Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (698)

Vierailija
581/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa. Odotan että nämä "ihanaa ja lässynlää vaaleanpunaista häämatka ratiritirallaa ja lisää kuoharia" jaksot (ensimmäiset 6) loppuu ja alkaa se arkinen tappelu, itku ja ulina. Ei tollasta kiiltokuvasontaa jaksa katsoa kukaan. Kunnon riidat ja kriisit on parasta viihdettä. Niille nauretaan vaimon kanssa kotona. Viihdeohjelma on viihdeohjelma vasta kun viihde alkaa.

Vierailija
582/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista jos sinistä tukkaa ei ole hyväksytetty etukäteen. Mattihan on osoittautunut ihanan oloiseksi tyypiksi, mutta olisi kyllä minullekin tuo kuontalo ollut iso järkytys.

Olisiko Jannelle pitänyt samalla logiikalla hyväksyttää Katrin ylipaino? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Matti ihan alkujaan "matti"? Näyttää niin naiselliselta kasvoistaan, että onko ollut alkujaan nainen?

Mulle tuli ekana ihan sama ajatus. Luulinkin naiseksi. ja jossain kohdissa hänen puhe nousi muutaman oktaavin. 

Vierailija
584/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artussa on kaikki jotenkin niin epämääräistä ja epäsiistiä. Kumman ryhditön ja vetelä. Selvästi varoo puheitaan ja sellaisella on yleensä paljon salattavaa.

Lisäksi teki todella pahaa nähdä se koukkuja täynnä oleva iso uistin, jolla repii kalaparkojen suolet ja kidukset ulos niiden suista. Sadisti.

Jos kalat osaisivat huutaa ja itkeä, kun niihin sattuu 🐟🐟

Nyt oli todella kummallista ja väkisin väännettyä. Arttu on ehkä vähän luihun oloinen kaveri, mutta onhan hän hyvännäköisin mies näistä. 

No, hah hah. Arttuko se itse siellä itseään kehuu. 

Tuollainen harmaa olmi. Likaisen näköinen rasvaletti. Eikä miltään älykkäältäkän vaikuta. Ilmanko onkin "ujosti" hiljaa. Kammottava olento.

Vierailija
585/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.

Joo, on mautonta kommentoida toisen ulkonäköä julkisesti. Eipä taida olla niin avarakatseinen maailmankansalainen kuin antaa ymmärtää. Tulee mieleen se yksi aiempien vuosien festareilla kävijä.

Minullekin tuli sama mieleen. Ulkoisesti räväköitä ja eläväisiä, kuitenkin heistä huokuu neuroottisen ahdistunut fiilis. Se bilehilehän ahdistui ja keksi syyksi miehen muinaisen napakymppiseikkailun. Onko tukan väri jo tarpeeksi hyvä syy jättää leikki kesken? Puheet ja käytös ei t

Eikö nuo tuollaiset "kulhot" ole nyt olleet muodissa, muistelen että MAFSAUn Lucindalla oli myös hunnun sijaan joku hiukan vastaava härpäke, olkoonkin että puku ja härpäke olivat valkoisia. 

Vierailija
586/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on niin tyyyylsä. Jannessa ei ole mitään muuta hyvää kuin söpö koira. Ja sekin kuukahtaa pian pois.

Just. Jännämies sen olla pitää! Siitä nainen kiinnostuu. Tai jos ei ole jännä, niin pitää olla massia ja paljon. Janne ei ole kumpaakaan. 

Vierailija
587/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen mies tarkoittaa nimenomaan ulkonäköä. Hintelä, rimpula, hoikka, kapeaharteinen tai pulloharteinen, kapea tai olematon leuka, kapeat ranteet jne. Maskuliininen mies taas on myös ulkonäköjuttu. Hän on leveäharteinen, skrode, leveät käsivarret, kunnon reidet, vahva leuka jne.

Eli tämä on samanlainen juttu kuin täällä Vauvalla naiset katkerina selittää kuinka "miehet haluaa sporttisen naisen, mutta se on vain koodikieltä ja tarkoittaakin oikeasti hoikkaa naista", mutta samalla naiset itse haluavat maskuliinisia miehiä, mikä kuitenkin naisten koodikielellä tarkoittaa "skrodea, pitkää, leveäharteista, matalalla äänellä puhuvaa miestä".

Pata kattilaa soimaa.

Ja silti tuollaisia pareja ei juuri näy Prismoissa, vaan aivan kaikkea muuta.

Niin, suurin osa nuorista naisista 20-30 ikävuosien välillä haluaa näitä ulkoisesti maskuliinisia top-20% miehiä, mutta kaikille naisille niitä ei riitä parisuhteeseen asti, joten näiden  enemmistö joutuu tyytymään hetkellisiin panosuhteisiin chadien kanssa. Useimmat naiset kuitenkin siinä kolmenkympin paikkeilla ymmärtävät epäonnistumisten kautta ettei rahkeet riitä chadin sitouttamiseen pysyvään suhteeseen, saati perheen perustamiseen. Siispä siihen perheen mahdollistamiseen hankitaan se vakaa, rauhallinen ja perusvarma betamies aka insinöörikynäniska. Tämä kyseinen miestyyppi ei todellakaan olisi saanut näiden naisten pikkareita kostumaan pelkällä olemuksellaan, mutta on mitä mainioin mahdollistamaan naiselle sen omistusasunnon, pari mukulaa ja farmariskodan. Näitä pareja näet sitten siellä Prismoissa.

Vierailija
588/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.

Kukkakori päässä 😂😂😂 Apua täällä on niin hauskoja sanavalmiita keskustelijoita - mahtavaa!

Vierailija
589/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löytynyt lapsettomia miehiä ohjelmaan? 

Vierailija
590/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Mikon kommentti ekassa jaksossa siitä, että hän ei tiedä, onko hän koskaan rakastanut tai onko häntä koskaan rakastettu, oli kamala.

Jos ihmisellä on parisuhdetaustaa ja sanoo noin, niin kertoo kyllä paljon. Joko ihminen on sellainen ihminen, joka ei tajua tunnetasoista mitään/tunne-elämä on vajaata. Tai sitten vähättelee rankasti sitä, että on joskus rakastanut silloista kumppaniaan ja hän sinua. Tuollainen kommentti ei herätä minussa ollenkaan sympatiaa, vaan päinvastoin tulee fiilis, että itse juoksisin.

Itse en juoksisi. Olen itsekin sellainen, että on helppoa ihastua, mutta vaikeampi rakastua. Kaikkien ei ole helppo löytää "sitä jotakin oikeaa" ja joskus voi joutua etsimään puoli elämää.

Mutta mieshän sanoi, että ei ole kosk

Tai on ehkä vähän katkeruutta tuossa Mikon lauseessa. Ei ollut rakkautta ei, vaikka kaikkeni annoin.

Vierailija
591/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkakori päässä 😂😂😂 Apua täällä on niin hauskoja sanavalmiita keskustelijoita - mahtavaa!

Ja mä oon aivan innoissani "kukkakoreista". Esim. Aussiversion Lucinda oli ehkä sarjan historian tyylikkäin morsian ikinä. Ne väsähtäneet niskasta retkottavat kampahunnut on niin nähty. 

Vierailija
592/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pieni tikkulaiha mies on niin kuin kävelevä aikapommi. En uskaltaisi jäädä hänen kanssaan kaksin minnekään. Hän ihan kuin kihisee pidäteltyä aggressiota ja katkeruutta.

Vierailija
593/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artussa on kaikki jotenkin niin epämääräistä ja epäsiistiä. Kumman ryhditön ja vetelä. Selvästi varoo puheitaan ja sellaisella on yleensä paljon salattavaa.

Lisäksi teki todella pahaa nähdä se koukkuja täynnä oleva iso uistin, jolla repii kalaparkojen suolet ja kidukset ulos niiden suista. Sadisti.

Jos kalat osaisivat huutaa ja itkeä, kun niihin sattuu 🐟🐟

Nyt oli todella kummallista ja väkisin väännettyä. Arttu on ehkä vähän luihun oloinen kaveri, mutta onhan hän hyvännäköisin mies näistä. 

No, hah hah. Arttuko se itse siellä itseään kehuu. 

Tuollainen harmaa olmi. Likaisen näköinen rasvaletti. Eikä miltään älykkäältäkän vaikuta. Ilmanko onkin "ujosti" hiljaa. Kammottava olento.

Täällähän Mikko Leppilampi on mammojen toimesta "virallisesti kanonisoitu" 5/10 ulkonäöltään olevaksi tavismieheksi. Ei kai tuohon peilattuna Arttua voikaan pitää muuna kuin "harmaana olmina ja likaisella rasvaletillä varustetuksi kammottavaksi olennoksi" kuten lainaamani viesti häntä kuvailee.

Totuus löytyy Vauvalta

Vierailija
594/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö löytynyt lapsettomia miehiä ohjelmaan? 

Tämän ohjelman kohdeyleisö on naiset, jotka eivät taatusti innostu mahdollisuudesta katsella neljää koodinimi "Miikaa". Näitä Miikoja kyllä löytyisi, mutta ymmärrät varmaan tuotannon syyt minkä takia heitä ei ohjelmassa nähdä kuin max. yksi kerrallaan. Ne fiksut, riittävän komeat ja lapsettomat miehet löytää kyllä tasoistaan seuraa ilman tällaista ohjelmaa.

Muita kysymyksiä?

Vierailija
595/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pieni tikkulaiha mies on niin kuin kävelevä aikapommi. En uskaltaisi jäädä hänen kanssaan kaksin minnekään. Hän ihan kuin kihisee pidäteltyä aggressiota ja katkeruutta.

Mutta jos hän olisi pitkä, raamikas ja komea mies, niin ajattelisit ihan toisin. Tuumaisit, että onpa siinä karismaattinen ja luonnetta omaava kiinnostavan oloinen mies.

Nyt Mikko tosiaan näyttää (ja sen takia myös vaikuttaa) sun mielestä vain stereotyyppisen katkeralta inceliltä.

Vierailija
596/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos hän olisi pitkä, raamikas ja komea mies, niin ajattelisit ihan toisin. Tuumaisit, että onpa siinä karismaattinen ja luonnetta omaava kiinnostavan oloinen mies.

Nyt Mikko tosiaan näyttää (ja sen takia myös vaikuttaa) sun mielestä vain stereotyyppisen katkeralta inceliltä.

Kuka tietää, mutta turha spekuloida koska tilanne on nyt tämä mikä on. Ja Mikko ei ole saanut raamilotossakaan isointa pottia. 

Vierailija
597/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä oon aivan innoissani "kukkakoreista". Esim. Aussiversion Lucinda oli ehkä sarjan historian tyylikkäin morsian ikinä. Ne väsähtäneet niskasta retkottavat kampahunnut on niin nähty. 

Mua taasen noi erilaiset kasat pään päällä ei nappaa yhtään. Ei vaan istu meidän kulttuuriin. Mutta jossain briteissähän yläluokka on aatamin ajoista lähtien kulkenut joku pesä viritelmä päässä. Esim. herttuatar Sarahin tytärhän ilmestyi yksiin häihin kammottava abstrakti härpäke päässä. Ylitti oikein kansainväliset uutiskynnykset. Vaan ei sovi meille. Jos ei huntua halua niin olkoon pää paljaana ja joku kiva kampaus. Sanomattakin lienee selvää, että muhkupanta on ihan nou nou hääasusteena! 😉

Vierailija
598/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun joku muukin on huomannut saman. Mulle tuli kummaliset vibat kaverista. Niskakarvat liki pystyssä. Se Jokela kommentti tavallaan vei heti ajatukset siihen, että tässä on mies jonka terapia aiheesta jäi pahasti kesken. Pieni kasaan kuivunut kaveri, jolla hymy ei yllä koskaan silmiin asti. Tuntuu, että sanelee diiba daabaa jota hänen odotetaan sanovan. Lähinnä pelottavan tuntuinen mies. En yhtään vähättele traumoja joita hänelle selvästi on jäänyt, vaan taas yksi epäreilu paritus mahdollisen aikapommin kanssa. Kukaan noista ei tällä kaudella saanut huolella valittua, tulevaisuutta silmällä pitäen samanhenkistä, samoista lähtökohdista tulevaa paria.

Vierailija
599/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Jotenkin uhkaava olemus hänellä. Oletan siis että puhut Mikosta. 

Vierailija
600/698 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua taasen noi erilaiset kasat pään päällä ei nappaa yhtään. Ei vaan istu meidän kulttuuriin. Mutta jossain briteissähän yläluokka on aatamin ajoista lähtien kulkenut joku pesä viritelmä päässä. Esim. herttuatar Sarahin tytärhän ilmestyi yksiin häihin kammottava abstrakti härpäke päässä. Ylitti oikein kansainväliset uutiskynnykset. Vaan ei sovi meille. Jos ei huntua halua niin olkoon pää paljaana ja joku kiva kampaus. Sanomattakin lienee selvää, että muhkupanta on ihan nou nou hääasusteena! 😉"

NIin suomalaisethan eivät uskalla pukeutua. Täällä kuljetaan hilkku päässä tai hiirensyömä harmaa villaräysä kutreilla häistä hautajaisiin, ettei vaan herätetä huomiota.... Ei sitä nyt tarvitse joka päivä kulkea kylän raitilla "Ascot-hiushäkkyrä" päässä, mutta kyllä esim. häihin voi laittautua jopa häävieraatkin vähän näyttävämmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi