Millainen mies vastustaa naisen aborttioikeutta?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille samoille miehille lapseton nainen on kauhistus.
Ei ole. Itse haluaisin nimenomaan lapsettoman naisen puolisoksi. Terveisin aborttia vastustava mies.
Anna kun arvaan, sulla on jo liuta penskoja ja toivot lapsetonta naista äitipuoleksi hoitamaan kakaroita?
Minä taas lapsettomana naisena ehdottomasti kannatan aborttia ja tuollainen ukko on täysin turn off.
Lain ei pitäisi koskea asioita, joilla ei ole mitään väliä muiden ihmisten kannalta. Vaikka minä itse tuskin ikinä olisin pystynyt tekemään aborttia, vaikka olisin vahingossa tullut raskaaksi, niin en silti kieltäisi toiselta ihmiseltä sitä. Se, että joku muu tekee abortin jostain syystä, niin ei vaikuta millään tavalla minun elämääni. On kyseessä hänen kehonsa ja hänen elämänsä.
Eli ihminen, joka vastustaa aborttia, haluaa hallita muita mielihalujensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
"Luuletko, että nainen pääsee aborttiin saman päivän aikana kun mies ystävällisesti viitsii ilmoittaa aikeestaan viimeisellä mahdollisella viikolla?"
Moni kaivelee heti jotain teoreettisia mahdollisuuksia ja luulee, että asioista ei voi keskustella. Toinen mitä tehdään on, että kaivellaan tapauksia joita ei lähes ikinä tapahdu ja luulee ettei niihin yksittäisiin tapauksiin voitaisi keksiä ratkaisua, eli oikeata ja kaikille sopivaa ratkaisua ei edes haluta yrittää saada aikaiseksi.
Sanotaan vaikka niin, että miehen tulisi tietää raskaudesta viikolla 8 ja sen jälkeen hänellä olisi viikko aikaa päättää, jos raskaus ilmenee lähempänä viimeistä mahdollista abortti ajankohtaa niin miehellä on vähemmän aikaa tehdä ratkaisunsa, luulisi että jos ajatus on lähtökohtaisesti heti ei, niin se on aika helppo ja nopea ratkaisu. Sitten jos raskaus huomataan niin myöhään että aborttia ei voi enää tehdä, niin mies joutuu maksumieheksi
Ei ole. Ihan varmasti miehet vitkuttelevat päätöksestään ja laittavat naisen mahdottomaan tilanteeseen. Helpoin ratkaisu on se, että käytätte aina kondomia ja jälkeenpäin tutkitte huolellisesti veden avulla, että kondomi on säilynyt ehjänä. Kaikki miehet ei noin tee. Nainen ei tule raskaaksi, jos mies pitää jokaisen siittiön omassa hallussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs ja sivistymätön mies, jolla on häiriintynyt minäkuva ja harhainen mieli. Joka luulee, että voi omistaa toisen ihmisen ja jolla on ihan vitullinen hylätyksi tulemisen pelko johtuen siitä, että hän on isänsä hylkäämä poika, jota ei haluttu. Hän projisoi omat tunteensa alkioihin ja sikiöihin.
Hieno olkiukko. Tuntemani aborttia vastustavat miehet ovat ihan tavallisia rakastavia perheenisiä, joilla on hyvä avioliitto ja asiat muutenkin mallillaan.
Heillä varmaan ulkoapäin katsoen onkin, mutta mites heidän vaimoillaan ja lapsillaan? Kulissit on useimmilla tietenkin kunnossa. Mutta siellä takana on ihan helvetin paljon paskaa, perheväkivaltaa ja alistamista. Eikä suakaan vois vähempää kiinnostaa, mitä sen kauniin paskan takana mahtaa olla, koska samaistut niihin mielestäsi ja luullaksesi vtun onnellisiin miehiin, joiden naiset kärsii miehen häiriintyneisyydestä.
Sellainen joka ajattelee muitakin kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla että olet niin alhaisen tason nainen että miehet ymmärtävät olla tekemättä lapsia kanssasi. M51
Mulla on mies ja lapsi ja puhun syntyneen lapsen oikeuksista. 😊
Taidat olla taas se kilttimies, joka puhuu noista tasoista ja arvottaa naiset sen perusteella.
En ole mikään *itun kilttimies. Termi on kuvottava. Minulla ei ole tarvetta määritellä naisten tasoja, mutta jos sanot (yleistät) miehiä kelvottomiksi vätyksiksi, niin minä voin määritellä tasosi alhaiseksi.
Korostin että normaalit, terveet ja kelvolliset miehet, jotka haluavat lapsia, ovat myös valmiit niistä huolehtimaan. Kelvottomat ovat oma joukkonsa.
Naisten mahdollisuus ratkaista epämieluisa tilanne, eli raskauden abortointimahdollisuus, ei ole reilu, kun miehillä ei ole samaa mahdollisuutta (valita tai olla valitsematta isyyttä). Lapset ovat yhteiskunnan rakennus
No saat vapaasti pitää itseäs kelvollisena miehenä. Mulle kelvollinen mies tarkoittaa miestä, joka ei katso oikeudekseen puuttua naisen kehoon tai painostaa tätä asioihin. Kelvollinen mies tarkoittaa minulle miestä, joka yhdessä tuumin harrastetun seksin jälkeen kantaa myös vastuunsa, jos satun tulemaan raskaaksi. Minä en olisi tekemässä aborttia, koska en pysty siihen.
Kannatan silti aborttioikeutta, koska sen kieltäminen ja rajoittaminen on käytännössä ihan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin älykäs, fiksu ja moraalisilta arvoiltaan hyvä mies.
Päinvastoin, on yleensä kiihkouskovainen sosiopaatti. Kiihkouskovaisilla on keskivertoa matalampi ÄO, samoin kuin sosiopaateilla.
Lähdettä väitteellesi? Itse olen kiihkouskovainen ja saanut aina keskimääräistä korkeammat pisteet älykkyystesteissä. Lisäksi tiedän ihan suomalaisiakin kiihkouskovaisia, jotka työskentelevät tutkijoina ja professoreina yliopistoissa.
Niinhän ne kaikki sanoo...
https://bigthink.com/articles/the-more-intelligent-you-are-the-less-rel…
Googlettamalla löydät lukuisia tutkimuksia aiheesta.
Nuo tutkimukset on hyvin asenteellisia ja usein niiden tekijöinä on sellaisia, jotka vastustavat kristinuskoa kiihkeästi. Siksi tulokset eivät ole kovin luotettavia. Totuus on kuitenkin se, että suurin osa tieteen kehittäjistä ja keksijöistä on ollut uskovaisia. Esimerkkinä vaikka Galilei, Pascal, Leibniz ja Newton. Kaikki olivat kristittyjä. Nämä kaikki olivat neroja verrattuna nykyisiin liberaaleihin woke-tiedemiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva nainen ja meillä on lapsia. Jos aborttioikeutta rajoitetaan, en enää harrasta mieheni kanssa seksiä. Oikeastaan se on hyvä asia, koska se on nähty eikä minua enää oikeastaan kiinnosta ollenkaan. Syyksi kerron, että se on minun terveydelle vaarallista. On kiva halia ja pusutella, kun ei tarvitse miettiiä alkaako mies haluta.
No, siinä loppuu ne pusuttelut ja halittelutkin pian.
Jep. Varmin keino työntää oma mies toisen naisen syliin on se, kun vaimo alkaa pihtaamaan.
Heppoista tuntuu miesten rakkaus olevan, se loppuu ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden ihmisten tehtävänä toimia lapsettomille synnytyskoneina. Maailma on täynnä orpolapsia, mutta nämä "vääränväriset" eivät sitten näille rakastaville adoptiovanhemmille kelpaakaan.
Lähdettä väitteellesi, että maailma on täynnä vääränvärisiä orpolapsia? Ja mitä tarkoitat vääränvärisillä?
Tarkoitan, että esimerkiksi Afrikka ja Aasia on täynnä orpolapsia, joita eurooppalaiset voisivat adoptoida, mutta heille ei ole "kysyntää".
Vain valkoisista lapsista on pulaa.
Lähde puuttuu vieläkin.
Voit ihan itse googlettaa asiaa jos aihepiiri kiinnostaa, nykyään kiitos internetin tiedonhaku on helpompaa kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden ihmisten tehtävänä toimia lapsettomille synnytyskoneina. Maailma on täynnä orpolapsia, mutta nämä "vääränväriset" eivät sitten näille rakastaville adoptiovanhemmille kelpaakaan.
Lähdettä väitteellesi, että maailma on täynnä vääränvärisiä orpolapsia? Ja mitä tarkoitat vääränvärisillä?
Tarkoitan, että esimerkiksi Afrikka ja Aasia on täynnä orpolapsia, joita eurooppalaiset voisivat adoptoida, mutta heille ei ole "kysyntää".
Vain valkoisista lapsista on pulaa.
Lähde puuttuu vieläkin.
Käytä Googlea. Ei ole minun tehtävä pedata kaikkea idiootille valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
"Mikään etukäteissopimus ei ole voimassa seksin aikana, vaan seksi on jatkuvaa molemminpuolista vuorovaikutusta ja sen saa keskeyttää koska tahansa. Kummallakin on vastuu siitä, ettei satuta, loukkaa tai väärinkäytä toista."
Kyllä ja juuri siksi on mahdotonta todistaa jälkeenpäin, oliko ehkäisystä sovittu vai ei...
Mitä väliä sillä on, oliko sovittu, koska jokainen aikuinen vastaa itse ehkäistystä, jos harrastaa seksiä. Ja jos ehkäisy pettää, naisella on oikeus vielä sen jälkeen päättää, mitä tekee, koska kyse on hänen ruumiistaan.
SE EHKÄISEE, JOKA EI HALUA LASTA. ELI MIES EHKÄISEE, KÄYTTÄÄ KORTSUA TAI LEIKKAUTTAA SIEMENJOHTIMENSA POIKKI JA POLTATTAA NE UMPEEN, JOS EI HALUA LASTA. Tai on panematta.
Se, että miehet ruiskii menemään paljaaalla ja levittää vastuuttomasti tartuntoja, on valtava ongelma koko ihmiskunnan tasolla.
Miehen vastuuttomuudesta ei pidä naista panna kärsimään, vaikka niin on tuhansia vuosia tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luuletko, että nainen pääsee aborttiin saman päivän aikana kun mies ystävällisesti viitsii ilmoittaa aikeestaan viimeisellä mahdollisella viikolla?"
Moni kaivelee heti jotain teoreettisia mahdollisuuksia ja luulee, että asioista ei voi keskustella. Toinen mitä tehdään on, että kaivellaan tapauksia joita ei lähes ikinä tapahdu ja luulee ettei niihin yksittäisiin tapauksiin voitaisi keksiä ratkaisua, eli oikeata ja kaikille sopivaa ratkaisua ei edes haluta yrittää saada aikaiseksi.
Sanotaan vaikka niin, että miehen tulisi tietää raskaudesta viikolla 8 ja sen jälkeen hänellä olisi viikko aikaa päättää, jos raskaus ilmenee lähempänä viimeistä mahdollista abortti ajankohtaa niin miehellä on vähemmän aikaa tehdä ratkaisunsa, luulisi että jos ajatus on lähtökohtaisesti heti ei, niin se on aika helppo ja nopea ratkaisu. Sitten jos raskaus huomataan niin myöhään että aborttia
"Teoreettiset mahdollisuudet" on otettava huomioon silloin, kun säädetään lakeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs ja sivistymätön mies, jolla on häiriintynyt minäkuva ja harhainen mieli. Joka luulee, että voi omistaa toisen ihmisen ja jolla on ihan vitullinen hylätyksi tulemisen pelko johtuen siitä, että hän on isänsä hylkäämä poika, jota ei haluttu. Hän projisoi omat tunteensa alkioihin ja sikiöihin.
Hieno olkiukko. Tuntemani aborttia vastustavat miehet ovat ihan tavallisia rakastavia perheenisiä, joilla on hyvä avioliitto ja asiat muutenkin mallillaan.
Heillä varmaan ulkoapäin katsoen onkin, mutta mites heidän vaimoillaan ja lapsillaan? Kulissit on useimmilla tietenkin kunnossa. Mutta siellä takana on ihan helvetin paljon paskaa, perheväkivaltaa ja alistamista. Eikä suakaan vois vähempää kiinnostaa, mitä sen kauniin paskan takana mahtaa olla, koska samaistut niihin mielestäsi
Kummasti nämä vaimot aina kehuvat miestään, kun siihen tulee tilaisuus. Enkä ole koskaan havainnut mitään merkkejä, että olisi jotain alistamista tai kulisseja. Esimerkiksi eräs tuntemani mies kysyy aina vaimolta mielipidettä kaikkeen, koska sanoo, että kunnioittaa vaimon näkemystä kaikista eniten. He myös vastustavat yhdessä vaimonsa kanssa aborttia.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ja inhimillinen mies.
Tosi inhimillistä pakottaa esim 11v synnyttämään raisk**ansa lapsi jolloin se 11v itse kuolee synnytykseen. Tosi tarina Atlantin huonommalta puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Lain ei pitäisi koskea asioita, joilla ei ole mitään väliä muiden ihmisten kannalta. Vaikka minä itse tuskin ikinä olisin pystynyt tekemään aborttia, vaikka olisin vahingossa tullut raskaaksi, niin en silti kieltäisi toiselta ihmiseltä sitä. Se, että joku muu tekee abortin jostain syystä, niin ei vaikuta millään tavalla minun elämääni. On kyseessä hänen kehonsa ja hänen elämänsä.
Eli ihminen, joka vastustaa aborttia, haluaa hallita muita mielihalujensa mukaan.
Hyvin sanottu. Yleensä nämä abortinvastustajat on nimenomaan pätemisentarvettaan toteuttavia pikku despootteja, jotka kaivelee uskonnollisista kirjoista perusteluja ja puolusteluja oksettavalle käytökselleen. Valikoivat rusinoita raamattupullasta ja jättävät huomiotta ne kohdat, joita vastaan itse rikkovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin älykäs, fiksu ja moraalisilta arvoiltaan hyvä mies.
Päinvastoin, on yleensä kiihkouskovainen sosiopaatti. Kiihkouskovaisilla on keskivertoa matalampi ÄO, samoin kuin sosiopaateilla.
Lähdettä väitteellesi? Itse olen kiihkouskovainen ja saanut aina keskimääräistä korkeammat pisteet älykkyystesteissä. Lisäksi tiedän ihan suomalaisiakin kiihkouskovaisia, jotka työskentelevät tutkijoina ja professoreina yliopistoissa.
Niinhän ne kaikki sanoo...
https://bigthink.com/articles/the-more-intelligent-you-are-the-less-rel…
Googlettamalla löydät lukuisia tutkimuksia aiheesta.
Nuo tutkimukset on hyvin asenteellisia ja usein niiden tekijöinä on sellaisia, jotka vastustavat kristinuskoa kiihkeästi. Siksi tulokset eivät ole kovin luotettavia. Totuus on kuitenkin se, että suurin osa tieteen kehittäjistä ja keksijöistä on ollut uskovaisia. Esimerkkinä vaikka Galilei, Pascal, Leibniz ja Newton. Kaikki olivat kristittyjä. Nämä kaikki olivat neroja verrattuna nykyisiin liberaaleihin woke-tiedemiehiin.
EIvät ole asenteellisia, eikä monissa tutkimuksissa ole edes määritelty uskontotyyppiä. Galilei, Pascal, Leibniz ja Newton ovat erittäin huonoja vastaesimerkkejä, sillä he elivät aikana, jolloin uskonnottomuus oli tabu. Muutenkin ovat yksittäisiä datapisteitä, jotka eivät todista mitään laajemmasta kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva nainen ja meillä on lapsia. Jos aborttioikeutta rajoitetaan, en enää harrasta mieheni kanssa seksiä. Oikeastaan se on hyvä asia, koska se on nähty eikä minua enää oikeastaan kiinnosta ollenkaan. Syyksi kerron, että se on minun terveydelle vaarallista. On kiva halia ja pusutella, kun ei tarvitse miettiiä alkaako mies haluta.
No, siinä loppuu ne pusuttelut ja halittelutkin pian.
Jep. Varmin keino työntää oma mies toisen naisen syliin on se, kun vaimo alkaa pihtaamaan.
Heppoista tuntuu miesten rakkaus olevan, se loppuu ihan helposti.
Sama toimii toisin päinkin. Naisetkin kaipaavat läheisyyttä ja seksiä. Jos oma mies alkaa pihtaamaan, niin ei olisi ensimmäinen kerta ihmiskunnan historiassa, kun nainen päättää alkaa etsiä läheisyyttä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ja inhimillinen mies.
Tosi inhimillistä pakottaa esim 11v synnyttämään raisk**ansa lapsi jolloin se 11v itse kuolee synnytykseen. Tosi tarina Atlantin huonommalta puolelta.
Toivottavasti ymmärrät että tuollaisia tapauksia ei ole kuin yksi miljoonasta, jos edes niinkään usein. Toisin jos et olisi pönttö, niin olisit ymmärtänyt asian omin avuin, etkä olisi julkaissut aivopieruasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytät termiä "olkiukko" väärin.
-sivusta
"Mikään etukäteissopimus ei ole voimassa seksin aikana, vaan seksi on jatkuvaa molemminpuolista vuorovaikutusta ja sen saa keskeyttää koska tahansa. Kummallakin on vastuu siitä, ettei satuta, loukkaa tai väärinkäytä toista."
Kyllä ja juuri siksi on mahdotonta todistaa jälkeenpäin, oliko ehkäisystä sovittu vai ei...