Työkaveri vihaa minua
En ymmärrä minkätakia yksi työkaveri on alkanut suorastaan vihata minua vaikka en ole tehnyt hänelle mitään pahaa.
Hän ei siis tervehdin mua, ei puhu mulle mitään ja jos joskus sattuu jotain "puhumaan" niin hän sanoo sen kun kehitysvammaiselle ns. komentamalla. Mun edessä hän myös paiskii tavaroitaan jne ja oikein tunnen sen vihan mitä hänellä on mua kohtaan. Muille työkavereille ei oo yhtään tämmönen.
Mikähän ihme tässä hommassa voi olla kyse?
Kommentit (6)
Arvaan, että todennäköisesti olet loukannut häntä aiemmin jotenkin, mutta et ole tiedostanut sitä. Tai toinen arvaus, olet epäreilu häntä kohtaan muihin verrattuna. Voithan kysyä häneltä, mikä on?
Jos et tiedä tehneesi tai sanoneesi mitään, mistä voisi pahastua, niin voi olla vain ilkeä tyyppi. Siltä kuulostaa, ettei käytöstavat ole ihan kohdallaan. Ikävää kyllä, että työelämä on nykyään tuollaista - koulukiusaaminen jatkuu työpaikkakiusaamisena. Jotkut voivat sillä tavoin yrittää hankkia valtaa ja pönkittää omaa asemaansa työyhteisössä.
Vastaavassa tilanteessa tämä inhottavasti alkanut ihminen alkoi selvästi kadehtia minua. Kateudesta lähes aina vihaaminen "kiusaaminen" johtuu. Ihmisille riittää syyksi edes oletus toisen paremmuudesta tai että vaikka pomo suosii.
Kurjan kuuloista. Voisiko hänelle kauniisti jutella, että olenko jotenkin loukannut sinua? Että ei ole ollut tarkoitus ainakaan.
Toki hän voi olla vain ikävä ihminen.
#räväkkä#pikkumyy