Miksi sähköautot herättävät hirveästi tunteita?
Minulle on täysin yhdentekevää syökö naapuri perunoita, pastaa tai riisiä. Ei kiinnosta toimiiko naapurin auto bensalla, dieselillä tai sähköllä.
Mikä siinä auton käyttövoimassa niin kuumottaa?
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
"Sähköautot ovat vielä sen verran uusia, ettei niiden kohdalla voi tehdä kunnollisia johtopäätöksiä. Aika näyttää, millaisia ongelmia niiden kanssa tulee."
Mikään ei kuitenkaan viittaa nyt siihen että niiden ongelmat olisivat ainakaan polttisautoja suuremmat. Sellaisia uhkakuvia on siis turha maalailla.
Kertakäyttöroskaa ne on ja surkein valinta tutkimusten valossa.
Vierailija kirjoitti:
Kateus. Itsellä kun ei varaa niin pitäähän se esittää että ne ei kiinnosta, on paskoja jne. Kuitenkin ilolla otettais vastaan jos ilmaiseksi sais.
Ostan uuden auton 3 vuoden välein, bensa tai dieselin, mitään sähköromua en osta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sähköautot ovat vielä sen verran uusia, ettei niiden kohdalla voi tehdä kunnollisia johtopäätöksiä. Aika näyttää, millaisia ongelmia niiden kanssa tulee."
Mikään ei kuitenkaan viittaa nyt siihen että niiden ongelmat olisivat ainakaan polttisautoja suuremmat. Sellaisia uhkakuvia on siis turha maalailla.
Yhtään tutkimusta et kuitenkaan osanne nimetä? Juurihan on todettu että akut kestävät yli odotusten.
Vauva.fi moderaattorina homomyönteiset.
Sähköauto on surkein vaihtoehto, ydinjäte on ikuista.
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto on surkein vaihtoehto, ydinjäte on ikuista.
Älä siis osta ydinkäyttöistä sähköautoa, hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään tutkimusta et kuitenkaan osanne nimetä? Juurihan on todettu että akut kestävät yli odotusten.
Riippuu odotuksista.
Ylipäätänsä en innostu asioista vain sen takia että EUn päättäjät ja jotkut viherpipertäjät kehottavat innostumaan. Jokainen tavallaan. Minä omallani ja joku toinen omallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus. Itsellä kun ei varaa niin pitäähän se esittää että ne ei kiinnosta, on paskoja jne. Kuitenkin ilolla otettais vastaan jos ilmaiseksi sais.
Ostan uuden auton 3 vuoden välein, bensa tai dieselin, mitään sähköromua en osta koskaan.
Niin. Ostat tonnin bensa tai diesel romuja.
Nämä sähköautoilijat ovat samoja hölmöjä jotka osallistuu pride marssiin, eivät tajua mistään yhtään mitään, haluavat antaa itsestään kuvan olevansa parempi ihminen kun on mukana marssimassa ja laittaa someen kuvia olin mukana, samat idiootit tilaa temusta kertakäyttöroskaa tuhansilla euroilla, sähköauto on ongelmajätettä.
Sähköautolla en tee yhtään mitään, ei mahdu perhe kyytiin, ei voi vetää peräkärryä, ei pääse mökille, kokeilin muutamia kun liike antoi niitä koekäyttöön minulle.Ei hemmetti, en osta ikinä sellaista romua vaan pysyn polttomoottoreissa.
Koska bensan kiva verotus tullaan viemään sähkön veroon. En halua olla sähköstä riippuvainen.
Eivät minulla niin herätä suuria tunteita nuo sähköautot.