Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori,fi myyjät eivät suostu joustamaan hinnassa

Vierailija
01.02.2025 |

Apteekin hinnat, senttiäkään ei hinnoista tiputeta. Samat tavarat roikkuu kuukausia kunnes ilmoitus poistuu automaattisesti.

10-25% kannattaa aina olla ilmaa hinnassa.

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tinkiä? Minulle on aivan sama saanko tuotteita myytyä, minulla on rahaa riittävästi joten jos ei ostajalla ole varaa maksaa minun pyytämää hintaa niin ostakoon jostain edullisemman, minä en tingi kun ei ole rahapulaa.Annan kyllä paljon tavaraa pois joka vuosi, lahjoitan mutta se on eri asia.

Vierailija
222/222 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En vaan torissa jaksa säätää alle 50e tavaroiden kanssa koska halvan tavaran ostajat on pääsääntöisesti perseestä tinkimisineen ja ohareineen. Kukaan ei oharoi 400e tavaran hakua, 4e tavaroita joskus aikaanaan myin ja vähintään 50% sovituista noudoista jäi hakematta."

Kyllä 400€ tavaran ostajat tekevät ohareita siinä kuin muutkin jos tuote on sellainen kuten käytetty auto, vene jne joka normaalisti maksaa kertaluokkaa enemmän eli ostajat ovat jotain jobbareita tai oikeasi persaukisia jotka etsivät sitä halvinta mahdollista.

Sen sijaan tinkiminen auttaa kummasti kaupantekoon. Jos myyt jotain 50€ pyynnillä ja ostaja ilmoittaa että olen puolessa tunnissa oven takana käteinen kourassa jos saan 20€ hintaan niin se todella on siellä kun vastaat "sovittu".

Kyse ei ole lainkaan siitä onko 20€ oikeasti edes halpa hinta vaan siitä että ostaja kokee tekevänsä niin hyvät kaupat että nyt ei kannata himmailla tai menevät sivu suun.

Oikeasti millään mitä torissa kaupataan alle 100€ hintaan ei ole mitään nollasta poikkeavaa arvoa joten 20 euroakin on 20€ enemmän kuin ei mitään joten kyse on vain siitä miten pienellä vaivalla edes tuon saa kouraansa. Kaikki ne dumpataan lopulta roskiin ellei kukaan ota vastaan edes ilmaiseksi. Ellei tämä "minähän en tingi"-tyyppi itse niin viimeintään perikunta jos joku nainen on suostunut lisääntymän sen kanssa.

Olet aivan harvinaisen tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi