Miksi varatut miehet on pahimpia flirttailijoita?
Ihan oikeasti alkanut vit### nämä parisuhteessa olevat lirkuttelijat. Tekisi mieli sanoa, että; "Mitä vttua sä olet oikein vailla? Jos et aijo pettää naistas, niin mitä helvtiä sä siinä kärkyt?". En ennemmin ärsyyntynyt asiasta, mutta koska olen ollut nyt lähes 2 vuotta sinkkuna, niin on alkanut tosissaan tympäisemään tämä asia.
Kommentit (89)
Testaavat josko vielä kelpaavat. Vaimo ei anna enää?
Työpaikoillahan näitä varsinkin on. Haluavat tutustuakin.
Flirttaillahan voi varattunakin, ei siinä ole mitään pahaa. Sua puutteessa elävänä se tietysti pistää kiehumaan.
Onko kyseessä oikeasti vonkaus vai kaveeraaminen? Jotkut naiset eivät osaa olla normaalilla tavalla miesten kanssa sosiaalisessa kanssakäymisessä. Ei jokainen juttutuokio, hymy tai ystävällinen ele ole flirttiä tai iskemistä.
Niiden pitää erottua sinkuista ja siksi panevat kaikki keinot kehiin. Ei niitä omat vaimotkaan enää huoli niin hakevat seuraa.
Koska moni sinkku ei osaa. Siksihän ne ovat sinkkuja.
Koska eivät menetä mitään. Jos vonkaus onnistuu, saavat. Jos ei onnistu, voivat vetäytyä aina sen taakse etteivät edes olleet tosissaan koska seukkaavat, vitsiä vaan heh heh.
Samaa kuin varatut naiset tai mitkä hyvänsä sukupuolet.
Mielestäni mautonta käyttäytymistä.
Lähdetkö, ap, treffeille mun kanssa? Oon vapaa.
Kai niillä on hyvä itseluottamus eikä niin isoa pelkoa epäonnistumisesta. Olen kyllä itse huomannut saman, tosin haluavat seksiä eikä pelkkää flirttiä.
Siinä ei menetä mitään kun kotona on vaimo varalla. Voi heittää vähän rajumpaa läppää 😉
Haluavat eristää naisen kahdenkeskiseen lämpöiseen ja eroottishenkiseen ystävyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikoillahan näitä varsinkin on. Haluavat tutustuakin.
Yrittävät päästä pettämään
Ei flirttailu mitään haittaa, se on vain leikkiä. Se tietty haittaa, jos lähentelee tai yrittää manipuloida tunteita esim. oman itsetunnon kohotukseksi, mutta ei tätä minulle juuri tapahdu.
Rivot jutut ovat vähän vaikea laji. Parhaimmillaan hauskoja, mutta menee helposti kiusallisen puolelle.
Kun pitää toiset tietoisena omasta elämäntilanteesta, niin se ehkäisee väärinkäsityksiä.
En ole huomannut, päinvastoin. Nykymiehet varsinkin Suomessa ovat niin nössöjä että eivät uskalla hengittääkään ilman vaimonsa lupaa.
Elää puutteessa. Oon naimisissa oleva mies ja oon saanu viimeks joulukuun alussa. Samaan aikaan kavereilla jotka on poikamiehiä ei oo makuuhuoneessa hiljasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä sun korvista nousevan savun takaa, näet vielä näppäimistön niin laitapa nyt vähän sitten niitä esimerkkejä. Missä tää sun jatkuva ahdistelu tapahtuu ja miten se ilmenee?
Ihan ovat lähinnä työkavereita ja asiakkaita. Olen töissä tapahtuma alalla, eli näen ihmisiä jopa tuhansia yhtenä iltana, kun olen vaikka "ovimikkona". No mitenkä se lähestyminen nyt yleensä tapahtuu? Ollaan lääppimässä ja pyydellään jatkoille ym. Sitten tosipaikan tullen aletaankin sanomaan, että on rouva tmv kotona, että ei nyt onnistukkaan, Sori. Tämä nyt yksi yksittäinen esimerkki. Puhelin numerojakin on jätetty ja tosiaan sellainen selkeä mielenkiinnon osoittaminen vaikka työkaverilta, että otetaan lantiosta kiinni ja lähennellään aina kun mahdollista. Kuitenkin on sormus sormessa. Tapahtuma alalla työpäivät saattaa venyä helpostikkin n.14 tuntisiksikin, että ollaan paljon yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Elää puutteessa. Oon naimisissa oleva mies ja oon saanu viimeks joulukuun alussa. Samaan aikaan kavereilla jotka on poikamiehiä ei oo makuuhuoneessa hiljasta.
NIinhän ne sulle uskottelee.
Jos sieltä sun korvista nousevan savun takaa, näet vielä näppäimistön niin laitapa nyt vähän sitten niitä esimerkkejä. Missä tää sun jatkuva ahdistelu tapahtuu ja miten se ilmenee?