Miksi hallitus ei vaihdu vaikka kukaan ei siitä tykkää?
Tai miksei ne ei eroa kun ei ola kansan luottamusta?
Kommentit (184)
Ja mitä ehdottaisit tilalle? Ei sinun vaihtoehtoisella hallituksellasikaan ole muita vaihtoehtoja kuin leikata turhia kuluja kuten esimerkiksi asumis,toimeentulo,työttömyys ym tukia.
Oletko tietoinen, että olemme tälläkin hetkellä hyvin lähellä tilannetta jossa valtio joutuu EU:n finanssiohjaukseen?
Kreikan päätyessä moiseen vähennettiin sosiaalitukia 60-70% sitäkö sinä toivot?
Minulle tuo on käytännössä lähes se ja sama koska en tukirahoilla elä, mutta yllättävän monen talouteen tuo hieman saattaisi vaikuttaa.
-De Facto -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan valittu tää eduskunta, niin näillä nyt mennään
Minä en. Valitsin ihan erilailla, mutta näin kävi.
Sulla on pääsy nettiin.
Jos ei koulussa opetettu, niin Googlaapa demokratia. Ja kuinka Suomessa valitaan vaaleissa ihmisiä edustamaan kansalaisia. Paljonko ikää olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään hallitusta vastaan. On hyvä että Sanna Marin lähti muualle sähläämään.
Muuten hyvä, mutta tuli Marinin tähtipölytys vähän stanan kalliiksi veronmaksajille.
Ja tämän hallituksen tähtipölytys käy vielä kalliimmaksi veronmaksajille.
Miten niin? Nythän veronmaksajien rahojen käyttöä on viimein ruvettu järkevöittämään tolkuttoman tuhlaamisen sijasta. Meillä on paras hallitus piiitkään aikaan!
Joka ottaa enemmän velkaa kuin mikään hallitus koskaan. Ja silti talous sakkaa nokka suoraan alaspäin.
Vasemmisto haluaakin tuhota talouden järjestämällä lakkoja. 🙂👍
Katsokaapas miten natsî apina sekoaa tästä keskustelusta kohta, tähän tullaan valehteleen ja poistattaan koko ketju mutta mitään ei osata sanoa vastaan.
Lama on tarkoituksella aiheutettu, oikeutuksena köyhien ja muiden ali-ihmisten leirittämiselle.
Oikeistolaiset totuttelee meitä siihen jo "miksi köyhä ja työtön ei voi asua kimppakämpässä parakissa?"
Tuo on nimeltään keskitysleiri, jos ei ole tuttu termi saa googlettaa tai kysyä.
Kokoomuksen näennäisesti järjetön suunnitelma ajaa koulutus alas on osa tota, kansalaisiltamon riistetty kyky ajatella kriittisesti ja artikuloida ongelmiaa.
Leireillä ei äänestetä, oikeisto ei aio luopua vallasta enää ikinä.
Kansalaisen tykkääminen tai hyvinvointi ei ole IKINÄ ollut osa suunnitelmaa.
aapeen pitää mennä someen reagoimaan. Siellä valitaan uusi hallitus.
Jaahas tytöt ja pojat, eiköhän pidetä juhlat ja vedetä nokat täyteen kokkelia, vielä on pari vuotta aikaa nuuskuttaa.
Pitääkin soittaa Sannalle, josko tulis tanssimaan meille.
t. Petsku
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ehdottaisit tilalle? Ei sinun vaihtoehtoisella hallituksellasikaan ole muita vaihtoehtoja kuin leikata turhia kuluja kuten esimerkiksi asumis,toimeentulo,työttömyys ym tukia.
Oletko tietoinen, että olemme tälläkin hetkellä hyvin lähellä tilannetta jossa valtio joutuu EU:n finanssiohjaukseen?
Minulle tuo on käytännössä lähes se ja sama koska en tukirahoilla elä, mutta yllättävän monen talouteen tuo hieman saattaisi vaikuttaa.
-De Facto -
Onpas, me keskituloiset elätetään köyhät koska ne ei pysty itse.
Me voitais lakata porvarin elätys, teidän paskiaisten pitäis pystyä siihen itsekkin, menkää vaikka töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään hallitusta vastaan. On hyvä että Sanna Marin lähti muualle sähläämään.
Muuten hyvä, mutta tuli Marinin tähtipölytys vähän stanan kalliiksi veronmaksajille.
Ja tämän hallituksen tähtipölytys käy vielä kalliimmaksi veronmaksajille.
Miten niin? Nythän veronmaksajien rahojen käyttöä on viimein ruvettu järkevöittämään tolkuttoman tuhlaamisen sijasta. Meillä on paras hallitus piiitkään aikaan!
Joka ottaa enemmän velkaa kuin mikään hallitus koskaan. Ja silti talous sakkaa nokka suoraan alaspäin.
Kerropa vassarina mikä olisi oma tai ryssähallintonne ratkaisu lamaan maailman tapahtumien jälkeen?
Korona, korronnousut ja ihannoimasi venäjän sota on hallituksen vika?
Kuten kommareiden jättämät velatkin?
En pidätä hengitystäni vastaustasi odotellessa
Vierailija kirjoitti:
-De Facto -
Tuet ovat muutenkin niin pieniä, ettei niillä ole oikeastaan käytännön merkitystä kenenkään talouteen joten ei haittaa vaikka loppuisivat kokonaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitå saa mitä tilaa. Pitäisi osata ennakoida äänestyspäätöstensä vaikutuksia. Tällä mennään nyt seuraaviin vaaleihin. Toivottavasti tästä on opittu jotain.
Tämäkin on osa agendaa leireillä ei äänestetä.
Poravri ei aio IKINÄ enää luopua vallasta.
Trumpin väitetään vihjanneen jotain tähän suuntaan, että entisen laisia vaaleja ei enää tultaisi näkemään. Saa nähdä, mitä tällä tarkoitti, jos näin on sanonut.
Ei tarvi tykätä,kunhan kääntää suomen kasvu-uaralle,mikä onkin jo nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen keinoja kumota kansanedustajan valtuutus kesken kauden ei juuri ole. Tulisi olla jonkinlaiset välivaalit kerran vuodessa, jolloin ei olisi mahdollista asettua ehdolle kansanedustajaksi vaan äänestettäisiin vain siitä kuka voi jatkaa kansanedustajana ja kuka ei.
Tuollaiset välivaalit halvaannuttaisivat päätöksenteon kokonaan. On yksinkertaisinta, että hallitus istuu koko nelivuotiskauden eikä pakkaa sekoiteta jatkuvasti niin kuin Kekkosen aikana.
Onko sinulla muuten mitään käsitystä, kuinka paljon vaalien järjestäminen maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapas miten natsî apina sekoaa tästä keskustelusta kohta, tähän tullaan valehteleen ja poistattaan koko ketju mutta mitään ei osata sanoa vastaan.
Lama on tarkoituksella aiheutettu, oikeutuksena köyhien ja muiden ali-ihmisten leirittämiselle.
Oikeistolaiset totuttelee meitä siihen jo "miksi köyhä ja työtön ei voi asua kimppakämpässä parakissa?"
Tuo on nimeltään keskitysleiri, jos ei ole tuttu termi saa googlettaa tai kysyä.
Kokoomuksen näennäisesti järjetön suunnitelma ajaa koulutus alas on osa tota, kansalaisiltamon riistetty kyky ajatella kriittisesti ja artikuloida ongelmiaa.
Leireillä ei äänestetä, oikeisto ei aio luopua vallasta enää ikinä.
Kansalaisen tykkääminen tai hyvinvointi ei ole IKINÄ ollut osa suunnitelmaa.
Oletan,että et ole mukana työelämässä vaan tulonlähteenäsi on vain valtion maksamat tuet? Ehkä sinun kannattaisi harkita työelämään siirtymistä ja pyrkiä olemaan itsenäinen ihminen? Sinulla tuota ikääkin jo alkaa olemaan sen verran ,että sinulle voinee jo hieman vastuutakin antaa?
Vierailija kirjoitti:
-De Facto -
Jos olisi leikattu muusta kuin kansan ostovoimasta, tilanne olisi ihan toinen. Harva pärjää tässä maassa, jos kukaan ei uskalla / pysty kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-De Facto -
Onpas, me keskituloiset elätetään köyhät koska ne ei pysty itse.
Me voitais lakata porvarin elätys, teidän paskiaisten pitäis pystyä siihen itsekkin, menkää vaikka töihin.
Ihan tavallinen pienituloinen duunari minäkin vain olen, tienaan keskimäärin saman verran kuin kotona oleva yyhhoo äiti saa tukia valtiolta, eli saan kuukaudessa vain noin 3800€ netto palkkaa. Ainoa ero, etten ole riippuvainen valtion tukirahoista.
Hallituksen sträbon sego- ja sbedeily vain jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-De Facto -
Jos olisi leikattu muusta kuin kansan ostovoimasta, tilanne olisi ihan toinen. Harva pärjää tässä maassa, jos kukaan ei uskalla / pysty kuluttaa.
Tukien leikkaaminen ei vaikuta negatiivisesti veronmaksajien ostovoimaan. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus kausi on neljä vuotta. Gallupit ei valitse hallitusta
Hallituskausi on niin pitkä kuin se saa eduskunnassa luottamuksen. Eduskunnan enemmistö on tämän hallituksen takana ja eduskunnan istuntokausi on neljä vuotta. Oppositio voi välillä äänestyttää eduskunnan luottamuksesta hallitukselle välikysymyksellä. Siksi.
Miten niin kukaan ei tykkää? Minä ainakin tykkään. Tätä äänestin ja kerrankin tuntuu, että sain äänestämällä jotain. Enemmän saisivat leikata, sillä edelleen on mahdollista valita olla tekemättä mitään. Mistään laiskottelusta ja typeryydestä ei seuraa mitään, edelleen voi valita ja päättää, että en pistä tikkua ristiin itse, kyllä muut aina maksaa. Tähän toivoin näpäytystä ja ulinasta päätellen osui kohderyhmään hyvin. Kiitos hallitus.
Vasemmistohallitus ei olisi tuhonnut talouskasvua älyttömällä politiikalla.