se on piilossa vaatteiden alla, niin ihan sama.
"Jos jollakulla on tatuointi niin mitä se on sulta pois?"
Mitä tarkoita? Pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriintynyt paska vollottaa. Se on ilo korville!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia, ottaako tatuointeja vai ei. Mutta on myös jokaisen oma asia tykkääkö tatuoinneista vai ei.
Saa niistä silti kommentoida koska ne ovat niin rumia ja antavat ottajastaan tietyn epäasiallisen kuvan.
Sitten saa varmaan kommentoida sinun törkeää käytöstäsi ja ulkonäkösi virheitä ihan vapaasti.
Pakkohoitoon sinä kuulut ellet vankilaan mustien miesten perse- ja oraaliraiskattavaksi. Hampaat irti ja suu auki.
Sulla ei taida olla kaikki oikein hyvin, kun pitää käyttäytyä noin agressiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen lukee kvanttifysiikkaa ja kehittää täysin uutta ohjelmointimenetelmää kvanttitietokoneille ja nostaa samalla yliopistolta kuukausipalkkaa. Sinä pillität muiden tatskoista ja KELA elättää.
Kumpihan mahtaa olla roskempi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on ottanut ison leikkausarven peittämiseksi tatuoinnin. Se arpi itsessään jo pilasi sen ympäristön joten ihan sama vaikka se tatuointikin sen tekee. Ainakin kaverini tykkää paljon enemmän tatuoinnistaan kuin siitä arvesta, on erittäin tyytyväinen ja se lienee tärkeintä.
Mulla on leikkausarpia, mutta ei tulis mieleenkään peitellä niitä.
Eipä tietenkään. Luodinreiät on persuilla tehdasasetuksena. Muistuttavat anuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen lukee kvanttifysiikkaa ja kehittää täysin uutta ohjelmointimenetelmää kvanttitietokoneille ja nostaa samalla yliopistolta kuukausipalkkaa. Sinä pillität muiden tatskoista ja KELA elättää.
Kumpihan mahtaa olla roskempi 😂
Vai oikein kvanttifysiikkaa. Nyt on kyllä psykoosit tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisten mielipiteistä.
Ei mitään, mutta naurettavaa on vaahdota jonkun tatuoinneista. Jos jollakulla on tatuointi niin miksi siitä pitää raivota ettei itse tykkää ?
Miksi sitä rumaa tatskaa pitää puolustella niin raivona?
Vierailija kirjoitti:
AI luulet, että he jotka eivät pidä tatuoinneista ovat kaikki persuja? Emme ole, olen äänestänhyt vihreitä 80-luvun puolivälistä asti, en pidä tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tatuoinneista valittaminenhan pilaa ympäristöä paljon enemmän. Se lisää yleistä negatiivisuutta ja saa kaikki vähän vähemmän onnellisiksi.
E ole noin. Huoraleimattu nainen tulee paremmin tietoiseksi tyhmyydestään kun leimoija kommentoidaan. Myöskin, keskustelu huoraleimaamisen typeryydestä saattaa pelastaa monen nuoren kaunottaren koko loppuelämän.
Huoraleimoista höpisevä incel pelastaa maailman rumuudelta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tapa ittes. Paljon rumuutta poistuu mukanasi.
Ja noin punikki hävisi jälleen. Hukuttaudu toki hymiöspammiisi kun noin itkettää älyllinen tappiosi, tatuoi punatähti otsaasi.
Eikö sulla ole lääkitystä? Pitäisi olla. Mutta ei kai siinä mitään, syrjäytyminen on lähinnä oma ongelmasi.
Tatuointi kertoo nuoruuden tyhmyydestä.