Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako puolison puhelinta tutkia salaa?

Vierailija
01.02.2025 |

Miten on? Saako puhelinta tutkia salaa ja urkkia vaikkapa salasanan?

Kommentit (335)

Vierailija
101/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Tosin meillä on sovittu, että näin voi tehdä. 

Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?

Oletko sä vastaavasti sanonut kaikille ihmisille, jotka sulle viestejä lähettelee, että puolisosi ei tule koskaan näitä lukemaan? Miksi sulla tai kenelläkään tulisi tällainen asia edes puheeksi? 

Vierailija
102/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään saisi, mutta olen tutkinut ja hyvä niin. Tuli vielä kunnon kielikurssi, kun piti kääntää viestit suomeksi. Paperille tein kaikki käännökset. Nyt on niin eksä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikea kuvitella että yksikään mies jaksaisi keskustella epäkiinnostavan naisen kanssa. Siis täysin platonisesti jossain baarissa tai juhlissa. Miehet yleensä on miesten seurassa, mutta nämä pettävät viihtyy keskustelemassa naisten kanssa. On ihan tarpeeksi omaa kokemusta. Yksikään mies ei ole kanssani jutellut mitään juhlissa ilman että olisi jotain kiinnostusta ollut jos homoja ei lasketa. Yleensä lähestyvät humalassa."

Me tunnetaan ja ollaan tavattu sitten kovin erilaisia miehiä. 

Vierailija
104/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?

Olen kyllä sanonut, tietysti. 

Mä pitäisin ainakin tosi outona jos joku mun ystävä sanoisi että älä lähettele mulle viestejä kun meidän Pekka kuitenkin lukee ne.... ja ottaisin asian ihan puheeksikin, että miksi noin epäterveessä suhteessa? 

Vierailija
105/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavan moni hyväksyy laittoman teon, ihan vain siksi, että epäilee puolisoaan pettämisestä. Jos epäilet, niin jätä puolisosi, ei se puhelimen tutkiminen auta epäilyihisi. Joka tapauksessa, aika monen olisi syytä hävetä. 

Kolme exääni on tutkinut minun puhelinta. Niissä ei ole ollut mitään, joka vahvistaisi heidän epäilyään minun pettämisestä. Ainut minkä tuo puhelimen kyttäys paljasti, oli se, että he itse pettivät. Sairaanloisen mustasukkainen pettää yleensä itse ja siksi on niin "varma" myös toisen pettämisestä. Harmittaa oikeastaan, etten nostanut noista oikeusjuttua. Olisi pitänyt. Toivottavasti kaikki tekisivät näin, jos kumppani lukee ilman lupaa sinun viestit. Toisaalta, pääseepä eroon sairaasta ihmisestä. Tuo on sen verran rajatonta käytöstä, ettei ihminen voi olla terve muutenkaan, jos kykenee lukemaan toisen viestit. 

Vierailija
106/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että pienempi paha kuin toiselle valehtelu tai toisen pettäminen. Sanoo laki mitä tahansa. Mieluummin kuuntelen intuitiota ja tarkistan asian kuin tulen käytetyksi hyväksi ja tuhlaan elämääni valehtelijaan. Minua ei haittaa jos minun laitteeni käydään läpi. Elän elämää jossa minulla ei ole mitään salattavaa

Vierailija
107/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, mutta jos epäilet pettämistä hyvin syin ja toinen ei suostu keskustelemaan asiasta, niin siitä vaan. Siellä ei pitäisi olla salaisuuksia.

Mutta tietysti pitää olla hyvä syy. Ja kannattaa mieluummin kouluttaa mies niin, että se osaa näyttää itse kysytyt asiat. 

Vierailija
108/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään salaa saa toisen puhelinta selailla, ellei lupaa ole. Mutta en tiedä ainuttakaan syytä miksi mies ei saisi mun puhelintani selailla, tai minä hänen. Puhelimet on meillä vaan puhelimia, ei mitään salaisia henkilökohtaisia asioita joihin puoliso ei saisi koskea.

Vierailija
109/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, meillä on sovittu aina viikonloppuun yhteiset puhelimen tarkastusajat jolloin voimme lukea toistemme viestit ja sähköpostit.

Aivan hemmetin sairasta.

Vierailija
110/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei

Tuleeko siitä jotain seurauksia jos jää kiinni?

Se on rikos. Tulee, jos puoliso niin päättää. 

Nimike: Viestintäsalaisuuden rikkominen.

Jos työpuhelin, jopa yritysvakoilu.

Vierailija
111/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä paskat suhteet jos niissä alennutaan tuollaiseen luottamuksen rikkomiseen ja rikokseen.

Vierailija
112/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on terveellä pohjalla ei tuollaiselle ole tarvetta..

Vierailija
113/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä vastaavasti sanonut kaikille ihmisille, jotka sulle viestejä lähettelee, että puolisosi ei tule koskaan näitä lukemaan? Miksi sulla tai kenelläkään tulisi tällainen asia edes puheeksi? 

Vainoharhaiset epäilee puolisoitaan. Terveet eivät.

Normaalille ihmiselle viestintäsalaisuuden kunnioittaminen on normaalia.

Vierailija
114/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, meillä on sovittu aina viikonloppuun yhteiset puhelimen tarkastusajat jolloin voimme lukea toistemme viestit ja sähköpostit.

Aivan hemmetin sairasta.

Minkä ihmeen takia kommentoit selviä provoja?

Vierailija
115/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä avaus. Päivänselvä asia. Tietenkään ei saa.

Edellinen id iootti joka niin teki mulle, sai lähteä kävelemään. 20-vuotinen suhde ja avioliitto loppui siihen rikokseen ja petokseen.

Vierailija
116/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoliikenne rikos ja yksityisyyden loukkaus.

Oli puoliso tai veiras.

Vierailija
117/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. 

Vierailija
118/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen vastaisi kysymykseen, eikä kiertelisi.

Vierailija
119/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko että pienempi paha kuin toiselle valehtelu tai toisen pettäminen. Sanoo laki mitä tahansa. Mieluummin kuuntelen intuitiota ja tarkistan asian kuin tulen käytetyksi hyväksi ja tuhlaan elämääni valehtelijaan. Minua ei haittaa jos minun laitteeni käydään läpi. Elän elämää jossa minulla ei ole mitään salattavaa

Rikotko lakia muissakin asioissa, jos intuitiosi näin sanoo? 

Vierailija
120/335 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun nykyään oikein eletään, kuin joutsenet lammella uskollisena yhdelle...