Millainen mies vastustaa naisen aborttioikeutta?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
"Ja jokainen tietää, että jos miehellä olis mahdollisuus välttää elatusmaksut vain sanomalla ettei halua lasta, niin lähes jokainen mies käyttäisi sen mahdollisuuden. Myös silloin, kun riski on otettu yhdessä tai ehkäisy jätetty pois tarkoituksella."
Naisella on biologia puolellaan joten ehdottomasti suosittelen naista pitämään huolen siitä ehkäisystä jos käyttää sanaa riski. Vaikka komentamalla käyttämään kondomia. Jos ehkäisy jätetään kokonaan pois yhdessä niin kyllä mieskin ymmärtää mikä on todennäköinen seuraus, joten silloin puhutaan yleensä miehestä joka haluaa lapsen. Muutenkin sanomalla että lähes jokainen mies käyttäisi abortti mahdollisuutta, kuulostaa niin uskomattoman typerältä, että lähentelee jotain miesvihaa. Aikamoisia ukkoja paneskelette jos vallitseva ajatusmalli on tuo.
No sitten päädytään taas tähän, että pitäisi tehdä jokin sopimus ennen seksin harrastamista, jotta ei tule sana sanaa vastaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla että olet niin alhaisen tason nainen että miehet ymmärtävät olla tekemättä lapsia kanssasi. M51
Mulla on mies ja lapsi ja puhun syntyneen lapsen oikeuksista. 😊
Taidat olla taas se kilttimies, joka puhuu noista tasoista ja arvottaa naiset sen perusteella.
En ole mikään *itun kilttimies. Termi on kuvottava. Minulla ei ole tarvetta määritellä naisten tasoja, mutta jos sanot (yleistät) miehiä kelvottomiksi vätyksiksi, niin minä voin määritellä tasosi alhaiseksi.
Korostin että normaalit, terveet ja kelvolliset miehet, jotka haluavat lapsia, ovat myös valmiit niistä huolehtimaan. Kelvottomat ovat oma joukkonsa.
Naisten mahdollisuus ratkaista epämieluisa tilanne, eli raskauden abortointimahdollisuus, ei ole reilu, kun miehillä ei ole samaa mahdollisuutta (valita tai olla valitsematta isyyttä). Lapset ovat yhteiskunnan rakennuspalikoita ja viimekädessä lasten oikeudet muodostuvat kuluiksi koko yhteiskunnalle. Äideille pitäisi antaa verotuksessa alennusta lapsista ja tämä pitäisi verottaa niiltä jotka eivät lapsia synnytä (naiset ja miehet). M51
Itsekäs ja sivistymätön mies, jolla on häiriintynyt minäkuva ja harhainen mieli. Joka luulee, että voi omistaa toisen ihmisen ja jolla on ihan vitullinen hylätyksi tulemisen pelko johtuen siitä, että hän on isänsä hylkäämä poika, jota ei haluttu. Hän projisoi omat tunteensa alkioihin ja sikiöihin.
Vierailija kirjoitti:
"Niin se on kyllä valitettavaa, että se raskaus tapahtuu naisen kehossa jolloin nainen joutuu asiasta tekemään päätöksen. Mies tuskin koskaan voi ymmärtää, millaisesta päätöksestä on kyse.
Tuossa taloudellisessa abortissa on myös eettisiä ongelmia, jos sitä tarkemmin kaivelee:
Kun raskautta päätetään jatkaa tai sen keskeyttäminen olisi myöhäistä, tuloksena on (jos kaikki menee hyvin), lapsi, jolla on oikeus elatukseen. Lain edessä lapsen etu katsotaan aina menevän edelle, siksi mies joutuu kantamaan vastuun sekstailustaan.
Jos isä ei maksa elatusta, sen joutuvat tekemään muut veronmaksajat. Minä en ainakaan halua maksaa enempää veroja siksi, että miehet vois entistä vastuuttomammin roiskia menemään. Itse pitää omien seksiseikkailujensa tulokset elättää. Kantaa vastuu. (Nyt huom. Jos nainen päätyy aborttiin, elätettävää lasta ei silloin ole).
<
Unohdit, että samalla luovutaan myös syntyneen lapsen oikeuksista. Ei ainoastaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Noille samoille miehille lapseton nainen on kauhistus.
Ei ole. Itse haluaisin nimenomaan lapsettoman naisen puolisoksi. Terveisin aborttia vastustava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jokainen tietää, että jos miehellä olis mahdollisuus välttää elatusmaksut vain sanomalla ettei halua lasta, niin lähes jokainen mies käyttäisi sen mahdollisuuden. Myös silloin, kun riski on otettu yhdessä tai ehkäisy jätetty pois tarkoituksella."
Naisella on biologia puolellaan joten ehdottomasti suosittelen naista pitämään huolen siitä ehkäisystä jos käyttää sanaa riski. Vaikka komentamalla käyttämään kondomia. Jos ehkäisy jätetään kokonaan pois yhdessä niin kyllä mieskin ymmärtää mikä on todennäköinen seuraus, joten silloin puhutaan yleensä miehestä joka haluaa lapsen. Muutenkin sanomalla että lähes jokainen mies käyttäisi abortti mahdollisuutta, kuulostaa niin uskomattoman typerältä, että lähentelee jotain miesvihaa. Aikamoisia ukkoja paneskelette jos vallitseva ajatusmalli on tuo.
No sitten päädytään taas tähän, että pitäisi tehdä j
Mikään etukäteissopimus ei ole voimassa seksin aikana, vaan seksi on jatkuvaa molemminpuolista vuorovaikutusta ja sen saa keskeyttää koska tahansa. Kummallakin on vastuu siitä, ettei satuta, loukkaa tai väärinkäytä toista.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs ja sivistymätön mies, jolla on häiriintynyt minäkuva ja harhainen mieli. Joka luulee, että voi omistaa toisen ihmisen ja jolla on ihan vitullinen hylätyksi tulemisen pelko johtuen siitä, että hän on isänsä hylkäämä poika, jota ei haluttu. Hän projisoi omat tunteensa alkioihin ja sikiöihin.
Hieno olkiukko. Tuntemani aborttia vastustavat miehet ovat ihan tavallisia rakastavia perheenisiä, joilla on hyvä avioliitto ja asiat muutenkin mallillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva nainen ja meillä on lapsia. Jos aborttioikeutta rajoitetaan, en enää harrasta mieheni kanssa seksiä. Oikeastaan se on hyvä asia, koska se on nähty eikä minua enää oikeastaan kiinnosta ollenkaan. Syyksi kerron, että se on minun terveydelle vaarallista. On kiva halia ja pusutella, kun ei tarvitse miettiiä alkaako mies haluta.
No, siinä loppuu ne pusuttelut ja halittelutkin pian.
Se ehkäisee, joka ei halua lasta. ja jos vahinko silti käy, naisella on jälkiehkäisy- ja raskaudenkeskeytysoikeus, joka liittyy siihen, että seksi ja raskaus tapahtuu naisen ruumiissa.
Miessurkimukset eivät tajua tätä, että heidän määräysvaltansa näihin asioihin loppuu siihen kun ruiskaisevat siittiönsä pois omasta hallustaan.
Naisen ja miehen välillä on fyysinen raja, jonka yli nainen hyväntahtoisuuttaan joskus päästää miehen. On paljon miehiä, joita ei pidä koskaan päästää tämän rajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin älykäs, fiksu ja moraalisilta arvoiltaan hyvä mies.
Päinvastoin, on yleensä kiihkouskovainen sosiopaatti. Kiihkouskovaisilla on keskivertoa matalampi ÄO, samoin kuin sosiopaateilla.
Lähdettä väitteellesi? Itse olen kiihkouskovainen ja saanut aina keskimääräistä korkeammat pisteet älykkyystesteissä. Lisäksi tiedän ihan suomalaisiakin kiihkouskovaisia, jotka työskentelevät tutkijoina ja professoreina yliopistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden ihmisten tehtävänä toimia lapsettomille synnytyskoneina. Maailma on täynnä orpolapsia, mutta nämä "vääränväriset" eivät sitten näille rakastaville adoptiovanhemmille kelpaakaan.
Lähdettä väitteellesi, että maailma on täynnä vääränvärisiä orpolapsia? Ja mitä tarkoitat vääränvärisillä?
Tarkoitan, että esimerkiksi Afrikka ja Aasia on täynnä orpolapsia, joita eurooppalaiset voisivat adoptoida, mutta heille ei ole "kysyntää".
Vain valkoisista lapsista on pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ristiriitaista se, että naiset kannattavat aborttioikeuttaan sillä perusteella, että naisella on oikeus omaan kehoonsa.
Samaan aikaan vaativat elatusmaksuja mieheltä, joka ei lasta halua, mutta nainen päättää pitää sen.
Naisella on oikeus päättää kehostaan, mutta miehellä ei rahoistaan. Mies joutuu kantamaan "seksiseikkailunsa" seuraukset, nainen ei.
Nainen kirjaimellisesti joutuu kantamaan seksiseikkailuidensa seuraukset... Abortti ei ole naiselle mikään helppo päätös. Myös päätös tehdä abortti on vastuunkantamista. Ja kun aborttia ei tehdä, seurauksena on lapsi, jolla on oikeuksia. Siinä on merkittävä ero näiden kahden tilanteen välillä.
Tuo ei ole vastuunkantamista vaan sen pakoilua. Lapsen voi aina antaa adoptioon. Suomessakin on paljon perheitä, jotka e
Miksi kukaan haluaisi toimia jonain synnytyskoneena, pilata kroppansa ja toosansa sen takia ettei joku toinen kykene lisääntymään? Kaikkea ei voi saada, adoptoikaa vaikka Afrikasta.
"Luuletko, että nainen pääsee aborttiin saman päivän aikana kun mies ystävällisesti viitsii ilmoittaa aikeestaan viimeisellä mahdollisella viikolla?"
Moni kaivelee heti jotain teoreettisia mahdollisuuksia ja luulee, että asioista ei voi keskustella. Toinen mitä tehdään on, että kaivellaan tapauksia joita ei lähes ikinä tapahdu ja luulee ettei niihin yksittäisiin tapauksiin voitaisi keksiä ratkaisua, eli oikeata ja kaikille sopivaa ratkaisua ei edes haluta yrittää saada aikaiseksi.
Sanotaan vaikka niin, että miehen tulisi tietää raskaudesta viikolla 8 ja sen jälkeen hänellä olisi viikko aikaa päättää, jos raskaus ilmenee lähempänä viimeistä mahdollista abortti ajankohtaa niin miehellä on vähemmän aikaa tehdä ratkaisunsa, luulisi että jos ajatus on lähtökohtaisesti heti ei, niin se on aika helppo ja nopea ratkaisu. Sitten jos raskaus huomataan niin myöhään että aborttia ei voi enää tehdä, niin mies joutuu maksumieheksi halusi tai ei. Mies olisi näin myös velvollinen soittelemaan ja tiedustelemaan mahdollista raskautta yhden yön jutuiltaan ja vaikka maksamaan raskaustestin ja tietysti silloin tämä nainen olisi velvollinen järjestämään tilaa aikataulustaan sille testille. Onko nyt hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva nainen ja meillä on lapsia. Jos aborttioikeutta rajoitetaan, en enää harrasta mieheni kanssa seksiä. Oikeastaan se on hyvä asia, koska se on nähty eikä minua enää oikeastaan kiinnosta ollenkaan. Syyksi kerron, että se on minun terveydelle vaarallista. On kiva halia ja pusutella, kun ei tarvitse miettiiä alkaako mies haluta.
Jep. Varmin keino työntää oma mies toisen naisen syliin on se, kun vaimo alkaa pihtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan lopu. Läheisyys on tärkeää, muuten alkaa tunteet haaleta ja tulee ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla että olet niin alhaisen tason nainen että miehet ymmärtävät olla tekemättä lapsia kanssasi. M51
Mulla on mies ja lapsi ja puhun syntyneen lapsen oikeuksista. 😊
Taidat olla taas se kilttimies, joka puhuu noista tasoista ja arvottaa naiset sen perusteella.
En ole mikään *itun kilttimies. Termi on kuvottava. Minulla ei ole tarvetta määritellä naisten tasoja, mutta jos sanot (yleistät) miehiä kelvottomiksi vätyksiksi, niin minä voin määritellä tasosi alhaiseksi.
Korostin että normaalit, terveet ja kelvolliset miehet, jotka haluavat lapsia, ovat myös valmiit niistä huolehtimaan. Kelvottomat ovat oma joukkonsa.
Naisten mahdollisuus ratkaista epämieluisa tilanne, eli raskauden abortointimahdollisuus, ei ole reilu, kun miehillä ei ole samaa mahdollisuutta (valita tai olla valitsematta isyyttä). Lapset ovat yhteiskunnan rakennus
Haista paska, persu. Verovähennyksiä voi tehdä vain riittävän suurista tuloista, joita ei varsinkaan äitiysvapaalla oleva saa. Pitäisi tienata yli 21000 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden ihmisten tehtävänä toimia lapsettomille synnytyskoneina. Maailma on täynnä orpolapsia, mutta nämä "vääränväriset" eivät sitten näille rakastaville adoptiovanhemmille kelpaakaan.
Lähdettä väitteellesi, että maailma on täynnä vääränvärisiä orpolapsia? Ja mitä tarkoitat vääränvärisillä?
Tarkoitan, että esimerkiksi Afrikka ja Aasia on täynnä orpolapsia, joita eurooppalaiset voisivat adoptoida, mutta heille ei ole "kysyntää".
Vain valkoisista lapsista on pulaa.
Lähde puuttuu vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin älykäs, fiksu ja moraalisilta arvoiltaan hyvä mies.
Päinvastoin, on yleensä kiihkouskovainen sosiopaatti. Kiihkouskovaisilla on keskivertoa matalampi ÄO, samoin kuin sosiopaateilla.
Lähdettä väitteellesi? Itse olen kiihkouskovainen ja saanut aina keskimääräistä korkeammat pisteet älykkyystesteissä. Lisäksi tiedän ihan suomalaisiakin kiihkouskovaisia, jotka työskentelevät tutkijoina ja professoreina yliopistoissa.
Niinhän ne kaikki sanoo...
https://bigthink.com/articles/the-more-intelligent-you-are-the-less-rel…
Googlettamalla löydät lukuisia tutkimuksia aiheesta.