Saako puolison puhelinta tutkia salaa?
Miten on? Saako puhelinta tutkia salaa ja urkkia vaikkapa salasanan?
Kommentit (335)
Eräälle kesälle meinasi tulla oikein tuomio kun meni minun puhelinta tutkimaan. Tuomio meinasi tulla siittä kun minulla on luvallisesti puhelimessani työasioita jotka on tietoturvaluokiteltuja ja salassa pidettäviä asioita. Jätin naisen ja ilmoitin turvallisuus päällikölle että minun puhelimesta on urkittu tietoja. Kuuleman mukaan tuli aika kalliiksi tälle naiselle ja hänen isälle kun joutuivat maksamaan että asia ei mennyt oikeuteen asti
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että pienempi paha kuin toiselle valehtelu tai toisen pettäminen. Sanoo laki mitä tahansa. Mieluummin kuuntelen intuitiota ja tarkistan asian kuin tulen käytetyksi hyväksi ja tuhlaan elämääni valehtelijaan. Minua ei haittaa jos minun laitteeni käydään läpi. Elän elämää jossa minulla ei ole mitään salattavaa
Hyväksytkö että sinua kohtaankin saa rikkoa lakeja samalla tavalla kun sinä hyväksyt omat lakien rikkomiset muita kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Tosin meillä on sovittu, että näin voi tehdä.
Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?
Oletko sä vastaavasti sanonut kaikille ihmisille, jotka sulle viestejä lähettelee, että puolisosi ei tule koskaan näitä lukemaan? Miksi sulla tai kenelläkään tulisi tällainen asia edes puheeksi?
Vainoharhaiset epäilee puolisoitaan. Terveet eivät.
Normaalille ihmiselle viestintäsalaisuuden kunnioittaminen on normaalia.
Pettäjät syyttää aina muita pettämisestä
No tottakai saa siinä missä kytkeä käsiraudoilla kellarin patteriin kiinni ettei pääse ulos pettämään.
Meillä luetaan toisen puhelinta, jos oma on toisessa huoneessa. Molempien puhelimet ovat myös toisen käytössä. Ihme salamyhkäisyyttä puhelimien kanssa täällä. Ei ihme että avioliitot ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että pienempi paha kuin toiselle valehtelu tai toisen pettäminen. Sanoo laki mitä tahansa. Mieluummin kuuntelen intuitiota ja tarkistan asian kuin tulen käytetyksi hyväksi ja tuhlaan elämääni valehtelijaan. Minua ei haittaa jos minun laitteeni käydään läpi. Elän elämää jossa minulla ei ole mitään salattavaa
Hyväksytkö että sinua kohtaankin saa rikkoa lakeja samalla tavalla kun sinä hyväksyt omat lakien rikkomiset muita kohtaan?
Ihan vapaasti saa puhelinta katsoa. Jos asioiden tarkistaminen tuo toiselle mielenrauhan niin mikäs siinä. Toiselle seksitaudin tartuttaminen ei ole laitonta, mutta minusta huomattavasti pahempaa kuin yksityisyyden loukkaaminen. Ihmeen voimakkaasti ihmiset suhtautuvat puhelimeensa. Niin monet elää kaksoiselämää? Oon muuten privaatti ihminen, mutta läheisilleni olen avoin kirja
Vierailija kirjoitti:
Meillä luetaan toisen puhelinta, jos oma on toisessa huoneessa. Molempien puhelimet ovat myös toisen käytössä. Ihme salamyhkäisyyttä puhelimien kanssa täällä. Ei ihme että avioliitot ei kestä.
Samoin meillä puhelimia saa käyttää ihan vapaasti. En osaisi muuta tapaa alkuunkaan. Mutta muut saa kyllä omissa suhteissaan tehdä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä samat vaahtoajat ajaa ylinopeutta tai lukee tekstarin ajaessaan autoa, ja vaarantavat samalla monen ihmisen hengen. Ja sitten valittavat jostain kännykkään koskemisesta 🤣
Mitä whataboutismia. No, kontrolloija löytää aina syynsä.
Haastaisin naisen oikeuteen, jos tutkisi puhelimeni.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kaikki pettämiseen erikoistuvat psykologit antavat ohjeeksi uskottomuudesta toipumiseen, että petetyllä tulee olla mahdollisuus tutkia toisen puhelin kun traumareaktiot iskee päälle. Siis silloin jos pari päättää yrittää uudelleen.
sehän ei ole salaa tutkimista jos on lupa. Itse olisi pitänyt tutkia sian puhelin, kun salasi kaiken. Saa ainakin tietää tosiasiat. Mies kun peittelee uutta suhdetta muilta, peitelläkseen omia tekjoaan.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Eräälle kesälle meinasi tulla oikein tuomio kun meni minun puhelinta tutkimaan. Tuomio meinasi tulla siittä kun minulla on luvallisesti puhelimessani työasioita jotka on tietoturvaluokiteltuja ja salassa pidettäviä asioita. Jätin naisen ja ilmoitin turvallisuus päällikölle että minun puhelimesta on urkittu tietoja. Kuuleman mukaan tuli aika kalliiksi tälle naiselle ja hänen isälle kun joutuivat maksamaan että asia ei mennyt oikeuteen asti
HV
Vierailija kirjoitti:
Typerä avaus. Päivänselvä asia. Tietenkään ei saa.
Edellinen id iootti joka niin teki mulle, sai lähteä kävelemään. 20-vuotinen suhde ja avioliitto loppui siihen rikokseen ja petokseen.
Jos olet lukenut ketjun, niin avaus paljastaa miten laajasti tämän avmammat hyväksyy. Eli kysymys on tyhmä, mutta paljastaa hyvin sen, mitä oikeasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Oikeasti? Nauru-emoji? Etkö pysty parempaan? -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä samat vaahtoajat ajaa ylinopeutta tai lukee tekstarin ajaessaan autoa, ja vaarantavat samalla monen ihmisen hengen. Ja sitten valittavat jostain kännykkään koskemisesta 🤣
Kommenttisi kertookin kaiken 🤣
Ketjuissa av mammat ihmettelee, kun naisten kontrolloivasta käytöksestä puhutaan. Sitten tulee sivujen pituisi ketjuja, joissa toisen rajojen rikkomista pidetään täysin normaalina toimintana.
Sinänsä on hassua pitää jotain pettämistäkään enää pahana, kun rajat on näköjään tehty rikottavaksi. Miksi av mammojen rajoja pitäisi kunnioittaa, kun hekään eivät kunnioita ketään tai mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi kertookin kaiken 🤣
Avaatko nyt vähän? Sinä olet kontrolloija, sinä harjoitat henkistä väkivaltaa ja keksit syyt sillä, että on olemassa muita ihmisiä, jotka rikkovat lakia. Todennäköisesti ajat itsekin ylinopeutta ja tekstaat samalla? Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä saako, mutta rehellisesti sanottuna kyllä se kannattaa.
Jep. Näin sain selville että mies pettää. Puhelimen kurkkaaminen kun viesti tuli näytölle ei kaduta tippaakaan. Tuhlatut vuodet valehtelevan miehen kanssa kaduttavat.
Jonkin asian laillisuus/laittomuus ei välttämättä kerro asian moraalisuudesta. On laitonta ajaa viittäkymppiä neljänkympin alueella, mutta ei ole laitonta pettämisen seurauksena tartuttaa toiseen seksitauti joka voi johtaa lapsettomuuteen. Näen jälkimmäisen ja puhelimen katsomisen huomattavasti pienempänä pahana.
Voi vähän tutkia itseään miksi suhtautuu asiaan noin tunteella. Kannattaa elää elämäänsä niin ettei koe että olisi salattavaa kumppanilta