Miksi hallitus ei vaihdu vaikka kukaan ei siitä tykkää?
Tai miksei ne ei eroa kun ei ola kansan luottamusta?
Kommentit (184)
Se on katsos Suomalaista politiikkaa.
Pari vuotta vielä ja sitten uudet typerykset tilalle.
Kukaan mun tutuista ei tykkää hallituksesta, on karsinu liikaa tukii
Kyllä me hallituspuoleiden kannattajat tykkäämme. Kukaan oletakaan kommunisti-ituhippien tykkäävän. Emme mekään tykänneet Marinin hallituksesta.
Hallitus kausi on neljä vuotta. Gallupit ei valitse hallitusta
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mun tutuista ei tykkaa hallituksesta, ei ole karsittu JUURI MISTÄÄN.
Niin kauan kun hallituksella on eduskunnan luottamus niin hallitus pysyy pystyssä. Näin politiikka toimii. Gallupeilla ei ole mitään merkitystä, ainoastaan seuraavilla eduskuntavaaleissa.
Oikein tyytyväinen olen, tämän puolestahan mä äänestin!
Minulla ei ole mitään hallitusta vastaan. On hyvä että Sanna Marin lähti muualle sähläämään.
Koska suomesta puuttuvat lailliset keinot hallituksen kaatamiselle.
Mie tykkään hallituksesta ja vihervasemmiston kitinääkin tykkään kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Me jotka maksamme teidän tuilla elämisenne tykkäämme, että hallitus karsii tukia edes vähän. Tosin paljon enemmän pitäisi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Oikein tyytyväinen olen, tämän puolestahan mä äänestin!
Äänestit Suomen talouden tuhoamisen, massatyöttömyyden ja konkurssiaallon puolesta? Okei.
Toivotaan, että kansa on oppinut opiksi, mitä seuraa siitä kun persut ja kokkarit on johdossa. Eikä tällaista kansan kurjistamista koskaan enää. Muistettava, miten mrs Bite valehteli ennen vaaleja, että köyhiltä ei leikata, ja nyt sitten vallassa ollessaan mr Orphanin kanssa ei ole muuta tehnytkään, kuin tuhonnut suomalaisten uskon ja toivon tulevaisuuteen. Täysin ammattitaidoton hallitus, joukossa vielä superammattitaidoton työministeri, jonka aikana työttömyys noussut ennätyslukemiin.
Pitkästä aikaa on kansan etuja ajatteleva ja ajava hallitus. Tietysti hallituksen toimet suututtavat tuilla eläviä luusereita ja työtä vieroksuvia, mutta rehdit työssäkäyvät itsensä elättävät arvostavat nykyhallituksen selkärangallista toimintaa.
Onhan niillä luottamus, kukaan ei ole epäluottamustakaan esittänyt eduskunnan käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sun tutut on köyhiä luusereita aivan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että kansa on oppinut opiksi, mitä seuraa siitä kun persut ja kokkarit on johdossa. Eikä tällaista kansan kurjistamista koskaan enää. Muistettava, miten mrs Bite valehteli ennen vaaleja, että köyhiltä ei leikata, ja nyt sitten vallassa ollessaan mr Orphanin kanssa ei ole muuta tehnytkään, kuin tuhonnut suomalaisten uskon ja toivon tulevaisuuteen. Täysin ammattitaidoton hallitus, joukossa vielä superammattitaidoton työministeri, jonka aikana työttömyys noussut ennätyslukemiin.
Tämä kirjoitus on hyvä esimerkki ihmisestä joka syyttää muita kun on epäonnistunut elämässään
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa on kansan etuja ajatteleva ja ajava hallitus. Tietysti hallituksen toimet suututtavat tuilla eläviä luusereita ja työtä vieroksuvia, mutta rehdit työssäkäyvät itsensä elättävät arvostavat nykyhallituksen selkärangallista toimintaa.
Minkä kansan etuja? Ei ainakaan suomalaisten.
Erotkaa!!