Miten pärjäätte jos tuo lakko toteutuu helmikuussa lidlin,prisman,toknannien yms muiden kaikkien suhteen?
Ja kuinka todennäköistä tuo on?
https://www.iltalehti.fi/talous/a/22a3bb9e-702c-4383-88e6-15280d916f00
Kommentit (131)
Lopettakaa yhteiskunnan tuhoaminen . Teette työtä maksatte laskut ja palautatte varastetut. Työpaikoilta varastaminen myös. Ja ne pilaantuneet voi ostaa ale hintaan muutenkin joka kaupassa. Olette niin sekaisin ettei kalenterin lukeminen onnistu milloin on kouluruoka milloin Runeberg milloin laskiainen . Kaikki tuotteet rahdataan kuukausi etuajassa kauppaan vähintään mätänemään kun ei niitä kukaan osta ennen aikoja eikä syö kuin vasta juhlapäivänä. Helvetin sekoilut. Työpaikalla hosuu raivotautisia rokottamattomia riehujia . Osa huumeissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet lakon koskevan myös logistiikkaa, ja tuo on vain ensimmäinen lakko jos ei tule sopua. Kyllä se vaikuttaa kauppojen valikoimaan.
Aiemmissa lakoissa aina kaikki edulliset tuotteet loppuvat ensimmäiseksi. Haluaako joku maksaa ylihintaa vain lakon takia ja kun normaalihintaiset tuotteet on lopussa?
Logistiikan lakko alkaa KAKSI päivää ennen kauppojen lakkoa. Kaupat varmasti tilaavat vähän normaalia enemmän tavaraa edeltävinä päivinä, niim yhtään mikään ei lopu.
Paitsi jos ihmiset ovat niin tyhmiä, että hamstraavat kuukauden ostokset sen kolmen päivän takia...
EIKÖ TEILLÄ OLEKAAN SITÄ KOTIVARAA VIIKOKSI . KYLLÄPÄ TAAS TYHMYYS LOISTAA.
Normaalisti käydään ma ja pe, niin täytyy sit käydä la.
Vierailija kirjoitti:
3 päivän lakko eli multa loppuu ruoka ja WC paperi
3 päivän lakko, eli ainakin 5 isoa paalia wc-paperia ja vähintään kuukauden ruokatarvikkeet ostettava! Ihan pakko!
Vierailija kirjoitti:
Miksi te normaalisti käytte joka päivä kaupassa?? Kysyn täältä, kun en kehtaa kysyä asiakkailta kassalla työskennellessä. Samat naamat joka ikinen päivä. Parhaat käy aamulla ja iltapäivällä jo uudestaan ennen kuin mun vuoro loppuu. Arkisin ja viikonloppuisin. En voi käsittää.
Tiedän. Tulevat aamulla ovestakin tietyssä järjestyksessä. Jos jotain vakinaamaa ei pariin päivään näe, niin alkaa jo miettimään, että mitäköhän sille on tapahtunut.
t. kaupan-täti
Sinkku naiset voi tulla mun luo syömään. Keitän kahvitki ja voin soittaa kitaraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te normaalisti käytte joka päivä kaupassa?? Kysyn täältä, kun en kehtaa kysyä asiakkailta kassalla työskennellessä. Samat naamat joka ikinen päivä. Parhaat käy aamulla ja iltapäivällä jo uudestaan ennen kuin mun vuoro loppuu. Arkisin ja viikonloppuisin. En voi käsittää.
Tiedän. Tulevat aamulla ovestakin tietyssä järjestyksessä. Jos jotain vakinaamaa ei pariin päivään näe, niin alkaa jo miettimään, että mitäköhän sille on tapahtunut.
t. kaupan-täti
Hulvattomia myyjiä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaupan-täti
ehkä se on heille ainoa tapa päästä pois neljän seinän sisältä ja joku ihmiskontakti, edes se kaupan kassa? Itse en käy päivittäin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat on auki, siellä on vaan vähemmän työntekijöitä.
Juu ja meidänkin pikkukaupungissa on parikin etnistä markettia, ja ravintoloita. Pakkasessakin tavaraa aivan liiaksi että sinänsä olis ihan hyvä jos olis pakko sitäkin tyhjentää.
Ei tästä ole kovin pitkään, kun lakot kestivät kunnes sopimus oli valmis. Nykyään vain joitakin päiviä ja se on tiedossa etukäteen. Valitus on silti valtavaa ja koko maa on muka tuhoutumassa.
Suomessa on yhtenään käsketty pitää kotivara kotona . On se jotenkin vaikea ymmärtää suomen kieltä sitten kannattaa pakata sinne oman kielen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin suomalaista touhua. Kaupat ehkä kolme, neljä päivää kiinni niin jo alkaa katastrofi kolkutella. Ja kauhea hamstrausaalto alkaa ihan lähiviikkoina. Ihan niinkuin ruokaa ja vessapaperia ei voisi ostaa rauhassa sen verran mitä muutaman päivän aikana tarvii. Ei se lakko yhtäkkiä venähdä kuukauden mittaiseksi.
vaikka itse lakko olisi vain 3-4 päivää, niin se varmastikin näkyy kaupan hyllyillä pidempään, tilauksia vähennetään ettei tulisi hävikkiä, jengi käy hamstraamassa, lakon jälkeen ei saada hyllyjä täyteen 1-2päivässä vaan tavarantoimituksissa saattaa kestää sen jälkeen viikkokin että ollaan ns. normaalitilassa.
Mutta silti ne kaupan hyllyt ei ole tyhjät, kukaan ei kuole nälkään jos joku tietty jauheliha tai sosekeitto on loppu.
Ärsyttää. Käyn kaupassa lähes joka päivä, enkä tykkää tuollaisista tyhmistä lakoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaupan-täti
Ja jos itse olet enemmän kuin 2pv pois, niin jo kysellään, että olitkos lomalla vai kipeänä, kun ei moneen päivään näkynyt. Ja ei, kyseessä ei todellakaan ole mikään pikkukylän ainoa marketti jossa vielä ymmärtäisin tämän.
Nykyään on hammahoitokin koulutustasoa kehitysmaa. Paskaisuustaso samoin. Kaupoissa myös. Kuin snägäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ostaa paskapaperia.
Säkki per lakkopäivä, eli nyt siis alkajaisiksi kolme säkkiä. Ettei lopu kesken 🥺
vaikka itse lakko olisi vain 3-4 päivää, niin se varmastikin näkyy kaupan hyllyillä pidempään, tilauksia vähennetään ettei tulisi hävikkiä, jengi käy hamstraamassa, lakon jälkeen ei saada hyllyjä täyteen 1-2päivässä vaan tavarantoimituksissa saattaa kestää sen jälkeen viikkokin että ollaan ns. normaalitilassa.