Saako puolison puhelinta tutkia salaa?
Miten on? Saako puhelinta tutkia salaa ja urkkia vaikkapa salasanan?
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä samat vaahtoajat ajaa ylinopeutta tai lukee tekstarin ajaessaan autoa, ja vaarantavat samalla monen ihmisen hengen. Ja sitten valittavat jostain kännykkään koskemisesta 🤣
Mitä whataboutismia. No, kontrolloija löytää aina syynsä.
Kommenttisi kertookin kaiken 🤣
Avaatko nyt vähän? Sinä olet kontrolloija, sinä harjoitat henkistä väkivaltaa ja keksit syyt sillä, että on olemassa muita ihmisiä, jotka rikkovat lakia. Todennäköisesti ajat itsekin ylinopeutta ja tekstaat samalla? Eikö niin?
Avaan mielelläni: olet väärässä ihan kaikessa mitä suollat. Minä en aja ylinopeutta koskaan, enkä tekstaa tai puhu ajaessani. Eilen vii
Eli olet vain täysin sekaisin oleva nettitrolli? Sinä puolustat rikoksen tekoa ja kontrollointia sillä varjolla, että muutkin tekee rikoksia. En ole puolustanut enkä myöntänyt yhtään rikosta. Olet sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse erikseen tutkia kun laitat sinne suoraan jonkun kivan urkintaohjelman.
Harrastatko myös vainoamista ihan fyysisesti vai kyttäätkö ihmispelkoisena haisevassa kodissasi?
Ilmiannoin ton tyypin poliisille rikokseen yllyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pelottavaa kuinka moni tuon hyväksyy ja ei vaikuta tajuavan tuon olevan laitonta. Jos luottamusta ei ole, ei se puhelimen katsominen tilannetta paranna. Jos uskot toisella olevan jonkun muun, miksi et vain eroa? Ilmeisesti rajattomuus on aika monen mielestä ihan ok? Mulla menee yli, että tämä on näin monen mielestä ok käytöstä.
Ja ei, minulla ei ole salattavaa puhelimessa, eikä elämässä muutenkaan. Minunkin puhelin on aikaisemmassa suhteessa koluttu. Nyt nostaisin jo asiasta syysteen. Pakko suhteessa on olla paljon muutakin vikaa, jos tuollaiseen kykenee.
Pystytkö kommentoimaan yhtään mitään ilman, että haukut kaikki muut ja muiden parisuhteet? Vaikka et tiedä niistä mitään, eikä ne sulle edes kuulu?
Haukkumistako se on, että toteaa aika monen pystyvän laittomuuksiin, ihan vain siksi, että... Eli pystyy itselleen selittämään asian parhain päin. Se, että käytös on rajatonta on myös totta, eikä haukkumista. Se, että näin moni on rajattomissa suhteissa on itselleni yllätys. Se, että näin moni on rajaton, on myös yllätys. Kuuluuko muut rikokset muilla? Aika monesti kyllä kerron ihmiselle joka on kohdannut rikoksen, että tee ilmoitus. Miksi tässä olisi eri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pelottavaa kuinka moni tuon hyväksyy ja ei vaikuta tajuavan tuon olevan laitonta. Jos luottamusta ei ole, ei se puhelimen katsominen tilannetta paranna. Jos uskot toisella olevan jonkun muun, miksi et vain eroa? Ilmeisesti rajattomuus on aika monen mielestä ihan ok? Mulla menee yli, että tämä on näin monen mielestä ok käytöstä.
Ja ei, minulla ei ole salattavaa puhelimessa, eikä elämässä muutenkaan. Minunkin puhelin on aikaisemmassa suhteessa koluttu. Nyt nostaisin jo asiasta syysteen. Pakko suhteessa on olla paljon muutakin vikaa, jos tuollaiseen kykenee.
Puhelimestasi on sulla tainnut aikanaan puoliso löytänyt klassisesti salasuhteilun merkit. 🤣🤣🤣
No ei löytänyt. Vaan vahvisti sen, että hän petti itse. Rajattomat on usein pettäjiä ja rajattomia itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Tosin meillä on sovittu, että näin voi tehdä.
Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?
Oletko sä vastaavasti sanonut kaikille ihmisille, jotka sulle viestejä lähettelee, että puolisosi ei tule koskaan näitä lukemaan? Miksi sulla tai kenelläkään tulisi tällainen asia edes puheeksi?
Vainoharhaiset epäilee puolisoitaan. Terveet eivät.
Normaalille ihmiselle viestintäsalaisuuden kunnioittaminen on normaalia.
Normaali ihminen vasta
Se on juuri näin. Klassinen narsistin taktiikka. Ensin itse toimitaan epäilyttävällä tavalla ja sitten kyseenalaistetaan toisen epäilyt ja kuitataan vaan vainoharhaisuudella. Sitten kun toinen etsii todisteita ja löytääkin niitä, niin sitten tartutaan tapaan jolla asia tuli ilmi, sen sijaan että otettaisiin teoista vastuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?
Oletko sä vastaavasti sanonut kaikille ihmisille, jotka sulle viestejä lähettelee, että puolisosi ei tule koskaan näitä lukemaan? Miksi sulla tai kenelläkään tulisi tällainen asia edes puheeksi?
Normaali ihminen vastaisi kysymykseen, eikä kiertelisi.
Keskusteluvei ole kuulustelu, tolvana. Vastaus: ei tietenkään toisen puhelinta, posteja, kulkemisia vahdata, koska se on hullua ja väärin.
Vainoojat tekevät niin.
Ehkä ap ja moni muu sitten on vainoojia. Se perustuu surkeaan itsetuntoon ja kyvyttömyyteen sitoutua, luottaa ja kunnioittaa läheisintä ihmistä.
Pystytkö kommentoimaan yhtään mitään ilman, että haukut toisia ihmisiä? Mitä jos keskittyisit ihan omaan itseesi ja siihen että olosi olisi niin hyvä, ettei tarvitsisi jatkuvasti muita haukkua ja arvostella, tietämättä heistä yhtään mitään?
Normaali järjellä oleva jättää kumppanin, jos se on narsistinen ja pettäjä. Ei jättäjän tarvitse alentua rikolliseksi sen takia, että saisi todisteet. Kuulostaa niin sairaalta, että edes harkitsisi suhdetta muutenkaan. Mitä se pettäminen enää edes muutta jos suhteessa on huono olo muutenkin. Kertoo vain siitä, että kaksi rajatonta on löytäneet toisensa.
Mun puolesta saa tutkia ihan vapaasti. Toinen kännykkä on varattu salaisempaan käyttöön ja sitä en tuo kotiin.
Narsistinen ihminen ei koskaan ota vastuuta omista teoistaan. Syyttää kaikkia muita. Jopa parisuhdemalleja. Mitä tahansa kunhan syyttävän sormen saa käännettyä itsestään poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin asian laillisuus/laittomuus ei välttämättä kerro asian moraalisuudesta. On laitonta ajaa viittäkymppiä neljänkympin alueella, mutta ei ole laitonta pettämisen seurauksena tartuttaa toiseen seksitauti joka voi johtaa lapsettomuuteen. Näen jälkimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana.
Voi vähän tutkia itseään miksi suhtautuu asiaan noin tunteella. Kannattaa elää elämäänsä niin ettei koe että olisi salattavaa kumppanilta
*Näen ensimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana.
Mä näen sen syynä ottaa urkkijasta ero ja tehdä poliisille tutkintapyyntö. Niin erilaisia me olemme.
Puhelimeni aukeaa sormenjäljellä. Luurissa on nykyään ihmisen pankkiasiat ym, joten se, joka puhelintani räplää, saa ensin tällin naamaan ja
Aika red flag että toisen fyysinen vahingoittaminen (laitonta sekin) on sun mielessä oikeutettua vaan koska joku katsoo sun puhelinta. Toivottavasti oot sinkku
Rajaton, rajaton, rajaton. Uusi muotisana, onko tullut narsistin tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin asian laillisuus/laittomuus ei välttämättä kerro asian moraalisuudesta. On laitonta ajaa viittäkymppiä neljänkympin alueella, mutta ei ole laitonta pettämisen seurauksena tartuttaa toiseen seksitauti joka voi johtaa lapsettomuuteen. Näen jälkimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana.
Voi vähän tutkia itseään miksi suhtautuu asiaan noin tunteella. Kannattaa elää elämäänsä niin ettei koe että olisi salattavaa kumppanilta
*Näen ensimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana.
Mä näen sen syynä ottaa urkkijasta ero ja tehdä poliisille tutkintapyyntö. Niin erilaisia me olemme.
Puhelimeni aukeaa sormenjäljellä. Luurissa on nykyään ihmisen pankkiasiat ym, joten se, joka
Moni joka suhtautuu hyvin vainoharhaisesti omaan puhelimeensa on henkisesti epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Rajaton, rajaton, rajaton. Uusi muotisana, onko tullut narsistin tilalle?
Tärkeä sana ja näköjään olisi aika monen av:lla kirjoittavan hyvä tutustua siihen, mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä sanonut, tietysti.
Mä pitäisin ainakin tosi outona jos joku mun ystävä sanoisi että älä lähettele mulle viestejä kun meidän Pekka kuitenkin lukee ne.... ja ottaisin asian ihan puheeksikin, että miksi noin epäterveessä suhteessa?
No pidätkö yhtä outona sitä, jos joku kertoo sinulle, että he käyttävät puolisonsa kanssa huoletta toistensa puhelimia? Sama asia.
Kyllä mä sitäkin pitäisin outona. Meidän huushollissa kummallakin on omat puhelimet joita toinen ei käytä, samoin esim omat rahat ja alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen vasta
Täällä kommenttipalstan ketjussa on selvästi joku pettäjä joka ei kestä tätä keskustelua. Hyökkää hyeenan lailla kaikkien eri mieltä olevien päälle. Joku trauma omasta puhelimesta selvästi käsittelemättä.
Ihan sama. Ei mitään salattavaa. Ehkä vähän ihmettelisin mikä herätti epäilyt. Haittaisi ehkä jos olisi jotain salattavaa.
Toisen puhelimeen ei kosketa. Ei tulisi mieleenkään sekään, että vaatisin puolisoani esittelemään puhelimensa sisältöä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Ei mitään salattavaa. Ehkä vähän ihmettelisin mikä herätti epäilyt. Haittaisi ehkä jos olisi jotain salattavaa.
Sinulla on normaalin tolkun ihmisen suhtautuminen asiaan. Reunalla olevat pelkäävät.
On tilanteita missä syvästi narsistinen ihmisen muotoinen kaasuvalottaa ettei petä eikä salasuhteile vaikka merkit selvät. Sitten hyökkää juurikin niin että syyttää kumppaniaan vainoharhaiseksi kun lopulta kaasuvalottamisella, valheilla, salailulla ja manipuloinnilla nurkkaan ajettu kumppani selvittää totuuden. Ja sitä narsistinen ihminen ei kestä. Kiinnijäämistään.