Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä neuvottiin tekemään huoli-ilmoitus vanhemman tilanteesta. Nyt sieltä soitellaan mulle.

Vierailija
02.02.2025 |

Kerroin jokin aika sitten, että en enää kykene auttamaan riittävästi vanhempaani, kun oma terveys alkaa kärsiä. Ja sain neuvon tehdä huoli-ilmoitus, jonka tein. Nyt sieltä soitti sosiaaliohjaaja. Kysyi, että mitkä on mun mahdollisuudet auttaa jossain apuvälinekeskuksessa asioimiseen, vanhemman suostutteluun turvarannekkeen hyväksymiseen, jonkun palvelutuottajan etsimiseen joka tekisi lumityöt ja hiekoittaisi ja joidenkin lomakkeiden täyttöön. Sanoin, että tein ilmoituksen, koska olen nyt sairauslomalla uupumuksen vuoksi, enkä jaksa enää. Ihminen vain jatkoi, että nämä pitäisi nyt ensin hoitaa kuntoon ja että omaiset on parhaita suostuttelemaan. Olen sitä tehnyt nyt vuosia! Alkoi jo tulla itku ja lopetin puhelun. Samasta numerosta oli myöhemmin soitettu vielä kaksi kertaa ja joku toinen numero oli tavoitellut myös. Ehkä samalla asialla. Minä kirjoitin siihen ilmoitukseen, että en jaksa enää. Minä en jaksa!

Onko muille käynyt samoin?

Kommentit (216)

Vierailija
181/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus kun mietin tähän ketjuun kirjoittavia. Siis nimenomaan tähän tämän

Järkyttävää kuinka paljon kuvottavia ihmisiä  on Suomessa. 

Vierailija
182/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhemmat ihmiset on kuvottavia persoonia. Pervoja ja läpimätiä. Tekevät rikoksia ilman moraalin tuskia tsi ovat niin yksinkertaisia että eivät tajua olevansa niissä mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset odottaa näiltä huoli-ilmoituksilta?

Jos ilmoitettu henkilö ei suostu yhteistyöhön tai ei vastaa niin ei sille valitettavasti mitään voi tehdä.

Asia on silloin viranomaisten vastuulla. Viranomaisen, kotikunnan, aluevaltuuston ja viime kädessä maan hallituksen voi haastaa oikeuteen virkavirheestä, ellei se kartoita ikäihmisen palvelutarvetta ja noudata lainsäädäntöä.

Sosiaalipalvelut ovat vapaaehtoisia. Tahdonvastaisesti ei voida palveluita kenellekään kotiin ns. työntää. Nykylainsäädännössä ei oteta huomioon koko ajan kasvavaa muistisairaiden joukkoa. 

Ymmärrän, että kuulostaa arkijärjen vastaiselta, mutta niin se vain on. Tahdonvastaisesti pystytään ihmisiä ns. hoitamaan ainoastaan lääkärin päätöksellä, mielenterveyspalveluissa, tai kehitysvammaisten erityishuollossa (erillisellä päätöksellä). Teoriassa myös tahdonvastaista päihdehuoltoa voisi olla olemassa, mutta näitä ei ole toteutettu juuri koskaan enää nykyaikana. Lainsäädäntö on mikä on eikä hyvinvointialueilla (saati sitten yksittäinen viranomainen) voida asiaan vaikuttaa ellei ensin muuteta lakia. 

Vierailija
184/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi vielä käynyt, mutta muistan mitä tumpeloita tuli vastaan kun äiti oli useamman kuukauden sairaalassa aivoverenvuodon takia. Mun piti huolehtia sellaisista asioista mitkä minusta kuuluisivat ammattilaisille. Lisäksi multa kyseltiin mielipidettä asioihin mistä en mitään tiedä taas kerran kun en ole ammattilainen. Ja se tapa millä tavalla kohtasivat ihmiset. Ei pienintäkään empatiakykyä. Tärkeintä miten itselle oli helpointa. Ja sitten siitä verenvuodosta jäi äidille muistiongelmia jne ja silti äiti sysättiin aivan liian aikaisin kotiin ja jouduin periaatteessa juoksemaan äidin perässä kaiket ajat jotta ei tee mitään typerää (paistoi esim piirakan 450 asteessa, olisi pessyt myrkyllisellä pesuaineella astiat, ei tunnistanut jos kaksi saman väristä pakettia mikä oli mitä jne jne). Mun piti lopettaa oma elämä siihen. Nyt onneksi äiti on jo toipunut ja ihan itsenäinen aikuinen jo mutta kauan siihen meni ja mitään apua en mistään saanut.

Vierailija
185/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni äidillä syöpä, naapurin nuorella miehellä syöpä ja toinen naapurin vanhus kuoli melkein heti, puoliso ramppaa jatkuvasti lääkärillä milloin mistäkin syystä."

Noita syöpiä ja kuolemia on ollut ennen koronaakin. Oman lapsen koulukavereista kaksi on kuollut alle kolmekymppisenä syöpään, tunsin heistä toisen ja toisen vanhemman. Samoin kaksi työkaveria kuoli rintasyöpään viisikymppisenä, miehen täti kuoli leukemiaan, oma vanhempani sai todella pahan epilepsiakohtauksen, joka vei kävelykyvyn, ja mitähän vielä. Kaikki nuo tapahtui ennen ensimmäistäkään koronarokotusta parin vuoden aikana.

Luuletko tosissasi etten tiedä että niitä on ennenkin ollut, what?  Tätä kun on taso niin on kuin lautaseinälle puhuisi, täysin turhaa. Ette ilmeisesti ole kuulleet edes ilmiöstä TURBOSYÖPÄ sekä SUDDE

Kyllä, meinaan tosissani että Jumala vihaa rokotteita, mutta erityisesti CV -rokotetta joka on pedon merkki.

Meinaatko että uskovan ei kuuluisi luottaa Jeesuksen Kristuksen, joka on Kaikkivaltias, käsiinsä terveyttään ja elämänsä, vaan pharmakean? Siteeraa kohta missä Jeesus kehottaa luottamaan ihmiseen ja lääkäreihin/lääkkeisiin? Käyttikö Jeesus lääkkeitä parantaessaan ihmisiä? Me olemme terveitä Jeesuksen haavojen kautta, emme epämääräisten myrkkycoctail -litkujen jotka ruiskutetaan kehoon jonka kuuluisi olla PYHÄ Jumalan temppeli, joilla lääkeyhtiöt nettoaa miljardeja. Jos ja kun et tätä ymmärrä, et ole uskossa, etkä pelastunut joten karistan hiekat, heippa. Pimeydessä valetavien pakanoiden ja luopioiden kanssa aivan turha enempää väitellä, se juna meni jo.

Vierailija
186/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onneksi vielä käynyt, mutta muistan mitä tumpeloita tuli vastaan kun äiti oli useamman kuukauden sairaalassa aivoverenvuodon takia. Mun piti huolehtia sellaisista asioista mitkä minusta kuuluisivat ammattilaisille. Lisäksi multa kyseltiin mielipidettä asioihin mistä en mitään tiedä taas kerran kun en ole ammattilainen. Ja se tapa millä tavalla kohtasivat ihmiset. Ei pienintäkään empatiakykyä. Tärkeintä miten itselle oli helpointa. Ja sitten siitä verenvuodosta jäi äidille muistiongelmia jne ja silti äiti sysättiin aivan liian aikaisin kotiin ja jouduin periaatteessa juoksemaan äidin perässä kaiket ajat jotta ei tee mitään typerää (paistoi esim piirakan 450 asteessa, olisi pessyt myrkyllisellä pesuaineella astiat, ei tunnistanut jos kaksi saman väristä pakettia mikä oli mitä jne jne). Mun piti lopettaa oma elämä siihen. Nyt onneksi äiti on jo toipunut ja ihan itsenäinen aikuinen jo mutta kauan siihen meni ja mitään apua en mistään saa

Näinhän se on, minua kohdeltiin aivotapahtuman jälkeen sairaalassa kuin halpaa makkaraa.

Vierailija
187/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen ympärivuorokautinen hoiva sijoittuu 5000-7000e välille,  Eli mekin jonotamme isovanhemman kanssa kunnallista paikkaa. 

Anoppilassa muistisairas levittelee kakkaa seinille eikä osaa itse enää syödä. 86v puoliso hoitaa, jee. 

Vierailija
188/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni äidillä syöpä, naapurin nuorella miehellä syöpä ja toinen naapurin vanhus kuoli melkein heti, puoliso ramppaa jatkuvasti lääkärillä milloin mistäkin syystä."

Noita syöpiä ja kuolemia on ollut ennen koronaakin. Oman lapsen koulukavereista kaksi on kuollut alle kolmekymppisenä syöpään, tunsin heistä toisen ja toisen vanhemman. Samoin kaksi työkaveria kuoli rintasyöpään viisikymppisenä, miehen täti kuoli leukemiaan, oma vanhempani sai todella pahan epilepsiakohtauksen, joka vei kävelykyvyn, ja mitähän vielä. Kaikki nuo tapahtui ennen ensimmäistäkään koronarokotusta parin vuoden aikana.

Luuletko tosissasi etten tiedä että niitä on ennenkin ollut, what?  Tätä kun on taso niin on kuin lautaseinälle puhuisi, täysin turhaa. Ette ilmeisesti o

Vai on Jumala antanut sulle kyvyn nähdä kuka oikeasti uskoo  :D  Siteeraappa sinä mulle Raamatun kohta jossa Jeesus kieltää lääkkeet, lääkärit ja toisen ihmisen hoitamisen. Aivan, et pysty. No, kukin saa olla ihan niin hihhuli kuin haluaa, ja onneksi sinä et terveydenhuoltoa rasita. Sinähän et tarvitse koskaan apua etkä hoitoa, jos jäät auton alle niin ihan pyydät jotta jättävät sut siihen itteksesi paranemaan. Ai apua!

Vierailija
189/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan edellisessä lauseen lopullinen ratkaisu jaettiin varsinkin vanhoihin LÄHESTULKOON eli melkein väkipakolla, mitä manipulointikin on, koska pedon merkin ottamisen on oltava valita, ei pakko. Pakotettuna se menettää laillisen oikeutuksensa, minkä syyn takia eivät pakkoa sille laittaneet. Mutta, valinta on myös jos tämän ymmärtämisen jälkeen (että CV -vaxx on kuin onkin pedonmerkki) saattaa itsensä tilaan, jossa tietää että valintaa ei pysty asian suhteen itse tekemään, vaan valta on luovutettu toiselle.

.

Arvaa kuka tarvitsee apua? 

Ei mitään uutta auringon alla sinun viestissäsi nimittäin 1Kor. 1:18 - Sillä sana rististä on hullutta niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme,

Niin se oli se testi ennen Jeesuksen toista tulemista jonka sinä reputit. Tunnistivatko feriseukset tai noin kukaan muukaan (Johannes Kastajakin epäili ennen loppuaan) opetuslapsia lukuunottamatta Jeesusta Messiaaksi, eivät tunnistaneet vaan päin vastoin antoivat väkivaltaisesti ristiinnaulittavaksi. Eivät tunnistaneet sitä aikaa, luulivat että Messias tulisi heti hallitsijana, vaikka tulikin kärsivänä palvelijana. Samalla tavalla tämä aika olisi pitänyt Herran omien tunnistaa ja kysyä itse rukouksessa Jeesukselta mistä in kysymys, niin minä tein. Olet pahasti myöhässä ja luultavasti vielä monissa synneissä, kun et ilmeisesti ollenkaan ymmärtänyt sitä oksettavaa pahuutta mikä oli plandemiassa..Ja vaikka uskot Jeesukseen, uskot että jokin tapahtuma mikä vie koko maapallon ihmistä vuosia elämästä, sulkee miljoonakaupungit  aavekaupungeiksi ja antaa vallan määräillä ihmisten kaikkea tekemistä ja jossa rockotteesta puhutaan PELASTAJANA, ei olisi saanut mainintaa Raamatussa? Jännä sinänsä.

Vierailija
190/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenki soittaa sulle, oot päävastuussa. Lopeta vinkuminen, ryhdistädy, hoida asiat loppuun, sitten lopulta kun heidät on kuopattu, on sinun vuoro uupua ja mennä pois.

Vierailija
191/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissasi etten tiedä että niitä on ennenkin ollut, what?  Tätä kun on taso niin on kuin lauta

Niinpä, selvästi mahdotonta ymmärtää mitä Jumala todellisuudessa meiltä vaatii, eli täydellistä luottamusta Häneen. Ei edes onnettomuus ole randomina kun meillä on Kaikkivaltias Jumala joka hallitsee kaikkea. Vai mitä et sanassa Kaikkivaltias ymmärrä? Jeesus sanoi nimen omaan että Isä Jumala ei anna varpusenkaan tippua ja kuolla tuosta vaan ja siksi ei meidänkään kuuluisi huolehtia, vrt.varmuuden vuoksi rokottautua epämääräisillä litkuilla. Jeesus sanoi myös että kaikki jotka eivät kadu syntejään menehtyvät ja kehotti Betesdan altaalla parantamaansa halvaantunutta olemaan tekemättä enää syntiä ettei pahemmin kävisi. Väitätkö että olet uskossa etkä näitä tiedä tai ymmärrä? Minä olen pyrkinyt elämään näin, koska tiedän hyvin että synnin palkka on kuolema ja että Jeesus tarkoitti mitä sanoi kun sanoi, ennemmin vaikka katkaista syntiin viettelevä käsi kuin mennä Helvettiin. 

Siinä sinulle Uudesta Testamentista ohjetta mitä tehdä jos on sairas: 

Jaakobin kirje 5 Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan, 15 ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan.

Vierailija
192/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Jumala antanut sulle kyvyn nähdä kuka oikeasti uskoo  :D  Siteeraappa sinä mulle Raamatun kohta jossa Jeesus kieltää lääkkeet, lääkärit ja toisen ihmisen hoitamisen. Aivan, et pysty. No, kukin saa olla ihan niin hihhuli kuin haluaa, ja onneksi sinä et terveydenhuoltoa rasita. Sinähän et tarvitse koskaan apua etkä hoitoa, jos jäät auton alle niin ihan pyydät jotta jättävät sut siihen itteksesi paranemaan. Ai apua!

Niinpä, selvästi on sinun nyt mahdotonta ymmärtää mitä Jumala todellisuudessa meiltä vaatii, eli täydellistä luottamusta Häneen. Ei edes onnettomuus ole randomina kun meillä on Kaikkivaltias Jumala joka hallitsee kaikkea. Vai mitä et sanassa Kaikkivaltias ymmärrä? Jeesus sanoi nimen omaan että Isä Jumala ei anna varpusenkaan tippua ja kuolla tuosta vaan ja siksi ei meidänkään kuuluisi huolehtia, vrt.varmuuden vuoksi rokottautua epämääräisillä litkuilla. Jeesus sanoi myös että kaikki jotka eivät kadu syntejään menehtyvät ja kehotti Betesdan altaalla parantamaansa halvaantunutta olemaan tekemättä enää syntiä ettei pahemmin kävisi. Väitätkö että olet uskossa etkä näitä tiedä tai ymmärrä? Minä olen pyrkinyt elämään näin, koska tiedän hyvin että synnin palkka on kuolema ja että Jeesus tarkoitti mitä sanoi kun sanoi, ennemmin vaikka katkaista syntiin viettelevä käsi kuin mennä Helvettiin. 

Siinä sinulle Uudesta Testamentista ohjetta mitä tehdä jos on sairas: 

Jaakobin kirje 5 Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan, 15 ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan.

Vierailija
193/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, selvästi on sinun nyt mahdotonta ymmärtää mitä Jumala todellisuudessa meiltä vaatii, eli täydellistä luottamusta Häneen. Ei edes onnettomuus ole randomina kun meillä on Kaikkivaltias Jumala joka hallitsee kaikkea. Vai mitä et sanassa Kaikkivaltias ymmärrä? Jeesus sanoi nimen omaan että Isä Jumala ei anna varpusenkaan tippua ja kuolla tuosta vaan ja siksi ei meidänkään kuuluisi huolehtia, vrt.varmuuden vuoksi rokottautua epämääräisillä litkuilla. Jeesus sanoi myös että kaikki jo

Eli Luukas ei uskonut oikealla tavalla koska oli lääkäri? Ja sinä et käytä haavan saatuasi edes laastaria?

Vierailija
194/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenki soittaa sulle, oot päävastuussa. Lopeta vinkuminen, ryhdistädy, hoida asiat loppuun, sitten lopulta kun heidät on kuopattu, on sinun vuoro uupua ja mennä pois.

Sinähän täälä vingut. Miksi?

Vierailija
195/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, selvästi on sinun nyt mahdotonta ymmärtää mitä Jumala todellisuudessa meiltä vaatii, eli täydellistä luottamusta Häneen. Ei edes onnettomuus ole randomina kun meillä on Kaikkivaltias Jumala joka hallitsee kaikkea. Vai mitä et sanassa Kaikkivaltias ymmärrä? Jeesus sanoi nimen omaan että Isä Jumala ei anna varpusenkaan tippua ja kuolla tuosta vaan ja siksi ei meidänkään kuuluisi huolehtia, vrt.varmuuden vuoksi rokottautua epämääräi

Älä viitsi olla lapsellinen nyt. Varmasti jo huomasit ja tiedät, että uskossa kaikki eivät ole samalla asteella, eikä kaikille ole annettu samalla mitalla ymmärrystä. Käytännössä luet siis nyt kaikki mitä kirjoitan kuin piru Raamattua, eli sikäli kanssasi on turha inttää yhtään mistään: todennäköisesti et koskaan saavuta ymmärrystä tässä asiassa, koska ylpeytesi saa sinut jankkaamaan asioissa jotka eivät millään tavalla liity pointtiin, minkä missasit. Silti huomauttaisin, että meillä lopun aikojen Pyhillä on selkeä asema, josta voit lukea Ilmestyskirjasta, enkä sinun kannat siksi enempää rehvastella meitä vastaan ihan jo oman hyvinvointisi vuoksi. Herran haltuun, Amen.

Vierailija
196/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen ympärivuorokautinen hoiva sijoittuu 5000-7000e välille,  Eli mekin jonotamme isovanhemman kanssa kunnallista paikkaa. 

Anoppilassa muistisairas levittelee kakkaa seinille eikä osaa itse enää syödä. 86v puoliso hoitaa, jee. 

Kunnan pitää teille se yksityinen kustantaa, jos ei kunnalla ole paikkaa tarjota säädetyssä ajassa. 

Vierailija
197/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit jo jeesustelemaan muualle, ei kuulu tähän ketjuun sun raamatun säkeet, saati että auttaisi ap:tä millään tavoin.

Vierailija
198/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan ketjua. Mukana oli oikein empaattisia viestejä, kiitos niistä. Näistä viimeisimmistä sivuista en tiedä mitä sanoisin... Ehkä mulla asiat on vielä kohtalaisen hyvin, vaikka uni ja keskittymiskyky yms on uupumuksen vuoksi mennytkin. Työterveydessä lupailtiin, että ne palaavat kyllä, kunhan en rasitu yhtään. Pitäkää te muutkin itsestänne huolta, jos huomaatte, että alkaa omat ajatukset ja olot tuntua itselle vierailta.

T. Ap

Vierailija
199/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies ollaan kuusikymppisiä. Meillä on noin kuusikymppisiä sisaruksia ja heidän puolisoitaan ja noilla puolisoilla on myös kuusikymppisiä sisaruksia. Ystävätkin meillä on samaa ikäluokkaa. Minäkin siis tunnen ja tiedän hyvin monta 80-90-vuotiaita vanhusta. Koronan tullen oli monen kanssa puhetta koronarokotuksista ja tietääkseni yksikään meidän vanhemmista ei ole niistä kieltäytynyt. Yksi tuttu sai koronan ja menehtyi siihen, muut kuolleet ovat menehtyneet ihan luonnollisiin syihin. Jos syynä olisi olleet koronarokotukset, niin kuolleisuus olisi noussut heti rokotusten jälkeen.

No niinhän se nousikin. V. 2023 lopussa ylikuolleisuus oli jo 70%. Mutta jos pitää päänsä pensaassa niin eihän tätä tietoa valtamediassa jaeta, se löytyy tilastoista kyllä.

Vierailija
200/216 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se mitä tapahtui pellekoronassa paljasti hyvin mitä pakanoiden ja luopioiden saatanallinen väkisin välittäminen on, kun ihmisiä peloiteltiin 24/7 kuolemalla telkkarin kautta olkkareihin ja lopullinen ratkaisu jaettiin varsinkin vanhoihin väkipakolla, jopa kotiin asti tunkeutumalla (kuten naapurissa, sen jälkeen saikin mies jatkuvasti epileptisiä kohtauksia ja on sittemmin kuollut) jos ei muuten kyennyt lahtauspaikalle omin voimin raahautumaan. Kaikista välitettiin hallinnon taholta NIIIN paljon, ei yksikään vanhus saanut edes vanhuuteen kuolla MUTTA ratkaisun jälkeen, post ratkaisu oli heillä todellakin taas lupa kuolla. Loppu onkin historiaa, sota-ajan kuolleisuus post ratkaisu.

Koronapiikeillä vanhusten lahtaaminen jatkuu edelleen.......... Niiden ainut tarkoitus on depopulaatio, Agenda2030 mukaisesti. Harmi vaan että niin moni ei tätä ymmärrä eikä usko.

Niiden todellinen teho on 1%, eli jos 100 ottaa piikin, vain yksi estyy saamasta koronaflunssaa piikin avulla. Haitat ovat moninkertaiset, veritulppia, turbosyöpiä, aivorappeumatauteja, autoimmuunisairauksia ym.ym. Niistä voi lukea jo Fimeankin sivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi