Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko työttömyydestä mahdollista parantua?

Vierailija
30.01.2025 |

Vai onko se krooninen olotila? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän homoudestakaan parannu.

Vierailija
2/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on vain oire, jonka aiheuttaja on sairaus nimeltä Suomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin satunnainen keikkavuoro, että auttaako? Jos tuntuu ihan fine, niin ota kuuriluontoisesti kolme keikkapäivää peräkkäin? Kohta et huomaakkaan kun keikkailet viikoittain ja hups!

Olet parantunut työttömyydestä ihan ilman työkkärin toimimatonta hoivaa!

Vierailija
4/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa tarjoutua töihin tessiä alemmalla palkalla ja potkulaki tulee voimaan keväällä eli on. 

Vierailija
5/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyttä tuntuu olevan nyt liikkeellä. Uusia tapauksia tulee koko ajan lisää. 

Vierailija
6/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ensin satunnainen keikkavuoro, että auttaako? Jos tuntuu ihan fine, niin ota kuuriluontoisesti kolme keikkapäivää peräkkäin? Kohta et huomaakkaan kun keikkailet viikoittain ja hups!

Heh, mistä sinä noin vain "otat" keikkapäiviä? Ottaisin, ja moni muukin ottaisi, jos niitä voisi vain ottaa. 

Vierailija
7/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mistä sinä noin vain "otat" keikkapäiviä? Ottaisin, ja moni muukin ottaisi, jos niitä voisi vain ottaa. 

Sote alalta tietenkin. Itse minä olen työvuorolistani rakentanut jo vuosia eri paikoista kulloisiinkin menoihini sopiviksi. 

Vierailija
8/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän homoudestakaan parannu.

Kyllä se lääkä pian keksitään!

Vierailija
9/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki paiski 40 vuotta paskahommia niin paranet mutta kroppa onkin sitten eriasia se tekee päinvastoin. 

Vierailija
10/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä töissä käymistä lasketa sairaudeksi kun aivottomana menee ja tekee mitä typerykset ylempänä käskee?

Vai eikö tätä edes haluta parantaa?

Vierailija
11/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ja menisin töihin jos töihin voisi tuosta vain mennä. Olisikin niin helppoa t:eri

Vierailija
12/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sote alalta tietenkin. Itse minä olen työvuorolistani rakentanut jo vuosia eri paikoista kulloisiinkin menoihini sopiviksi.

Ei niitä vuoroja niin vain oteta tällä Sote alallakaan ainakaan meidän firmassa.

Pomolle laitetaan toiveet ainakin meidän firmassa työvuoroista eli millloin on saatavilla aina 3 viikkoa kerrallaan.

Ei sinne itse lisätä vuoroja. Saattaa tulla hyvin vuoroja tai todella vähän eikä lisätunteja oteta noin vain vaan se pitää kysyä pomolta onko saatavilla lisätunteja.

Itse olen henkilökohtainen avustaja isossa firmassa eikä niitä tunteja niin vaan saa siten kuin haluaa. 

Vierailija
13/13 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys on vain oire, jonka aiheuttaja on sairaus nimeltä Suomi.

Mitä lääkkeeksi tähän vaivaan?