HS: Naiset joutuvat melkeinpä aina väistämään miehiä
"Viime vuonna jouduin tilanteisiin, jossa silmämääräisesti arvioituna keski-ikäisen näköiset miehet kävelivät suoraan minua päin, huolimatta siitä, että olin selkeästi raskaana. Kirjoitin tästä aikoinaan someen ja sain satoja kommentteja naisilta, joissa yhdyttiin samaan kokemukseen: kuinka erityisesti keski-ikäiset miehet törmäävät päin, jollei nainen itse väistä."
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010990402.html
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Ihan molempien kuuluu väistää kun näkee jonkun tulevan vastaan. Se on kohteliasta ja kuuluu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Afrikan savannilla voi sitten olla toisin. Antaa erittäin tökerön kuvan jos vaan jatkaa kävelemistä suoraan päin. Etenkin miehestä! -162/54 nainen
Haista paska. ETENKIN NAISESTA!
Olen mies ja kävin kävellen kaupassa ja paluumatkalla jouduin väistämään kahta rinnakkain kulkevaa koulutyttöä, voi kyynel mikä vaiva ja efortti, kuinka minä tästä asiasta nyt enää ikinä pääsen yli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Helsingissä ja olen usein kävellyt naisia päin ja tulen jatkossakin kävelemään. Suurin osa näistä naisista on toksisia woke terroristeja joiden takia yhteiskunta on rappiotilassa.
Yhteiskunta on rappiotilassa, koska normaalit käytöstavat ovat liian monilta unohtuneet. Jos itikka pistää, et polta koko metsää. Huvittavaa, että nämä woket nimenomaisesti puolustavat kaltaisiasi heikkoja miehiä. Ennen miehet olivat rautaa, löytyi herrasmiestä ja luotettavuutta. Vahvat ja älykkäät miehet kestävät erilaiset mielipiteet ilman tarvetta ryhtyä väkivaltaiseksi tuntemattomia kohtaan.
Tämäpä juuri. Oman perheen miehet eivät koe pienuutta vaikka käyttäytyvät kohteliaasti muut huomioon ottaen. Eivätkä ole kärsineet edes wokesta. Ja kyllä, olemme asiasta jutelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Helsingissä ja olen usein kävellyt naisia päin ja tulen jatkossakin kävelemään. Suurin osa näistä naisista on toksisia woke terroristeja joiden takia yhteiskunta on rappiotilassa.
Yhteiskunta on rappiotilassa, koska normaalit käytöstavat ovat liian monilta unohtuneet. Jos itikka pistää, et polta koko metsää. Huvittavaa, että nämä woket nimenomaisesti puolustavat kaltaisiasi heikkoja miehiä. Ennen miehet olivat rautaa, löytyi herrasmiestä ja luotettavuutta. Vahvat ja älykkäät miehet kestävät erilaiset mielipiteet ilman tarvetta ryhtyä väkivaltaiseksi tuntemattomia kohtaan.
Älä tule saarnaamaan kuinka miehen pitää olla ja ajatella jotta olisi vahva ja älykäs.
Eihän hän saarnaa. Kunhan toteaa totuuden. Saat toki olla moukka niin halutessas. Mutta turha sitten itkeä, kun siitä puhutaan, kuinka moukkamainen käytöksesi on.
Rihän nsinen koskaan raskaaksi tulisikaan, jos miehet väistelisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo miesten ylitsepursuva viha feministejä kohtaan on pelottavaa. Mistä he tietävät, kuka on feministi ja kuka ei? Ja miten he määrittelevät feministin?
Olen samaa miettinyt. Vielä muutama vuosi sitten tällaiset kommentit olivat aika harvinaisia, ja suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että feminismiä ei tarvita koska meillä on jo tasa-arvo. Nämä naisvihaajat ovat onneksi tuoneet järkevien miesten silmille sen, että miksi sitä feminismiä edelleen tarvitaan. Aiemmin he ovat vain olleet piilossa. Järkevä ja älykäs mies kyllä ymmärtää, että kaikkien ihmisten tässä maailmassa ei tarvitse olla omaan makuun. Ja että naisen arvo ei riipu siitä, mitä oma uloke toteaa kyseisestä naisesta. Nämä nykyiset punapilleri miehet ovat todella heikkoja, sen sijaan että he oppisivat ja kehittyisivät kuinka toimia tässä maailmassa, he
Blaa blaa blaa itsellesi. Et edes ole tutustunut missä meillä tasa-arvo sakkaa ja väität sitten että meillä on tasa-arvo. Vai onko mielestäsi ok, että lääketieteelliset tutkimukset tehdään vain miehillä, vaikka naisen keho toimii eri tavalla? Onko ok, että naiset kuolevat sydänkohtauksiin 30% suuremmalla todennäköisyydellä sairaalassa, koska diagnostiset kriteerit on tehty miesten sydänkohtausten perusteella ja naisten kokemat oireet tulkitaan ahdistukseksi? Että nainen saa myös samaan sairauteen samoilla oireilla diagnoosin keskimäärin jopa monta vuotta myöhemmin kuin miehet, koska naiset tulkitaan useammin vain hysthysteerisiksi? Tässä vain muutama esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan molempien kuuluu väistää kun näkee jonkun tulevan vastaan. Se on kohteliasta ja kuuluu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Afrikan savannilla voi sitten olla toisin. Antaa erittäin tökerön kuvan jos vaan jatkaa kävelemistä suoraan päin. Etenkin miehestä! -162/54 nainen
Ota nyt iisimmin incel, käy vielä huonosti kun käyttäydyt noin
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain kertomaan omasta havainnostani. Ei liity törmäilyyn, mutta väistämiseen kylläkin. Asuin vaasassa muutamia vuosia ja kävelin töihin. Jossain vaiheessa aloin kiinnittämään huomiota, että ns. väärää, eli kulkusuuntaa vasempaa reunaa kulkevista lähes kaikki olivat naisia. Keskimäärin näin mutulla (ei siis tarkkaa kirjanpitoa) n.80-90%. Ei siis sen puoleen tarvitse ihmetellä väistämisen määrää, jos ei ole sen vertaa ymmärrystä, että kulkee samaan suuntaan kuin suurin osa porukasta.
Vaikka kulkusuuntaa ei kävellessä ole määrätty, on täysin loogista, että vasempaa laitaa kulkeva väistää keskelle.
Suurin osa, jos lähelle (mutulla) sata prosenttia kävelee vasemmalla?
Joku jo aiemmin hyvin huomautti, että autolla ajeleville oikeanpuoleinen liikenne on luontaista. Sit taas jos on kävelijä, on tottunut kävelee vasemmalla puolella, kun ei ole jalkakäytävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös molemmat osapuolet kävele päin, vai kävelevätkö naiset yksinkin päin?
Alkuperäisen kirjoittajan otanta lienee ohut.
Luitko sitä kirjoitusta ollenkaan? Aiheesta on myös tutkimus.
Luitko itse? Ei tuossa kirjoituksessa mistään tutkimuksesta mainittu
Tutkimus linkattu tänne tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo miesten ylitsepursuva viha feministejä kohtaan on pelottavaa. Mistä he tietävät, kuka on feministi ja kuka ei? Ja miten he määrittelevät feministin?
Olen samaa miettinyt. Vielä muutama vuosi sitten tällaiset kommentit olivat aika harvinaisia, ja suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että feminismiä ei tarvita koska meillä on jo tasa-arvo. Nämä naisvihaajat ovat onneksi tuoneet järkevien miesten silmille sen, että miksi sitä feminismiä edelleen tarvitaan. Aiemmin he ovat vain olleet piilossa. Järkevä ja älykäs mies kyllä ymmärtää, että kaikkien ihmisten tässä maailmassa ei tarvitse olla omaan makuun. Ja että naisen arvo ei riipu siitä, mitä oma uloke toteaa kyseisestä naisesta. Nämä nykyiset punapilleri miehet ovat todella heikkoja, sen sijaan että he oppisivat ja
Kiitos feminismin kaikki naisten kärsimys on oikein. Lopettakaa ideologinen miesviha niin saatan muuttaa mielipidettäni, ennen sitä empatiaa ei heru.
Kannattiko perustaa poliittinen liike toisen sukupuolen tuhoamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää.
Mitä seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja kävin kävellen kaupassa ja paluumatkalla jouduin väistämään kahta rinnakkain kulkevaa koulutyttöä, voi kyynel mikä vaiva ja efortti, kuinka minä tästä asiasta nyt enää ikinä pääsen yli...
Näinpä, onhan se siis aivan kamalaa kun aikuisena joutuu väistämään vielä käytöstapoja opettelevia lapsia, vieläpä tyttöjä, hui. Monen palstaulisijan mielestä sinun olisi varmasti pitänyt motata lapsia kostoksi naamaan tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa miettinyt. Vielä muutama vuosi sitten tällaiset kommentit olivat aika harvinaisia, ja suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että feminismiä ei tarvita koska meillä on jo tasa-arvo. Nämä naisvihaajat ovat onneksi tuoneet järkevien miesten silmille sen, että miksi sitä feminismiä edelleen tarvitaan. Aiemmin he ovat vain olleet piilossa. Järkevä ja älykäs mies kyllä ymmärtää, että kaikkien ihmisten tässä maailmassa ei tarvitse olla omaan makuun. Ja että naisen arvo ei riipu siitä, mitä oma uloke toteaa kyseisestä naisesta. Nämä nykyiset punapilleri miehet ovat todella heikkoja, sen sijaan että he oppisivat ja kehittyisivät kuinka toimia tässä maailmassa, he itkevät kuinka maailma ei pyöri juuri heidän (eik
Jos en tuntisi oikeita miehiä omassa elämässä, käsitykseni miehistä olisi todella karmiva näiden palstaukkojen perusteella. Onneksi näin ei ole. Mut pistää kyllä miettimään, minkälainen elämä näillä on ollut kun ovat kasvaneet noin vihamielisiksi ja katkeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa miettinyt. Vielä muutama vuosi sitten tällaiset kommentit olivat aika harvinaisia, ja suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että feminismiä ei tarvita koska meillä on jo tasa-arvo. Nämä naisvihaajat ovat onneksi tuoneet järkevien miesten silmille sen, että miksi sitä feminismiä edelleen tarvitaan. Aiemmin he ovat vain olleet piilossa. Järkevä ja älykäs mies kyllä ymmärtää, että kaikkien ihmisten tässä maailmassa ei tarvitse olla omaan makuun. Ja että naisen arvo ei riipu siitä, mitä oma uloke toteaa kyseisestä naisesta. Nämä nykyiset punapilleri miehet ovat
Siis tämä harhaisuus feminismiä kohtaan on jopa pelottavan huvittavaa. Miten ihminen voi oikeasti ajatella näin, onko kyseessä naapurimaan trollit jotka yrittävät heikentää yleistä mielipidettä naisten asemasta täällä? Ihan oikeasti, mikset muuta sinne Lähi-Itään kun niiden kulttuuria niin kovasti ihailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa miettinyt. Vielä muutama vuosi sitten tällaiset kommentit olivat aika harvinaisia, ja suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että feminismiä ei tarvita koska meillä on jo tasa-arvo. Nämä naisvihaajat ovat onneksi tuoneet järkevien miesten silmille sen, että miksi sitä feminismiä edelleen tarvitaan. Aiemmin he ovat vain olleet piilossa. Järkevä ja älykäs mies kyllä ymmärtää, että kaikkien ihmisten tässä maailmassa ei tarvitse olla omaan makuun. Ja että naisen arvo ei riipu siitä, mitä oma uloke toteaa kyseisestä naisesta. Nämä nykyiset punapilleri miehet ovat todella heikkoja, sen sijaan että he oppisivat ja kehittyisivät kuinka toimia tässä maailmassa, he
"Blaablaablaapaskaaaaaaa.
Minä olin muutama vuosi sitten sitä mieltä ettei feminismiä tarvita koska meillä on tasa-arvo. Sittemmin on käynyt erittäin selväksi ettei feministeille tasa-arvo riitä laisinkaan ja feminismiä tarvitaan niinkauan kuin yksikään mies hengittää vapaana."
Tasa-arvoa, kun huudetaan kuolemaa naisille (eiku feministeille, mut monen mielestä sama asia).
Täällä kukaan ei ole vaatinut mitään ikävää miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa miettinyt. Vielä muutama vuosi sitten tällaiset kommentit olivat aika harvinaisia, ja suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että feminismiä ei tarvita koska meillä on jo tasa-arvo. Nämä naisvihaajat ovat onneksi tuoneet järkevien miesten silmille sen, että miksi sitä feminismiä edelleen tarvitaan. Aiemmin he ovat vain olleet piilossa. Järkevä ja älykäs mies kyllä ymmärtää, että kaikkien ihmisten tässä maailmassa ei tarvitse olla omaan makuun. Ja että naisen arvo ei riipu siitä, mitä oma uloke toteaa kyseisestä naisesta. Nämä nykyiset punapilleri miehet ovat
Kiitos feminismin kaikki naisten kärsimys on oikein. Lopettakaa ideologinen miesviha niin saatan muuttaa mielipidettäni, ennen sitä empatiaa ei heru.
Kannattiko perustaa poliittinen liike toisen sukupuolen tuhoamiseksi?
Feminismillä ei ole mitään tekemistä miesten tuhoamisen kanssa. Miten vtun kujalla sä oikein olet ihan kaikesta?
tasa-arvoa parhaimmillaan kun törmäillään kehen sattuu. se, että joku jaksaa vääntää asiasta oikein tsykolokisen arvion, että miksi miehet toimii tällälailla, ja arvion tekijä on nainen, joka ei mitenkään voi tietää miksi mies toimii jotenkin, on jo sairasta. samoin kaikki muutkin arviot miehistä, joiden laatijana toimii feministi, tai nainen, ei perustu todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää.
Mitä seuraavaksi?
Uskotko oikeasti, että tämä tapa toimia auttaa sinua voimaan paremmin? Saavutat tällä tavalla elämääsi hyviä asioita? Voit henkisesti paremmin? Helpompi on tietysti aina syyttää muita kuin katsoa peiliin, mutta turha on sitten itkeä kun maito on jo kaatunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismiä tarvitaan niin kauan, kuin yhtäkään ihmisryhmää halutaan alistaa pelkän olemassaolon takia. Koko ketju julistaa, kuinka naisia ei pidä väistää, koska mies (vahvempi, isompi, luonnonvalinta...). Jos tämä on asenne pelkästään kadulla kohdatessa, mitähän kaikkea se asenne tuottaa kaikilla muilla elämän alueilla?
"Miehet eivät ole perustaneet poliittista ääriliikettä vastakkaisen sukupuolen poistamiseksi julkisesta elämästä. Naiset ovat."
Todella äärimmäistä haluta tasa-arvoa.
Teidän liikkeellä ei ehkä ole nimeä, mutta sinnikkäästi taistelette naisia vastaan. Tässäkin ketjussa julistettu kaikki naiset feministeiksi, jolloin heitä on syytä vihata. Jopa toivoa kuolemaa. Naisia siis yritätte hävittää. Miehiltä toivotaan käyttäytymistä.