Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako puolison puhelinta tutkia salaa?

Vierailija
01.02.2025 |

Miten on? Saako puhelinta tutkia salaa ja urkkia vaikkapa salasanan?

Kommentit (335)

Vierailija
141/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin asian laillisuus/laittomuus ei välttämättä kerro asian moraalisuudesta. On laitonta ajaa viittäkymppiä neljänkympin alueella, mutta ei ole laitonta pettämisen seurauksena tartuttaa toiseen seksitauti joka voi johtaa lapsettomuuteen. Näen jälkimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana. 

Voi vähän tutkia itseään miksi suhtautuu asiaan noin tunteella. Kannattaa elää elämäänsä niin ettei koe että olisi salattavaa kumppanilta

*Näen ensimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana. 

Vierailija
142/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavan moni hyväksyy laittoman teon, ihan vain siksi, että epäilee puolisoaan pettämisestä. Jos epäilet, niin jätä puolisosi, ei se puhelimen tutkiminen auta epäilyihisi. Joka tapauksessa, aika monen olisi syytä hävetä. 

Kolme exääni on tutkinut minun puhelinta. Niissä ei ole ollut mitään, joka vahvistaisi heidän epäilyään minun pettämisestä. Ainut minkä tuo puhelimen kyttäys paljasti, oli se, että he itse pettivät. Sairaanloisen mustasukkainen pettää yleensä itse ja siksi on niin "varma" myös toisen pettämisestä. Harmittaa oikeastaan, etten nostanut noista oikeusjuttua. Olisi pitänyt. Toivottavasti kaikki tekisivät näin, jos kumppani lukee ilman lupaa sinun viestit. Toisaalta, pääseepä eroon sairaasta ihmisestä. Tuo on sen verran rajatonta käytöstä, ettei ihminen voi olla terve muutenkaan, jos kykenee lukemaan toisen viestit. 

Ne ihmiset, jotka itse pettävät, ovat kaikista vainoharhaisimpia. Varsinkin jos on uusi piirre. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavan moni hyväksyy laittoman teon, ihan vain siksi, että epäilee puolisoaan pettämisestä. Jos epäilet, niin jätä puolisosi, ei se puhelimen tutkiminen auta epäilyihisi. Joka tapauksessa, aika monen olisi syytä hävetä. 

Kolme exääni on tutkinut minun puhelinta. Niissä ei ole ollut mitään, joka vahvistaisi heidän epäilyään minun pettämisestä. Ainut minkä tuo puhelimen kyttäys paljasti, oli se, että he itse pettivät. Sairaanloisen mustasukkainen pettää yleensä itse ja siksi on niin "varma" myös toisen pettämisestä. Harmittaa oikeastaan, etten nostanut noista oikeusjuttua. Olisi pitänyt. Toivottavasti kaikki tekisivät näin, jos kumppani lukee ilman lupaa sinun viestit. Toisaalta, pääseepä eroon sairaasta ihmisestä. Tuo on sen verran rajatonta käytöstä, ettei ihminen voi olla terve muutenkaan, jos kykenee lukemaan toisen viestit. 

Ne ihmis

Itse en ole kertaakaan pettänyt. Minulla ei myöskään ole ollut luottamuspulaa aikaisemmissa suhteissa. Intuitio kertoi että mies salaili jotain ja niin se intuitio osoittautuikin oikeaksi ja luottamus meni. Lopulta erottiin.

Vierailija
144/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle kesälle meinasi tulla oikein tuomio kun meni minun puhelinta tutkimaan. Tuomio meinasi tulla siittä kun minulla on luvallisesti puhelimessani työasioita jotka on tietoturvaluokiteltuja ja salassa pidettäviä asioita. Jätin naisen ja ilmoitin turvallisuus päällikölle että minun puhelimesta on urkittu tietoja. Kuuleman mukaan tuli aika kalliiksi tälle naiselle ja hänen isälle kun joutuivat maksamaan että asia ei mennyt oikeuteen asti

Ja sinä olit suhteessa naisen kanssa saadaksesi näitä tietoja 😂

Vierailija
145/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä samat vaahtoajat ajaa ylinopeutta tai lukee tekstarin ajaessaan autoa, ja vaarantavat samalla monen ihmisen hengen. Ja sitten valittavat jostain kännykkään koskemisesta 🤣

Mitä whataboutismia. No, kontrolloija löytää aina syynsä. 

Kommenttisi kertookin kaiken 🤣

Avaatko nyt vähän? Sinä olet kontrolloija, sinä harjoitat henkistä väkivaltaa ja keksit syyt sillä, että on olemassa muita ihmisiä, jotka rikkovat lakia. Todennäköisesti ajat itsekin ylinopeutta ja tekstaat samalla? Eikö niin?

Avaan mielelläni: olet väärässä ihan kaikessa mitä suollat. Minä en aja ylinopeutta koskaan, enkä tekstaa tai puhu ajaessani. Eilen viimeksi pysähdyin bussipysäkille kirjoittamaan viestiä. En myöskään ole kontrolloija enkä henkisesti enkä fyysisesti väkivaltainen.

Mutta hyvä että tässä kommentissa myönsit rikoksesi. Näin aattelinkin.

Vierailija
146/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole koskaan luvatta tutkinut muiden puhelimia, mutta omaa puhelinta kyllä on tutkittu. Asialla vielä tuntematon narsisti, joka ei voinut vastustaa kiusausta muuttaa yhtä kuvaa kuin jättääksen merkin mitä oli tehnyt. Turvallisuusalan ihminen on usein kontakteineen se pahin ja likaisin rotta itse

Vierailija
147/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelottavaa kuinka moni tuon hyväksyy ja ei vaikuta tajuavan tuon olevan laitonta. Jos luottamusta ei ole, ei se puhelimen katsominen tilannetta paranna. Jos uskot toisella olevan jonkun muun, miksi et vain eroa? Ilmeisesti rajattomuus on aika monen mielestä ihan ok? Mulla menee yli, että tämä on näin monen mielestä ok käytöstä. 

Ja ei, minulla ei ole salattavaa puhelimessa, eikä elämässä muutenkaan. Minunkin puhelin on aikaisemmassa suhteessa koluttu. Nyt nostaisin jo asiasta syysteen. Pakko suhteessa on olla paljon muutakin vikaa, jos tuollaiseen kykenee. 

Vierailija
148/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen tutkia kun laitat sinne suoraan jonkun kivan urkintaohjelman. 

Vierailija
149/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ei ollut käytössä ja häirikkö tutki sitä ilmeisesti ilman liittymää. Sai ehkä pengottua sieltä esiin oikeiden ihmisten oikeaa elämää feikin narsistipellelyn sijaan. 

Vierailija
150/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse erikseen tutkia kun laitat sinne suoraan jonkun kivan urkintaohjelman. 

Harrastatko myös vainoamista ihan fyysisesti vai kyttäätkö ihmispelkoisena haisevassa kodissasi?

Vierailija
151/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pelottavaa kuinka moni tuon hyväksyy ja ei vaikuta tajuavan tuon olevan laitonta. Jos luottamusta ei ole, ei se puhelimen katsominen tilannetta paranna. Jos uskot toisella olevan jonkun muun, miksi et vain eroa? Ilmeisesti rajattomuus on aika monen mielestä ihan ok? Mulla menee yli, että tämä on näin monen mielestä ok käytöstä. 

Ja ei, minulla ei ole salattavaa puhelimessa, eikä elämässä muutenkaan. Minunkin puhelin on aikaisemmassa suhteessa koluttu. Nyt nostaisin jo asiasta syysteen. Pakko suhteessa on olla paljon muutakin vikaa, jos tuollaiseen kykenee. 

Pystytkö kommentoimaan yhtään mitään ilman, että haukut kaikki muut ja muiden parisuhteet? Vaikka et tiedä niistä mitään, eikä ne sulle edes kuulu?

Vierailija
152/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkin asian laillisuus/laittomuus ei välttämättä kerro asian moraalisuudesta. On laitonta ajaa viittäkymppiä neljänkympin alueella, mutta ei ole laitonta pettämisen seurauksena tartuttaa toiseen seksitauti joka voi johtaa lapsettomuuteen. Näen jälkimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana. 

Voi vähän tutkia itseään miksi suhtautuu asiaan noin tunteella. Kannattaa elää elämäänsä niin ettei koe että olisi salattavaa kumppanilta

Sarjapettäjät hermostuvat aina puhelinasioista. 🤣🤣🤣

Vierailija
153/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Tosin meillä on sovittu, että näin voi tehdä. 

Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?

Olen kyllä sanonut, tietysti. 

Mä pitäisin ainakin tosi outona jos joku mun ystävä sanoisi että älä lähettele mulle viestejä kun meidän Pekka kuitenkin lukee ne.... ja ottaisin asian ihan puheeksikin, että miksi noin epäterveessä suhteessa? 

No pidätkö yhtä outona sitä, jos joku kertoo sinulle, että he käyttävät puolisonsa kanssa huoletta toistensa puhelimia? Sama asia. 

Vierailija
154/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö kommentoimaan yhtään mitään ilman, että haukut kaikki muut ja muiden parisuhteet? Vaikka et tiedä niistä mitään, eikä ne sulle edes kuulu?

Ei tuo sarjapettäjä pysty muuhun kuin normaalien ihmisten solvaamiseen ja haukkumiseen.

Vierailija
155/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimestasi on sulla tainnut aikanaan puoliso löytänyt klassisesti salasuhteilun merkit. 🤣🤣🤣

Vierailija
156/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimestasi on sulla tainnut aikanaan puoliso löytänyt klassisesti salasuhteilun merkit. 🤣🤣🤣

Lehdistähän tuo selviää.

Vierailija
157/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Tosin meillä on sovittu, että näin voi tehdä. 

Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?

Oletko sä vastaavasti sanonut kaikille ihmisille, jotka sulle viestejä lähettelee, että puolisosi ei tule koskaan näitä lukemaan? Miksi sulla tai kenelläkään tulisi tällainen asia edes puheeksi? 

Vainoharhaiset epäilee puolisoitaan. Terveet eivät.

Normaalille ihmiselle viestintäsalaisuuden kunnioittaminen on normaalia.

Normaali ihminen vastaisi kysymykseen, eikä kiertelisi.

Keskusteluvei ole kuulustelu, tolvana. Vastaus: ei tietenkään toisen puhelinta, posteja, kulkemisia vahdata, koska se on hullua ja väärin.

Vainoojat tekevät niin.

Ehkä ap ja moni muu sitten on vainoojia. Se perustuu surkeaan itsetuntoon ja kyvyttömyyteen sitoutua, luottaa ja kunnioittaa läheisintä ihmistä.

Vierailija
158/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan ei saa.

Vierailija
159/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu yksityisyyden piiriin, eli ei saa. Minulla on aivan sama katsooko puoliso puhelintani, koska ei siellä ole mitään mitä en voisi hänelle näyttää. 

Vierailija
160/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen sen syynä ottaa urkkijasta ero ja tehdä poliisille tutkintapyyntö. Niin erilaisia me olemme.

Puhelimeni aukeaa sormenjäljellä. Luurissa on nykyään ihmisen pankkiasiat ym, joten se, joka puhelintani räplää, saa ensin tällin naamaan ja sitten haasteen.