Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori,fi myyjät eivät suostu joustamaan hinnassa

Vierailija
01.02.2025 |

Apteekin hinnat, senttiäkään ei hinnoista tiputeta. Samat tavarat roikkuu kuukausia kunnes ilmoitus poistuu automaattisesti.

10-25% kannattaa aina olla ilmaa hinnassa.

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkijöille en vastaa mitään. Jos jankkaa samaa, pääsee estoille. ÄLÄ OSTA JOS EI OLE RAHAA!

Vierailija
42/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa paljon ammattimyyjiä. Heillä tavaraa vaikka kuinka paljon myynnissä. Ahneita ovat.

Jos haluat tavarasta eroon niin laske hintaa.

Se ei ole hullu joka pyytää vaan..   ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulen vastaan postikuluissa. Tavaroiden hinnat on jo sellaiset etten ala joustamaan. Ja yleensä kaikki menneet kaupaksi sillä hinnalla mitä olen pyytänyt. Mihinkään älyttömiin tarjouksiin en edes vastaa, tyyliin 20e:n+postikulut tuotteesta tarjotaan 15e jonka pitäisi sisältää vielä postikulut. Myyn ainoastaan hyväkuntoista tavaraa. 

Minä taas hinnoittelen niin, että postikulujen kanssa hinta on vielä järkevä, noutaja saa sitten edullisesti. Postikulut ovat mitä ovat, niitä en alenna. Kerran olen maksanut itse postikuluja hieman enemmän kuin ilmoitin. En vaan jaksanut ährätä sen paketin kanssa, että olisin saanut sen menemään pienempänä pakettina (olisi ollut mahdollista), vaan laitoin sitten isomman kuluilla. Halusin kuitenkin pakata kunnolla, ettei kuljetuksesta aiheudu jälkiä kirjan kulmiin. Periaatteessa olisin voinut kääräistä vaan muovipussiin, mutta sitten ei tuote välttämättä olisi ollut uudenveroinen, kun postipaketteja ei mitenkään hellästi käsitellä. Ostaessa olen pyytänyt joskus pakkaamaan muovipussiin ja teippaamaan, sillä olen tiennyt, että siten sen kirjan saa halvemmilla postikuluilla.

Vierailija
44/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isävainaa opetti että hinta kerralla kohilleen niin jää se turha venkslaaminen pois, oli sitte myymässä taloa, autoa tai jotain muuta. Hyvä neuvo, noudatan ja kerron ostajalle miksi hinta ei alene. Vihaan tinkaajia.

Vierailija
45/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tilanteesta, jossa ostaja jankkaa hintaa alemmaksi enkä suostu. Tulee toinen ostaja ja maksaa pyydetyn hinnan mukisematta ja lähtee tyytyväisenä tavara kainalossaan.

Edellinen kyselijä kysyy vieläkö se tuote löytyy ja jos hän sen ostaa niin paljonko pudotan. Totean, että meni jo. Tulee valitus kuinka olisi pitänyt ostaa. No katos, näin siinä käy. 

Vierailija
46/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin tilanteesta, jossa ostaja jankkaa hintaa alemmaksi enkä suostu. Tulee toinen ostaja ja maksaa pyydetyn hinnan mukisematta ja lähtee tyytyväisenä tavara kainalossaan.

Edellinen kyselijä kysyy vieläkö se tuote löytyy ja jos hän sen ostaa niin paljonko pudotan. Totean, että meni jo. Tulee valitus kuinka olisi pitänyt ostaa. No katos, näin siinä käy. 

Jotenkin nää sun fantasiat on vähemmän säälittäviä kun suollat niitä tuonne seksipuolelle ja niissä toinen toistaan kiihottavammat hoikat isotissit kilpailee oikeudesta saada sun keskimittaa selvästi isompaa joka reikään.

Vierailija
47/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tinkaamista ja tinkaamista. Jos mulla on vaikkapa 45€ arvoinen tavara myynnissä, niin voin myydä sen 40 eurolla, jos joku kyselee. Mutta en myy sitä 20 eurolla. Ja valitettavasti näitä jälkimmäisiä tinkaajia on enemmän ja vielä siten, että eivät usko puhetta, vaan perään laitetaan vaikka kuinka monta viestiä pliis, myy mulle tää nyt 20 eurolla.

Yhdelle vastasin ensin, että en myy. Toiseen viestiin vastasin, että sulle se hinta nousi just 50 euroon. Mutta nykyään en enää edes vastaa näille lainkaan.

Vierailija
48/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaajille en vastaa mitään. 😊

Vierailija
49/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiin tavaroihin, jotka ovat rahan arvoisia, laitetaan tinkivara hintaan. Eikö tätä muka tiedä kaikki, jotka jotain myyvät? Päätetään, paljonko tavarasta halutaan minimissään ja siihen päälle lisätään summa x, jonka ostaja saa tingata pous. Ostaja saa hyvän mielen ja myyjä sen hinnan, minkä halusi.

Esimerkki: myydään vanha auto, siitä halutaan 2000 e. Hinnaksi laitetaan 2300 e, josta ostaja tinkaa 300. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
50/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myynyt vintage tuotteita kympillä parilla.

Kas kummaa heti kun ilmo tulee näkyviin niin ammattimyyjät hyökkäävät kimpuun .

En myy mitään heille. En tarvitse rahaa vaan saan tavaraa nurkista pois.

Erään kerran päästin ammattimyyjän meille ja silmät levällään katseli mitä tavaraa saa halvalla. Olisi ollut valmis ostamaan heti kaikki kerralla.

Samalla hetkellä tuli nuori opiskelija ostamaan pöytä ja tuolit sarjaa. Kaiveli kolikoita taskustaan.

Sanoin laita rahat taskuusi minä annan ne ilmaiseksi.

Ammattimyyjän suu aukeni hölmistyneenä.

Tiedän että olisin saanut helposti 500e pöytäryhmästä. Pyysin 10e.

Vierailija
51/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän siinä on niin vaikea ymmärtää, että jos hinnaksi laitan satasen, se on sitten täsmälleen se.

Tinkaajille en vastaa koskaan.

Aika moni on kuitenkin valmis laskemaan hintaa, joten aina kannattaa yrittää. Varsinkin jos he eivät ole valmiita ostamaan sillä satasella, niin eihän siinä mitään häviäkään. 

Vierailija
52/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isävainaa opetti että hinta kerralla kohilleen niin jää se turha venkslaaminen pois, oli sitte myymässä taloa, autoa tai jotain muuta. Hyvä neuvo, noudatan ja kerron ostajalle miksi hinta ei alene. Vihaan tinkaajia.

Miksi vihaat tinkaajia? Eihän sitä tarvitse ottaa henkilökohtaisesti

Vierailija
53/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisiin tavaroihin, jotka ovat rahan arvoisia, laitetaan tinkivara hintaan. Eikö tätä muka tiedä kaikki, jotka jotain myyvät? Päätetään, paljonko tavarasta halutaan minimissään ja siihen päälle lisätään summa x, jonka ostaja saa tingata pous. Ostaja saa hyvän mielen ja myyjä sen hinnan, minkä halusi.

Esimerkki: myydään vanha auto, siitä halutaan 2000 e. Hinnaksi laitetaan 2300 e, josta ostaja tinkaa 300. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Tuo strategia karsii pois ne järkevimmät ostajat, jotka eivät tinkaa ja vänkää vaan arvostavat helppoja ja sujuvia kauppoja. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
54/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo strategia karsii pois ne järkevimmät ostajat, jotka eivät tinkaa ja vänkää vaan arvostavat helppoja ja sujuvia kauppoja. Mutta kukin tyylillään.

Huomaan ettet ole ikinä myynyt halpaa henkilöautoa. Kaikki tinkaa, ihan kaikki. Tonnin auto on ostajalle 800e auto joka tingataan 650e. 

Vierailija
55/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tinkaaminen nyt niin vaikeaa ole. En edes tiennyt että on ihmisiä jotka kokevat sen niin haastavaksi että jättävät ostamatta. 

Vierailija
56/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä osta sitten jos on liian kallista.

Vierailija
57/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on isä lopettanut neuvottelemaan, tinkaamaan ja myymään. 

Vierailija
58/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä seuraat kuukausia samojen tavaroiden ilmoituksia kun et halua maksaa pyydettyä hintaa

Kyllä, seuraan ja naureskelen vierestä että siinäs hölmö nyt pidät sitä satasen lokasuojaa pari vuotta myynnissä kun et myynyt 80 eurolla sitä minulle.

Justiinsa tuommoisia ostajat ovat. Jotkut ovat jopa pyytäneet, että kulkeutuuko mukana, ettei tarvitsisi itse hakea tai maksaa postikuluja. Kas kun myyjä ei joudu maksamaan ostajalle.

Vierailija
59/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myy enää mitään kun olen toimeentulotuella. Pidän vain kaiken itse. 

Vierailija
60/217 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat tinkaajia? Eihän sitä tarvitse ottaa henkilökohtaisesti

Nämä ovat sitä samaa moraaliarviointien alimpien kehitystasojen porukkaa, joka ei ole noussut oman edun tavoittelun moraalin yläpuolelle. Saman jengin mukaan on ihan OK edetä töissä suhteilla eikää osaamisella ja sluibailla kaikessa muussakin omaa napaansa tuijottaen.

Siksi.