Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka väittävät miesten olevan seksuaalisempia

Vierailija
26.01.2025 |

Maailman sivun nimenomaan naisten seksuaalisuutta on pyritty kontrolloimaan erilaisin sosiaalisin, taloudellisin ja jopa väkivaltaisin keinoin. Jos kerran pidätte naisia niin paljon vähemmän seksuaalisina, niin selittäkääpä, miksi vuosituhansia tyttöjen ja naisten seksuaalisuutta on yritetty pakonomaisesti kahlita?

Esimerkkinä silpominen:

Seksuaalisuuden kontrollointi: Joissain yhteisöissä uskotaan, että silpominen hillitsee naisen seksuaalisuutta. Sen nähdään lisäävän todennäköisyyttä sille, että tämä on neitsyt avioituessaan, eikä harrasta syrjähyppyjä. Silpomattoman tytön pelätään kasvavan moraalittomaksi ja seksuaaliselta käytökseltään holtittomaksi naiseksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstallakin valitatte aina miehen seksihaluista, kun itseänne ei haluta tippaakaan.

Vierailija
2/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seksuaalisuus on aika pientä verrattuna naisten seksuaalisuuteen. Parisuhteissakin aina käynyt niin että mies ja munansa kutistuneet omien halujeni edessä ja miehestä on tullut eunukki. Odotan vielä miestä jolle ei näin kävisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on silvottu siksi että pysyisivät neitsyenä, ei siksi että olisivat muuten panneet 100 halukkaat kanssa. Miehiä ei tarvitse tuosta syystä silpoa kun heidän neitsyyttään ei samalla tavalla varjella.

Jos naiset olisi seksuaalisempia, silloin olisi varmasti yleisempää että lesbot panee ristiin ja rastiin enemmän kuin homot. Itse en ole havainnut HIVin tai apinarokon levittymistä lesbo piireissä vaan nimenomaan homoilla...

Vierailija
4/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen on tarkempi siitä, kenen kanssa panee, ei tee naisesta vähemmän seksuaalista. Naisellakin saattaa olla kovatkin halut, mutta nainen ei silti tyydy keneen tahansa. Selitys tällekin on yksinkertainen: huonon miehen kanssa nainen ei tule tyydytetyksi. Ei mieskään ole tyytyväinen, jos seksi jää kesken.

Vierailija
5/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on silvottu siksi että pysyisivät neitsyenä, ei siksi että olisivat muuten panneet 100 halukkaat kanssa. Miehiä ei tarvitse tuosta syystä silpoa kun heidän neitsyyttään ei samalla tavalla varjella.

Jos naiset olisi seksuaalisempia, silloin olisi varmasti yleisempää että lesbot panee ristiin ja rastiin enemmän kuin homot. Itse en ole havainnut HIVin tai apinarokon levittymistä lesbo piireissä vaan nimenomaan homoilla...

Lesbot ovat myös homoseksuaaleja? Oletkohan tulkinnut homoseksuaalit kaikki miehiksi.

Vierailija
6/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja neitsyyden ihannointiko ei ole seksuaalisuuden kontrollointia? Miehet nimenomaan vartioi, ettei naisella vaan ole vertailukohtaa. Ottaa liikaa itsetunnolle.

Vierailija
7/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstallakin valitatte aina miehen seksihaluista, kun itseänne ei haluta tippaakaan.

Haluttaa, mutta kohde on eri. 😁

Vierailija
8/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat seksuaalisesti holtittomia ja haluavat seksiä jokaisen vastaantulevan miehen kanssa ja jopa urospuolisten eläinten, kuten koirien, hevosten ja karjujen kanssa.

Vierailija
9/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen ei halua tulla väkisin otetuksi kakkoseen, EI tarkoita, että nainen on vähemmän seksuaalinen. Molemmat jahtaavat mielihyvää ja vain masokisteille pelkkä kipu on mielihyvän lähde.

Vierailija
10/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on vain suuret puheet. Exänikin puhui ystävilleen minun ollessa läsnä, kuinka jynkyttää minua joka ilta. Meillä ei ollut ollu tuolloin mitään toimintaa sillä saralla 1.5 vuoteen. Mies oli täysin haluton ja koki sek## vain ikäväksi velvollisuudeksi. Kun yli 2 vuotta oli mennyt ja mies vetäytyi mielummin yksin mökilleen, niin minä käskin jäädä sinne. 

Vierailija
11/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on vain suuret puheet. Exänikin puhui ystävilleen minun ollessa läsnä, kuinka jynkyttää minua joka ilta. Meillä ei ollut ollu tuolloin mitään toimintaa sillä saralla 1.5 vuoteen. Mies oli täysin haluton ja koki sek## vain ikäväksi velvollisuudeksi. Kun yli 2 vuotta oli mennyt ja mies vetäytyi mielummin yksin mökilleen, niin minä käskin jäädä sinne. 

Ja tässä nähdään myös tämä ero, että mies tuntee ylpeyttä ja muut miehet komppaa, kun taas vastaavasti käyttäytyvää naista halveksutaan.

Vierailija
12/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paljon puhetta tyhjästä. Aloin nuorempana seurustelemaan miehen kanssa, joka toitotti työpaikallakin (olimme työkavereita) kuinka sek... on elämän tärkein asia jne....  Olikin täysi tyrmistys, kun mies ei kyennyt mihinkään pariin kuukauteen, vaikka oltiin jo yhdessä. Hänellä vaan ei ottanut eteen. Sittemminkin näitä lähentymis kertoja oli vaan n.kerran viikossa. Totesin 8 vuoden jälkeen, että tällainen tyhjä suhde ei minulle riitä. 

Vierailija
13/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän te naiset haalitte ja äänestätte tänne Suomeen 

Vierailija
14/14 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot ovat myös homoseksuaaleja? Oletkohan tulkinnut homoseksuaalit kaikki miehiksi.

Homot & lesbot = Homoseksuaalisuutta kaikin puolin. Molemmat. Mielenvikaa.

T:   N a i n e n   (rakastan peenistä)